Ok eerlijk gezegd ben ik een MS fanboy, maar als ik dit topic lees en zie wat de Wii allemaal kan, en die screens van de nieuwe Splinter Cell, dan ben ik toch wel onder de indruk, zeker als de prijs straks acceptabel is, en de games ook niet te duur, kan dit zeker wel eens mijn 2e console gaan worden, mits het allemaal goed functioneerd, het besturen met die nunchuk enzo.
Verder vind ik dat Tecnomic een beetje moet dimmen, je hebt hier al een reputatie kwa posts, en elke keer als deze mensen iets positiefs posten, moet jij dat weerleggen met negatieve berichten.
Wat jij misschien nog niet begrijpt is dat je de Wii niet kan vergelijken met een Xbox 360 op het grafische vlak, Nintendo heeft er voor gekozen om niet met de race van Sony en MS mee te doen, wie de mooiste plaatjes op het scherm kan toveren. Nintendo kiest zoals altijd voor goeie gameplay, en dat is waar het in uitblinkt, goeie games en goeie gameplay.
Misschien zou je je hier meer op kunnen focussen, kijk bijvoorbeeld straks eens naar hoe deze nieuwe splinter cell gespeeld word op de Wii en op de 360 en kijk dan eens welke beter is.
Laatst bewerkt: 11 sep 2006