Het ultieme vakantiegevoel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door h-a-l-o-2, 28 jul 2006.

1. h-a-l-o-2

h-a-l-o-2 onderkoffer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou echt jouw ultieme vakantiegevoel?

met je luie zak op het strand zitten in een warm land? of tussen de ijsberen wortelen zoeken?

meld het hier!

(omschrijf het een beetje, anders krijg je een opsom zooi)

mijn ultieme vakantiegevoel is een lekker reisje naar spanje. uitgaan, lekker luieren op het strand, af en toe een "cultureel uitstapje' enz.!

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    bij mijn vader in griekenland in een dikke loungestoel onderuitgezakt liggen met een koude pepsi cola na het eten van een lekkere souvlaki naar de tv kijken en lekker uitbuiken van een hele dag zonnen, zwemmen, praten en relaxen.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2006
  3. h-a-l-o-2

h-a-l-o-2 onderkoffer

Leuk Bevonden:
    0
    @ lord armade: klinkt zeer relaxt! griekenland is een zwaar mooi land :)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2006
  4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Thuis de hele dag op de comptuer en 360 zitten met een koude cola en borrelnootjes. Maaaaar dan moet het wel een stuk kouder worden zodat ik mijn ramen wijd open kan zetten. :)

5. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Het ultieme vakantiegevoel... Dat je kunt kiezen tussen meegaan met je moeder en stiefvader naar Marokko, of thuisblijven & vakantiewerk doen...

Ultiem vakantiegevoel :cool:.

6. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is het ultieme vakantie gevoel.. met een lekker koud biertje onderuitgezakt op het strand liggen waar weinig mensen zijn alleen een paar bekenden

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het ultieme vakantiegevoel : Zien hoe m'n vrienden zich blauw betalen aan een vakantie naar een "warm land"....terwijl het hier in Nederland gewoon gemiddeld 35 graden is :lol:

8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    lol , mag je al drank van je ouders }:]

Gewoon lekker hollands varen , met een 2x 150 pk is dat wel relaxend ..:cool:

eind van augustus naar turkije.. hopen dat het goed gaat 8) 8)
    beetje chickie's spotten zal wel weer alleen maar snorre tege komen,,niet racistisch bedoeld :eek::+

Laatst bewerkt: 29 jul 2006
  9. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ultieme vakantie gevoel is dat ik vandaag een heerlijk feesie heb gehad op me werk omda we nu 3 weken vrij hebben, en nu kan ik heerlijk thuis ligen uitslapen, en gewoon dingen doen waar ik zin in heb , HEERLIJK!!!!! en gewoon heerlijk Machine Head luisteren uiteraard;)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het ultieme vakantiegevoel? Hmm, hakuna matata, geen zorgen en ergens vol van genieten. Dat klinkt een beetje belachelijk, dat is het ook.
    Maar het ultieme vakantiegevoel is echt hélemaal weg zijn, alles dat je dwars zou kunnen zitten vergeten en je overgeven aan het moois.

Iets wat ik ervaarde in Amerika, 12 jaar geleden, als klein jongetje op vakantie in deze compleet nieuwe wereld, waar alles nieuw en groots is. Je nergens druk over maken en je laten overweldigen door wat je tegenkomt. Waar die vakantie ook maar is!

Dát, is het ultieme vakantiegevoel. :cool:

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mijn ultieme vakantiegevoel is om lekker aan het water te liggen in een warm land met wat vrienden+:b:

Al kan ik zo niet de hele vakantie door brengen, er moeten wel wat dagen tussen zitten dat je actief iets doet of het een en andere in het land bezichtigen.

12. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een lekkere pincho eten op de boulevard!

13. MurderDoll666

MurderDoll666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ultieme vakantiegevoel is optreden met mijn band en kijken naar andere band's lekker paar festivals afgaan

14. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Chilllle
    op de boot
    in de stad
    met vrienden
    met dames
    op terschelling
    op de sneekweek
    tijdens werk

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Naar een lekker warm land, waar het niet te benauwd is. Zwemmen, ouwehoeren, radio erbij, chickies spotten en soms ook nog eens wat 'doen' (cultureels ofzo).

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    chillen met een biertje in mn hand :cool:

17. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Het vinden van een fles Chateau Margaux 1995 voor nog geen 200 euro, in een dorp in Bulgarije.
    Een origineel van het boek L’Arte Vetraria door Antonio Neri op de kop weten te tikken op een veiling in Beijing.
    Een filigrijn kelk van laat 17e eeuws Venetiaans glas bemerken tussen allerlei rommel op een pleintje in Marakesh.
    Een kistje Felipe Gregorio Suntuoso in handen krijgen in Honduras. (de allerfijnste sigaar ter wereld volgens mij met een mogelijke uitzondering van de Padron Anniversario)

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    met een graad of 20, een paar dingetjes regelen, eten kopen als je alleen moet eten, muziekje aan, buiten zitten met een boekie en een koud biertje, geen spanningen dat je iets nog moet doen, heerlijk :cool:

19. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    bji een vrined maffen
    lam thuis komen, en sochtends te laat om mn werk.. :D

20. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    met een paar maten naar spanje oid rijden, daar wat surfen/kitesurfen en s'avonds wat zuipen.

Helaas zit dat er nog niet in.

Deel Deze Pagina