1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik zoek dit nummer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kaliet, 2 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook een nummertje. Het is een beetje een dance nummer en af en toe hoor je een groepje mensen erdoor heen zingen. Het nummer is nog vrij nieuw want ik hoor hem s'nachts regelmatig op de radio en tijdens de feestweek en kermis hier in dorp afgelopen week hoorde ik hem ook een paar keer voorbij komen. Iemand enig idee ?

    Edit:
    @Willem dat is 3 Doors Down - Kryptonite
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dank u!
     
  3. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    @WHAT:
    Er zijn verschillende varianten van het nummer, een er van is "Apache" van Scooter...
    Als ik de andere variant(en?) nog vind in m'n ''muziek-paradijs'' geef ik je de titel wel door :)


    @Lord Armada:
    De tekst is inderdaad indentiek aan die van John Lennon met Imagine, maar het nummer in het filmpje is net wat anders, "Ruiger" om maar zo te zeggen (Drum en gitaar nadrukkelijker aanwezig, stem is harder / schreeuweriger)
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vond ze heel erg goed.
    Daarom heb ik ook heel de soundtrack.
    Dus ook de nummers die jij noemde, (die ook erg goed zijn) maar dat is niet het nummer dat ik zoek. Ik weet dat het nummer van Audioslave is, het nummer komt in september op hun nieuwe album > Relevations.
    Ik kan hem dus ook bijna nergens downloaden. Ik weet niet zeker of ik hem nu heb, het is iig van slechte kwaliteit. Als ik hem gevonden heb dan zeg ik het wel. BTW thx2 Kameo, die misschien wist welk nummer het was.
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee niet in gezongen.

    @ boogiemaster - het is ook geen hiphop.

    @ Ol' Capone - JAAA die bedoel ik :thumbs: Alleen dan wel een andere versie. Maar iig bedankt. Ik hoor het wel als je een andere versie hebt gevonden.
     
  6. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel de 2 titels van Audioslave: Wilde Awake en Shape Of Things To Come
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan helaas op de een of andere manier die filmpjes van sixpack daar niet bekijken omdat ze niet willen laden :confused:

    Maar ik zocht laatst ook een nummer dat helemaal in begin werd gedraaid, en dat was toen: Green Lizzard - Walk Over Water. Ik weet niet zeker of ze nu nog steeds dezelfde gebruiken, maar die kán het zijn.

    Ik zoek een nummer uit "The Fast a/t Ferious Tokyo Drift". Er wordt in het refrein in "gefloten" zeg maar. Het is misschien wat duidelijker als ik beschrijf waar het is in de film. Het nummer komt dus als *hoofdrolspeler* van die chinees de rooie Evo krijgt. Het vind zich plaats dat ze in die (wit-achtige) club zijn, en dan naar achteren lopen.
     
  9. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zoek ook een nummertje, alleen ik weet niet dat je er echt wijs van mijn uitleg word. Het is een nummer wat ik 2x heb gehoord, volgensmij ergens bij een reclame op tv ergens gehoord. Maar het heeft een fluitend wijsje en volgensmij word er niet gezongen, het klinkt vrij vrolijk wat bij sommige mensen averechts kan werken :+ . Weet iemand het? Het is trouwens niet dat nummer van een poosje geleden, met die jonge op die fiets.

    Edit: zo gaat dat wijsje.....ti tuu ti ti tuu tuu tu....tu tu tuu word steeds herhaald en het is gefloten. Ik heb het ook maar zo omschreven anders word het helemaal onduidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt, ze zingen inderdaad over lopen over water, dus die zal het dan ook wel zijn. :thumbs:
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek het nummer van de AXE reclame dat al die vrouwen op hem af renne en ik zoek het nr van de reclame van Nike met op het einde de slogan, A little less gravity, run on air. (het is de reclame dat je iedereen ziet springen omstekop).
     
  12. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Monty Pyton - Always look on the bright side of life? :9
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  13. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is em niet,
    ti tuu ti ti tuu tuu tuu tu tu tuu
    1 2 3e 4e 5 6 7 8e 9e 10

    ik wist effe niet hoe ik het anders moet zeggen :+
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Pakito - living on video?
     
  15. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ook niet...verre weg van dat. Ik denk niet dat iemand het zal weten, ik zal dus even moeten wachten totdat het bekender word,
     
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    tjah ik denk niet dat het hem is maar misschien de killersong?
    kweet ff niet van welke artiest
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    kill bill - twisted nerve
    ringtone
    kan je beluisteren
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Brother Bones - Sweet Georgia Brown?
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me hiermee helpen? O-)
     
  20. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor je gezocht maar ik kon het niet vinden, op deze site http://www1.spraymoregetmore.nl/
    staat het reclamespotje. Je kan daar ook reageren op die site over die video, misschien moet je het daar even vragen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina