Film by the sea Vlissingen wie gaat?? Op vrijdag 15 september (morgen dus) is het weer zover: de opening van de 8e editie van Internationaal Filmfestival Film by the Sea!! Je kunt zich weer tien dagen lang onderdompelen in een zee van films, talkshows, muziek en cursussen. De slotavond is op zaterdag 23 september. Op zondag 24 september wordt bijna het gehele filmprogramma herhaald. Het festival vindt plaats in de Vlissingse bioscoop Cine City. Er zal ook flink gefeest worden op de openings avond, en de afterparty is nog op een geheime lokatie in de buurt. Er zijn heel wat films die komen deze 10 dagen, hier een lijstje. 1:1 A Cock and Bull Story A soap Adam's apples After the wedding (Efter brylluppet) Antonia Borat Bosta Cashback Cidade baixa Clerks II Conversations with other women Cursus De Wilde Bende Eight below El aura Elementaire deeltjes Eve and the firehorse Film & Literatuurpremiere Fitzcarraldo Five fingers Frozen land George Michael: a different story Gravehopping Hotel Nooteboom: Eine Bilderreise ins land der worte Iberia Jindabyne Jogo Subterrâneo Kreutzer sonate Lágrimas negras Les âmes grises Lezing Martin de Haan Little fish Little miss sunshine Madeinusa Man push cart Maria Bethânia: Música é Perfume Marock Mastermind Middletown Mother of mine Neil Young: Heart of gold Nine Lives No. 2 Not here to be loved (Je ne suis pas là pour être aimé) OSS 117: Cairo, Nest of Spies Paris je t'aime Pompoko Randal Corsen Quartet & Jan Brokken Requiem River Queen Scoop Sea it! Shut up and shoot me Six figures Slotfilm Snakes on a plane Snakes on a Plane Snow cake Something like happiness Son of Man State of dogs Stop making sense Stormbreaker Surprisefilm Thank you for smoking The dying gaul The great match (La Gran Final) The great new wonderful The illusionist The manchurian candidate The truth about Charlie The wild blue yonder The wind (El viento) Tony Takitani Voor de vorst Wah-wah World Trade Center Zenji Flava Zwartboek Zwarte inkt Wie gaat er allemaal naar dit festival? Ik ga zekers, maar dat om een andere reden Bron: http://www.filmbythesea.nl je kunt hier ook de reclame ervan bekijken(grappig ) http://www.cinecity.nl
Ik ga al een paar jaar naar de gala opening, ook gisteravond weer geweest. Enorm gaaf was het. Loungen in de vip ruimte was nog wel het hipste. Altijd heerlijke sfeer, geweldig publiek, prachtige dames! Rest van de week zal ik zeker nog een paar avondjes aan doen aangezien het er altijd top is.