1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zidane's kopstoot..gestoord of Super

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DVL91, 9 jul 2006.

  1. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen! ik keek net het Voetbal en ik zag zidane die kopstoot geven tegen de borst van 'n Italiaanse speler!
    ik vroeg me af hoe snel dat op internet zou staan en ik zocht dus na 'n kwartier..niks gevonden!..! alleen ik vroeg me af wat jullie vinden van die actie van zidane!
    was hij super en zat er logica in waarom hij dat dee of was het gewoon 'n actie omdat het toch z'n laatste wedstrijd was en hij zich verveelde of zoiets?
    MVG Daan!
    ps: als je hier Filmpjes van vindt(van die actie!) graag hier ook ff bij posten!
     
  2. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man, die actie sloeg echt nergens op, ookal zei die itiliaan iets verkeerds ofso..het is je laatste wedstrijd dan ga je die hier toch niet aan verklote=(
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb het topic even verplaatst.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Er zijn al 2 plaatjes gepost hoor:

    [​IMG]



    [​IMG]
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Filmpje staat in de wk thread

    Ik ga er niet van uit dat iemand die actie super vindt (op de Italianen na)
     
  6. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Als hij toch rood zou krijgen had hij hem nog een doodschop erbij cadeau moeten geven. Materazzi =(

    Zonde, zonde, zonde.
     
  7. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er echt geen drol van, volgens mij draaide materazzi zn tepel om ofzo :p en toen lachte ie en kabam :p :lol: naja het was een saaie wedstrijd over ut algemeen, dus het was wel enigzins het hoogtepunt van de wedstrijd.

    dom van zidane, hij neemt afscheid met een kopstoot.... jammer kan het niet begrijpen, zal wel echt helemaal erdoorheen hebben gezeten en toen los gegaan...
     
  8. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Wiltord heeft toch een heel andere reputatie/setting dan Zidane (wereldspeler, laatste interland ooit). Niet zo gek toch dat er nu veel aandacht hieraan besteed wordt?
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat je het niet serieus bedoelt maar alsnog zou hij dit om meerdere redenen NIET moeten doen. 1 dikke boete 2 reputatie nog slechter 3 schorsing ook voor clubvoetbal?

    hij zou de boeken ingaan als een held en nu als een *vul het maar in*
    hele domme actie zoiezo en ook nog erg lullig tegenover z`n team. hij is toch wel een vaste keus voor penalty nemer.
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,Zidane een groot geniaal voetballer met een kleine lichtgeraakte persoonlijkheid .
    Net nu Frankrijk hem het meeste nodig had met de strafschoppen in zicht laat hij door zijn onbezonnen reactie een heel land in de steek.
    Ben best wel benieuwd hoe de franse pers op zijn "speciale"actie gaat reageren.
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Het is maar een sport vriend :)
    Maar, toch wel zonde, mee eens.
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd waarom hij het gedaan heeft. Zoiets doe je niet voor niets lijkt me?

    @ roeltjuhh: Het is maar een sport? Als het Nederlands elftal speelt kijkt ook zo ongeveer 2/3e van het land naar de wedstrijden. Dan is het een beetje raar om het máár een sport te noemen. Het is gewoon wel zo dat hij het hele land in de steek heeft gelaten. Het leeft gewoon heel erg het voetbal, en om tijdens je allerlaatste interland dan zoiets te doen met een strafschoppen serie in zicht tijdens de finale van de belangrijkste voetbalprijs ter wereld?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2006
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , maar de meeste fransen zullen zijn onbezonnen daad wel als een geval van het land in de steek laten bekijken .
    Het is inderdaad zonde,zo een groot voetballer en dan zo je exit te moeten maken in de wedstrijd van het jaar en dit omdat je één moment je zelfbeheersing verliest.
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Het is een sport waar een hoop heisa om gemaakt wordt.
    En natuurlijk, iedereen kijkt als een land speelt, of een ploeg waar je fan van bent, maar het blijft maar een sport.
    Jij overdrijft ook weer een beetje nu he.

    Het gaat meer om de teams/landen zelf die spelen lijkt me bij zoiets, dan om het spel zelf (onder de leken dan, de echte voetbalfanaten kijken waarschijnlijk alles bij het WK).
    De 2/3 kijkt allemaal naar Nederland, dat heet nationalisme, of misschien zelfs chauvinisme met al die oranjegekte, net hoe het wilt noemen.
    Bij een wedstrijd FC Zwolle tegen de Graafschap kijkt haast niemand, alleen de fans van die teams waarschijnlijk. Gaat dus meer om de teams dan om de sport.
    In ieder geval, dat denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  15. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Was niet serieus bedoeld nee, eerder woede. Dat die Materazzi zo laag speelt (provoceren) en dat Zidane zo zijn carriere moet afsluiten. Natuurlijk was datgene wat Zidane deed niet goed, zeker niet met zijn reputatie als voetbalheld. En toch blijft hij mijn waardering hebben. Een held, maar ook "maar" een mens zoals we vandaag zagen.
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En dacht je dat net dat in frankrijk niet bestaat , daar wonen nét de grootste chauvinisten van héél europa .:lol:
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk wat zidane deed was gewoon rood, en fout. Maar mischien gebeurde er wat van voor af, en mischien riep hij iets naar hem toe, waardoor bij hem iets los liet. Dus het kan van allebie onsportief zijn. Je weet het gewoon niet.
     
  18. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Ik vind die actie niet heel tof van meneer Zidane.
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar dat je voor elk bericht een topic aanmaakt.

    Zal ik nu ook een topic aanmaken waarin staat dat Toni in de eerste helft zijn veter ging strikken dus buitenspel stond zat :eek:?
     

Deel Deze Pagina