Hee Fardo, ik hoop dat je me hiermee kunt helpen?
Ref. thread:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=85368
En hier de gegevens:
Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
Ik kan dus niet de multiplayer maps van COD2 laden... ze lopen gewoon vast, en offline doet het prima, moto gp, ridge racer, en GRAW doen het goed online, alleen PGR3 stottert wat, en COD2 doet dus niets online...
Welke provider?: @home
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
download: 325.9 KByte/sec
Upload: 45.6 KByte/sec
Dit komt van een test site, maar de verbinding loopt altijd soepel...
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ja
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Norton
Router
Welk merk router heb je?
itecom
Welk router type?
itecom DC - 214
Welke firmware?:geen idee?
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:
NAT staat op moderate, ik kreeg een STATUS ERROR REPORT.. maar daar heb je denk ik niets aan.. anders post ik die ook nog even..
Wat heb je geprobeerd?: HD eruit gehaald, extra maps van COD2 eraf gehaald...
Waar stopt de test?: loopt gewoon door.. NAT staat dus alleen op moderate
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
Ik heb ze gebeld, hun suggestie was om de site portforward.com te gebruiken, maar omdat ik totaal geen verstand van dat soort dingen heb, leek mij het beste om even hier eerst te posten, kijken wat jij ermee kan...
Wat staat er bij NAT?:Moderate dus...
Ik heb ze dus gebeld, de gast die mij hielp gaf mij deze 3 codes door:
88 udp
3074 udp
3074 tcp
Weet niet wat ik hiermee moet doen, was ook niet echt duidelijk, en ze waren vrij snel met de referentie naar sitecom.. dat ik die maar moest bellen dan.. ik denk dat ik hier meer hulp kan krijgen.. hopelijk...
Ikzelf heb dus geen verstand van een static IP adress, en de hoofd PC is ook niet van mij, dus ik kan niet teveel er mee kloten, want als dat mis gaat, maak ik mensen ongelukkig, en dat kan niet de bedoeling zijn... \o/
Hopelijk zo genoeg info?
Ik moet er nog even bij vermelden, dat ik na het downloaden van de prey demo, niet eens de single player van prey kan spelen! zelfde probleem, als ik op start druk, hoor ik nog wat geluiden, ook als ik op a druk, maar verder wil hij niks meer doen.. zit gewoon vast op het laad scherm.. dit heb ik met een kabel in de 360 geprobeerd, en ook zonder kabel, dus geen xbox live connectie.. ook dan loopt ie vast...
Ook net online gedeelte van prey geprobeerd, deze bevriest helemaal zoals bij COD2... ik begin nou toch echt te twijfelen waar dit nou aan kan liggen, kon weleens de hardware zijn..?
Bedankt alvast!
Laatst bewerkt: 1 jul 2006