1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    TestamenT, yep....heb ik al meerdere malen genoemd. Voor mij persoonlijk de beste Thrash band ooit. Massmurder ken ik niet, heb ook nog niet een echt goede ervaring gehad met NL/Locale bands. Zelfs Gorefest doet het hem voor mij niet.
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond dus naar Six Feet Under geweest, superbruut, ze begonnen met een nummer van alive and dead een mini CD, super gewoon en aardig wat nummers van het legendarische debuut Haunted, verder een supergeluid en de bassist (een persoonlijke held van mij, de zoon van de originele bassist van Black Sabbath) zat in de T-shirt kraam, dus ik heb ff een T-shirtje van hem gekoopt!!!
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=fr7ML-C1JiM
    Born from pain - The new hate

    NL band en k vind dit wel een vet nummer, maar tis t enigste dat ik van ze heb gehoord so far.
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Stonden gister in het voorprogramma van SFU, lekkere band, net als het andere voorprogramma Fuelblooded retevette band!!
     
  5. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het debut van SFU wel OK, de rest doet me weinig. Ze spelen trouwens weer op X-mas fest in December met oa Krisiun.
     
  6. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie nog een paar mooie trash/speed metal bands? Ik weet dat er heel veel over trash gepraat werd op een paar pagina's, maar er kwam van alles tussen door dus ik zag door de bomen het bos niet meer 8)
    En als er iemand nog een paar leuke nu-metalbands kent, altijd leuk meegenomen
     
  7. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Slayer is een aanrader!!
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    De "oude" Slayer is een betere aanrader ;)

    Daarnaast kun je TestamenT, Exodus, Sodom, Kreator & Witchery eens checken. Ook zijn er 2 albums van een britse band genaamed "Dearly Beheaded" uit 96 & 97, da's ook erg strakke thrash. Als je een wat nieuwe Thrash stijl zoekt met iets andere vocals dan wat we in het Thrash genre gewend zijn kun je Demiricous eens checken. Hun 2006 album "One (Hellbound)" is erg lekker.

    Persoonlijk weet ik niet zo veel van speed/power metal. Aangezien ik niets van die verschrikkelijk verwijfde vocals moet hebben. Maar, er zijn een paar uitzondering die het voor mij wel doen. 2 Finse bands, Kalmah & Norther. Ze zijn een mix tussen Power & Speedmetal met lekkere ruwe vocals en interesant geschreven lyrics.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2006
  9. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    kennen jullie ook nog goede meisjes bands zoals kittie
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn er zat.
    Walls of Jericho, Otep, Opera IX, Cadervia etc. Ergens terug (dacht rond pagina 36), staan er nog een aantal, waaronder Malsain, Estuary en nog wat.
     
  11. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks men ga zker checken
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    De oude Slayer is zeker een aanrader, maar met de terugkeer van Lombardo keert ook de ouderwetse kwaliteit weer terug bij Slayer, Slayer is gewoon: Hanneman, Araya, King en Lombardo, er zijn zeker geen slechte albums gemaakt met Bostaph maar nu zijn ze gewoon bijna weer op het RIB nivo!!
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar ben ik het niet mee eens, maar goed...ieder z'n mening ;)
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het daar niet mee eens bent onderschat je Lombardo echt verschrikkelijk......
     
  15. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Onzin, iedereen weet dat Lombardo DE Thrash drummer is, daar gaat het mij ook niet om. Ik vind dit nieuwe album bij lange na niet bijna op het "RIB" level, dat is wat ik zeg.
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Gek genoeg blijf ik "God hates us all" een van hun beste albums vinden. RIB is zekers een kraker, maar als ik kijk welke albums van Slayer ik het meeste draai, dan is het op nummer 1 "God hates us all", dan "Seasons in the Abyss" en dan pas "Reign in Blood". Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album, want als het dicht in de buurt van GHUA komt, dan ben ik blij :)
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ook van beetje 80's rock houdt is joan jett & the blackhearts ook wel vet
     
  18. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dan zitten we daarmee iig op 1 lijn!!!:thumbs:
     
  19. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    zijn die er dan?:{
     
  20. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    DragonForce is zo'n beetje de enige metalband die ik nog luister. Skyfire luister ik ook nog wel 's.

    Ik luister nu het nieuwe Saviours album, en dit vind ik geweldig. Op zich wel een beetje te vergelijken met Kylesa.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina