1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Daar heb je wel gelijk in, maar deze gast loopt de hele tijd te zeiken op de 2 andere console..Het is maar een apperaat dat je gebruik om lol mee te hebben, waarom moet je dan zo nodig de lol van een andere vergallen door de hele tijd te zeuren wat er fout mee is...? Ik loop de Ps3 toch ook niet af te kraken?

    Ontopic:
    Die race game is zoals eerder gezecht bagger. maar race op de wii lijkt mijn nou niet helemaal mijn ding..Ik denk dat de Wii het gewoon op shooters en party games moet houden en dat dan de doel prima in orde komt.
    Ben trouwens wel benieuwd wa er volgende week bekend gemaakt gaat worden. Ik hoop echt dat de Wii prijs+ luach bekent gemaakt gaat worden
    Ik gok trouwens op 195 euro en een release date in oktober...
     
  2. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, als dat echte screens zijn, moet Ubisoft zich schamen, dit lijkt wel een DS game. SPDA ziet er wel erg goed uit!
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jonge wat loop je nou constant te zeuren als ik ook maar op iets van Nintendo kritiek lever ? Kan je er niet tegen ofzo ? Wat wil je dat ik ga zeggen over deze game, een zeer indrukwekkende game die zich op grafisch gebied absoluut kan meten met PGR 3 ? Je kan wel lekker schijnheilig doen over dat ik constant Nintendo zit te bashen(in jou ogen dan), maar vergeet niet eerst naar jezelf te kijken. Jij loopt de laatste tijd Sony immers erg af te kraken of zijn we dit alweer vergeten ? Sommige mensen toch ook he :{

    Genoeg gezever, on-topic maar weer.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja meneer de wannaB moderator. Als je dan toch zo fijn correct on-topic wilt zijn ga je hem toch gewoon PM'en? Hoef je zelf ook niet offtopic te "zeveren" zoals jij het graag noemt.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zit er trouwens een online multiplayer service op de Wii? Heb me helaas nog niet zo verdiept in de nieuwe nintendo console dus ik weet dat dit een n00b vraag is :+
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    zit erbij O-)
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik? laat maar iets van me zien waar ik Ps3 bash....Ten tweede zeg ik ook niet dat jij Nintedo of M$ bash maar je loopt gewoon te zeuren.Bla bla niet goed bla bla is beter etc. Wat maakt het uit?!? Het gene wat ik leuk vind hoef jij niet leuk te vinde en omgekeer gelt dat ook.

    En je hebt gelijk die race game zuigt...en er zullen nog wel wat spellen komen die zuigen..zowel voor Wii als de PS3 en X360.
    En laten we nu weer allemaal vriendjes zijn :):
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vat ook niet waarom er mensen zijn die over graphics gaan zeuren bij de Wii...
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    okay ubisoft.......
     
  10. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de ps3 is uitgesteld ga ik de nintendo WII eerst halen,als ik het niet leuk vind speelt mijn vriendin er wel de hele dagen mee:D
    maar volgens mij word het wel een vette console alleen de spellen zijn toch iets te kiddy voor mij.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow, dat ziet er echt super uit! De Wii heeft dus wel zeker de nodige power in huis. :)
     
  12. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok eerlijk gezegd ben ik een MS fanboy, maar als ik dit topic lees en zie wat de Wii allemaal kan, en die screens van de nieuwe Splinter Cell, dan ben ik toch wel onder de indruk, zeker als de prijs straks acceptabel is, en de games ook niet te duur, kan dit zeker wel eens mijn 2e console gaan worden, mits het allemaal goed functioneerd, het besturen met die nunchuk enzo.

    Verder vind ik dat Tecnomic een beetje moet dimmen, je hebt hier al een reputatie kwa posts, en elke keer als deze mensen iets positiefs posten, moet jij dat weerleggen met negatieve berichten.
    Wat jij misschien nog niet begrijpt is dat je de Wii niet kan vergelijken met een Xbox 360 op het grafische vlak, Nintendo heeft er voor gekozen om niet met de race van Sony en MS mee te doen, wie de mooiste plaatjes op het scherm kan toveren. Nintendo kiest zoals altijd voor goeie gameplay, en dat is waar het in uitblinkt, goeie games en goeie gameplay.

    Misschien zou je je hier meer op kunnen focussen, kijk bijvoorbeeld straks eens naar hoe deze nieuwe splinter cell gespeeld word op de Wii en op de 360 en kijk dan eens welke beter is.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja kevf allemaal leuk hoor, maar laten we toch maar wachten tot aankomende donderdag waar Nintendo zelf met de prijs zal komen ;) Trouwens de link doet het niet :+

    @Kameo
    Ja deze game is zonder twijfel de mooiste game die ik heb gezien voor de Wii op dit moment :)
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    http://www.nintendo.co.jp/wii/topics/wii_preview/movie/lineup.html

    Filmpje met nieuw materiaal.

    Dus 16 launchgames, waaronder Twilight Princess, Wii Sports en Wario Ware.

     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn reply in het vs-topic:
    Net iets te duur? Ik vind dit veel te duur! Kans is behoorlijk groot dat dit in euro's vertaald €250,- gaat worden en daarmee maakt Nintendo zijn mooie beloftes ook niet waar......
    Die gameprijzen zien er daarnaast ook niet al te florisant uit |:-

    Wat betreft die interne hd-drive: Dit is niet wat M$ belooft heeft, als dit echt zo is dan weet ik zeker dat veel mensen gewacht zouden hebben met hun aanschaf. De HD zou eigenlijk ook niet nodig zijn, maar is uiteindelijk wel verdomde handig als je hem hebt.....voor die interne drive zal er wel een net zo'n mooie handigheid komen....... :{

    Edit: Op IGN is het één en ander bevestigd: http://wii.ign.com/articles/732/732669p1.html

    - Amerika krijgt WII sports er gratis bij
    - Spellen worden zo te zien zo'n 50,-
    - Prijs van de console wordt hier dus ws 250,-

    Iaw geen WIIIIIII voor mij, hoogstens bleeeeerggghhh


    Daarnaast ben ik nu wel heel erg benieuwd wat het beestje nu in euro's gaat kosten. Blijkbaar was ik wat haastig met het vaststellen van €250,-
    Aangezien ze in Japan voor veel minder over de toonbank gaan. Hoe zit het trouwens met de regiogebondenheid van de console?
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Wat een bullshit dat de jappen veel minder moeten betalen. Als we de japanse prijzen direct overzetten naar de euro ben meet dan teverden. Ik heb er geen probleem mee 150 neer te tellen voor de Wii. En dan klink 42 euro per spel ook niet veel. Maar op dit moment moet ik zeggen dat de toekomst er niet floriezant uitziet (blijft een leuk woord).

    Persoonlijk ben ik niet van plan 250 neer te tellen voor de Wii. Als je Hardcore en mainstream wil bereiken is dat zeker niet de prijs waarvoor het gedaan moet worden. Als dit de manier is waarop Nintendo hun trouwe fanbase bedankt , dan hebben ze daar een vreemde om ons te bedanken.
    Mijn gevoel zegt dat we gewoon genaait gaan worden door de japannes, en PS3 EN de wii. Maar mijn gevoel heefd er wel vaker naast gezeten...laten we het hopen

    Ik weet niet wie hier de PU van deze maand gelezen heefd, maar daar staat een klein stukje genaamt: belachelijk. Dit stukje gaat over de Wii. Het gaat erover dat de winkeliers gewoon ongeloofleijk goed reaceerde op de komst van de Wii. Ik denk als deze prijs waar is, dat de ''Hype'' rond de Wii evt een beetje gaat afnemen......

    @kevf:
    Volgens mij was het al bekend dat de WII regiovrij wordt.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    er wordt vermeld dat we morgen de def. prijs voor de EU te horen krijgen en als die te duur is neem ik denk ik de gok om het beestje te importeren. Als de wii idd helemaal regiovrij is dan krijgt Play-asia er een goede klant bij :+
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, dan krijgen we morgen dus ook de release date van de Wii in de EU te horen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina