Bekraste disk

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jerreby, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Aangezien ik niet precies wist waar ik het moest posten heb ik het maar hier gedaan.

Een tijd geleden heb ik NFS:MW gekocht, maar omdat mijn hond tegen mijn 360 aanliep is hij nu helemaal bekrast (waardoor hij de heletijd vastloopt).

Nu is mijn vraag, is het nog mogelijk om die disk te maken waardoor hij niet meer vastloopt?

Alvast bedankt :).

2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een disc maken?

Was het maar zo makkelijk..
    Denk dat je maar een nieuwe moet kopen:eek:

3. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zown probleem gehad met halo
    Ik had van een vriend gehoord dat je em bij berenpoot kan laten maken voor een paar euro, ze spuiten er wat op en dat doet ie et weer heel simpel

4. Mastodon NL

Mastodon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een nieuwe need for speed, ruil de nieuwe cd om met de ouwe, ga trug naar de winkel en verzin een lul verhaal BV dat je tijdens het spellen en geluid hoorde en daarna liep het spel vast, je haalde de cd er uit en zag tot je verbasing ut bekraste resultaat, geld trg vragen, of omruile voor een nieuwe cd/ander spel, krijg je een nieuwe cd ga je um gewoon de dag erna omruile voor een ander spel(jah ik heb ervaring met omruile van spellen die nie meer omgeruild kenne worden enzoow:p)

5. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0

We houden niet van liegen:)

6. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Met de bon naar de winkel gaan, en je garantie recht tevoorschijn toveren. Geen reden noemen, gewoon zeggen: "yo gast, ja jij!. Deze game is bekrast tijdens het gebruik in mijn xbox"
    Of smeer de dvd in met tandpasta :)(serieus).

Ow, en smeer voortaan iedere nieuwe dvd in met tandpasta, want gaatje's voorkomen is beter dan gaatje's genezen 8).

Laatst bewerkt: 15 jul 2006
  7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat je nergens meer recht op hebt, want je hond is er tegenaan gelopen en dan is het dus niet iemand anders schuld (ja de hond, maar je snapt wat ik bedoel ;)). Het enige wat je imo kan doen is de winkel proberen, uitgever bellen, microsoft bellen. Op volgorde bij wie ik denk dat je het meeste succes zal hebben. Echter geef ik je weinig kans.
    Toch sluit ik dit topic, voor dezelfde reden als hier, er zijn al zo ontiegelijk veel threads geweest over bekraste cd's. Het komt altijd op hetzelfde uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina