Ik wil een nieuwe SSX game, maar kan niet kiezen tussen SSX3 en SSX ontour. Ik heb al wat reviews gelezen, maar ben er nog steeds niet uit. Daarom wil ik graag meningen van de echte kenners Welke vind jij beter en waarom?
Ik heb ze allebij en vind het 2 goede games. Er zijn wat verschillen, bij ssx 3 kun je alleen snowboarden, bij On Tour kun je ook nog skieën. Ik zou als ik jou was gewoon voor ssx on tour gaan omdat het niet zo veel verschild van ssx 3 maar wel verbeterde en nieuwe dingen bij krijgt.
ssx kon ook op de xb360 geloof ik, wellicht dat je dat nog belangrijk vind ? Persoonlijk vond ik SSX3 sowieso leuker. Trouwens kijk eens bij intertoys ... daar zijn ze beide voor 5 of 6 euro geweest. Denk dat er echter al veel weg is.
Ik heb SSX3 best veel gespeeld. 6-7 weken geleden ofzo heb ik On Tour gehaald, maar heb er nog niet veel meegedaan. Vond de interface vaak wat onduidelijk enzo. Wel mooi vormgegeven btw, die menu's, maar niet echt heel duidelijk wat je allemaal kunt en moet doen enzo. Bij SSX3 was dat allemaal wat makkelijker... Maar beide zijn gewoon hele goede games waarmee je je goed zult kunnen vermaken... en zoals eerder gezegd, ze zijn 6 euro per stuk, dus je kunt ze zelfs gewoon allebij kopen... (Intertoys btw)
on tour is wel leuk, gewoon gaan met die banaan en erg grappig in elkaar gezet, groot voordeel heb je met dat er medeskiers en boarders zijn, das erg leuk wat je in ssx 3 niet hebt...
ik heb vorige week gekozen nog voor SSX 3, dit eigenlijk puur en alleen om het feit dat ze (blijkbaar) bij SSX on tour de hele vrijheid uit SSX3 hadden weg gehaald. En juist dat leek me super vet, en is het ook!
bij ssx on tour kan je ook freeride doen hoor maar het skiegebied is lang niet zo groot als in SSX 3 maar wel ontzettend leuk
Fusion, Ik ben zelf geen kenner, maar als ik dit zo lees, denk ik dat je gewoon voor beiden kan gaan Je hebt altijd mensen die het een leuk vinden en mensen die het andere leuker vinden. Voor deze prijs kan je ze net zo goed allebei aanschaffen en zelf een oordeel trekken. Voor deze lage prijzen kan je je er geen buil aan vallen he
Bij mij in de buurt kosten ze nog 20. In Utrecht trouwens ook Tis niet zo dat die spellen bij iedere Intertoys ofzow zo goedkoop zijn
Persoonlijk zou ik voor SSX 3 gaam. Heb On Tour niet gepseeld, maar SSX 3 heb ik wel vele uurtjes in gestoken!
Ik ging ervan uit dat ze 6 euro waren. Zijn ze dat niet bij hem in de buurt, dan is het balen en moet 'ie er gewoon 1 kiezen.
Het is niet de bedoeling dat we threads gaan aanmaken voor vragen zoals:''welke game moet ik kopen?'' Dat is een mening en die is van iedereen verschillend. Daarom dat het beter is om gewoon wat reviews te lezen en wat filmpjes te bekijken en kijk dan welke game jou het meeste aanspreekt. Het is dus niet nodig om hier een speciale thread voor aan te maken, dit kun je eventueel ook gewoon vragen in het SSX On Tour topic. Deze thread gaat dus op slot.