Hallo, Ik zoek een abonnement waarmee ik goedkoop/gratis naar een ander nummer bellen.. Ik heb nu een abonnement van 300 min. maar dat is dus nog niet genoeg. Daarom wil ik er een Sim-only bij halen.. Ik wil met dit abonnement maar naar 1 nummer bellen, dus als die andere ook hetzelfde abonnement moet hebben is het ook goed.. Weet er misschien iemand een goede ??
Ze gaat binnenkort verhuizen.. Dus daarom vroeg ik het eigenlijk.. En een Walkie Talkie ga ik ook niet (buiten) bij me dragen.. Bestaat er niet zo'n abonnement dan ?
Skype zal je beste optie zijn.. Alhoewel walkie talkie gewoonweg vette shit zal zijn.. breakie, breakie, over? you copy? sucksex
allebei dat speciale orange abonnement nemen, voor 10 euro in de maand onbeperkt naar elkaar bellen en smsen ( onder fair use policy, maar die is wel ruim genoeg)
dit is ook gratis alleen naar vaste nummers van pc naar huis telefoon of van pc naar pc http://www.freecall.com/en/download.html proberen waardt denk ik
1649 voor het normalen nummer maar das alleen van vast naar vast, tis wel gratis na 7 en op zondag helemaal gratis en anders 1 sent per min.
er is er maar een de beste www.voipbuster.com gratis en goed! haal een kastje van abel bij de media markt en je belt met je gewone telefoon gratis!