Mensen die echt van films willen genieten, kopen een DVD-speler met Faroudja-chip erin en je hebt nergens meer last van.
*edit*
Ik zie nu pas dat je iets over HD-DVD vroeg... Is HD-DVD niet standaard 720P of 1080i; dan hoeft er toch niets gerekt te worden?
*end edit*
Eerlijk gezegd; in reaktie op een aantal mensen hierboven. Design vind ik altijd een non-argument want als je iets moois wil hebben, kan je ook voor 5 Euro of 5000 Euro iets halen. Functioneel tegenover prijs snap ik dat veel mensen (ook door dit topic) een Samsung willen kopen maar zoals ik vannacht heb gezegd; er zijn aanzienlijke alternatieven.
Het is dat ik een JVC 37" heb staan maar als ik zo eens rondkijk bij verschillende winkels, zou ik voor de volgende schermen kiezen: 26" LG of Pioneer, 32" Philips of Sony, 37" JVC of Loewe. Maar zo hangt aan elke TV natuurlijk een prijskaartje.
Voor de Sony zou ik voor de S-serie gaan, LG voor de nieuwe zwarte modellen (model 2006), JVC de LT-series en Loewe is eigenlijk altijd goed.
Kijk en vergelijk is altijd een briljant idee; en eerlijk gezegd vind ik foto's op een forum geen afspiegeling van de werkelijkheid. Je hebt geen bewegend beeld en de helderheid is volledig afhankelijk van het foto-toestel, de TV-instellingen, mogelijke nabewerking en je monitor-instelling tijdens het lezen van fit topic.
Laatst bewerkt: 31 jul 2006