1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Trade Center - The Movie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 19 jul 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het totaal met je eens. Amerikanen hebben jaren geleden al afgedaan voor mij, door eigenlijk.... alles. Ik vind ze persoonlijk vérruit het meest chauvinistische volk dat er bestaat, en het God Bless America komt me soms de mond uit....

    Echter, ik ga denk ik de film wél kijken.... Ik wil wel eens zien hoe ze het nou precies verfilmd hebben, en of er (voor mij) nog nieuwe beelden o.i.d. inzitten.

    Echt een realistische film kun je natuurlijk niet verwachten... (en dat is jammer)
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dat blijven natuurlijk altijd nog wel de fransen met hun vive la france :D
     
  3. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    @ da -Z-

    Niet te vergeten oranje boven :lol:

    @ Meneer stefan

    Het is inderdaad jammer dat amerikanen zulke dingen zeggen.
    Het is natuurlijk wel zo dat het met de paplepel in is gegoten dat Amerika het beste land ter wereld is, terwijl dat nergens op slaat.
    Het is gewoon 1 grote propagandamachine daar in Amerika.
    Al die nieuwszenders daar krijgen gewoon geld om positief over hun eigen land te berichtgeven en negatiever over andere landen. Dat kan haast niet anders.

    Op zich is patriotisme niet zo heel erg, maar van amerikanen moet ik (meestal) kotsen.

    LEVE HOLLAND! GOD ZEGEN NEDERLAND! 8)
     
  4. [​IMG]
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, welk nationale nieuwszender gaat negatieve berichten over zijn eigen land verspreiden? En dan nu het NOS Journaal met als onderwerpen: "o o o wat is nederland bout", "het is beter om in duitsland te wonen", etc. :b:
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hehe.... vtm...vrt...vt4... beginnen steevast met het slechte nieuws uit eigen land als begin-item ....later volgt het slechte nieuws vanover de hele wereld.
    Voor het goede nieuws uit eigen land moet je echt lang wachten,aangezien er hier zo goed als niets over te vertellen valt,tenzij het nieuws is dat onze regering gaat vallen... ja lekker landje he.
    Ja laat de rest van de wereld wel lekker chauvinistisch zijn en zichzelf verheerlijken...wij belgen weten wel beter en blijven gewoon onszelf....het slechte nieuws inbegrepen...waar zijn we anders belgen voor....\o/ :b:
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    damn na die trailer stond ik wel eventjes stil ( 3 sec.) bij de gedachte wat de brandweer en politie heeft gedaan
     
  8. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad svennies,

    Hier in Nederland is het NOS journaal echt niet altijd positief hoor,
    ze geven dan wel nooit hun eigen mening, maar als het slecht gaat met de economie, het kabinet weer eens is gevallen of als de zorg weer eens een drama is.. dan laten ze dat wel weten.

    Misschien eens het nieuws kijken Da Z :b:
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dus je denkt serieus dat de amerikaanse nieuwsvoorziening continue positief is? Eeeh nee, niet dus
     

Deel Deze Pagina