Lord of The Rings: The White Council

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jul 2006.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb je wel een punt ja, als er na 5-6 nog zoveel minpunten zijn, hoeven we niet te verwachten dat we in dit spel heel Midden-Aarde rond kunnen wandelen. 8)
     
  2. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    define "nog zoveel minpunten"

    Oblivion is misschien minder immense dan verwacht (zelf voor mij, die nooit Elder Scrolls echt gespeeld heeft), blijft het toch groot genoeg om een goede game genoemd te worden? Maar idd, als een ervaren Bethesda er 5-6 jaar over doet voor Oblivion, kunnen we van EA op minder dan de helft niet veel verwachten.
     
  3. Holland Freak

    Holland Freak Ready For Rush Hour

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn ze wel al meer als 1 jaar bezig met het spel en wordt het nu langzamerhand een beetje bekend gemaakt wat het gaat worden en ze zullen Oblivion ook wel hebben gespeeld dus misschien dat ze daar wel van geleerd hebben. Oblivion is ook al meerdere keren uitgesteld dus ik denk dat het met dit spel ook wel zal gebeuren. Misschien denken ze bij EA wel dat nu toch echt een keer een hele vette game moeten maken.
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Oblivion lang genoeg uit is om drastische veranderingen te gaan maken, en zo wel, hadden ze het niet geannonceerd nu. Maar ze zullen misschien wat ideëen oppikken
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tja, het komt van EA af. Ze beloven altijd veel, maar tot nu toe zijn hun spellen op de Xbox 360 niets meer dan redelijk.
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    De eerste keer dat ik gelijk heb! W00t!!! Feessie bouwen!!!! \o/


    :+
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game ziet er wel goed uit vind ik maar het is en blijft EA. bfme en lotr return of the king waren ook niet slecht vond ik. maar welke game voor de 360 ziet er slecht uit? ik vind alles er wel mooi uitzien maar dan toch echt tegenvallen als ze in mijn 360 zitten.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je bedoelt dat deze screenshots vaak erg "opgepoetst" zijn? Ja, maar dat doen ze bij alle games platformen. Tis altijd afwachten hoe de spellen er daadwerkelijk uitzien....
     
  9. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    zifnap ja das altijd
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    OMG!

    Dit is wat ik wil!!!
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    is dit spel totaal anders als de pc versie..?
    want die bezit ik al
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas.:lol:

    xbox360only.nl

    PU.nl
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Stond dit niet al in de startpost, maar dan in 't Engels. ;)

    Zet het er toch even in. :b:
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo ongeveer.
    Ik zag het staan, dus ik dacht: *hop
    Maar EA gaat dus weer een beetje aan het verhaal klooien.
    Wiehoe...=(
    Geef verdikkeme eerst eens een goed spel wat op de boeken gebasseerd is. En niet op de rest van Midden-Aarde. Maar ja, het kan altijd nog leuk worden.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want dan krijg je een lineaire game, laat ze maar een 'open' game maken voor één keertje.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, dan kan 't nog interresant worden, maar als het net zo 'origineel' als Third Age wordt dan heb ik niet veel hoop. :+
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Waren die drie games niet gebasseerd op gebeurtenissen uit de boeken? De makers hebben alle saaie gesprekken eruit gelaten en alleen de gevechten behouden...
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat wel, maar in Third Age was er een 2e gezelschap dat het echte Reisgenootschap achterna ging, maar op de één of andere manier moeten ze toch met Gandalf een Balrog verslaan op de brug van Khazud-Dûm, origineel he? :{
     
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Third Age is subliem in zijn originaliteit. Een ander fellowship, die voor geen enkele reden de andere achterna gaat. Ze lijken allemaal op het andere fellowship, alleen van plaats veranderd. Hetzelfde maar toch vernieuwend proberen?

    Zoveel te beter dat het zo is! Meer vrijheid om een eigen verhaal (hopelijk goed!) te creëeren. Anders moeten ze zich te veel aan het verhaal uit de boeken houden, en je kan moeilijk een RPG maken waarin je de ring naar mordor moet brengen als frodo ofzo. Zou wel een cool idee zijn, maar we datzelfde verhaal ondertussen een beetje beu geworden om nog zelf te proberen in een RPG.

    Denk aan KOTOR, ze hebben bijna niets met de Star Wars films te maken, en zijn subliem!
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er niet veel meer boeken dan de drie bekende waar ook de films van zijn? The Hobbit is al een voorbeeld, maar volgens mij heeft Tolkien heel zijn leven lang een wereld gecreëerd dat bestaat uit veel meer dingen. Wil dus niet per se zeggen dat ze het verhaal veranderen, want het kan alsnog recht van Tolkien afkomen. Waarschijnlijk zullen ze het sowieso wat aanpassen, maar de basis zou origineel kunnen zijn. Tenminste...als ik het bij het rechte eind heb.
     

Deel Deze Pagina