1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    bij hi ook.

    maar bij de e900 is het toch geen touch screen, maar touchpad(gewoon aanraakknopjes) toch?
     
  2. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Touchpad, dat bedoel ik ;)
    maar ik wil gewoon knopjes die ik echt moet indrukken.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon. Heb nu een w800i, maar de control stick geeft moordneigingen :x :+

    Maarja, nu zit ik te dubben.. de iets nieuwere W810i, de witte versie, of de W900i.. Wil heel graag bij Sony blijven, omdat ik het muziek systeem hemels vind.. Maar ik ga misschien een iPod kopen, en dan heb ik inprincipe het muziek systeem niet meer nodig..

    Mocht dat het geval zijn, dan zou ik misschien naar een Siemens willen gaan kijken.. vind de e900 erg mooi, een vriendin van me heeft die ook, en ik vind de knopjes erg makkelijk werken, en de layout van de menu's is om bij te kwijlen :D

    Maar wat zouden jullie eerder voor kiezen?
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    siemens e900:+
    maargoed ik vind de samsung idd wel mooi en ze werken makkelijk, maar ik zou zelf niet voor de e900 gaan, maar voor de d900, hij is dan wel duurder, maar hij is mooier(ik vind de e900 fokking lelijk) en betere camere e.d.
     
  5. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de D900 aangeschaft voor 25 eurootjes in de maand.
    Moest nog wel 19 euro bijbetalen, dus als je hem voor 20e in de maand wil kopen, zul je wel iets dieper in de buidel moeten tasten.
    De E900 is wel verkrijgbaar voor 20e in de maand, en dan hoef je er waarsch niets bij te leggen. (prijzen via hi.nl)

    Maar ik vind de D900 ondertussen ook wel mooier, en ik denk ook wat steviger.
    Ik heb al heel vaak gehoord dat de E terug moest naar de winkel, maar bij de D heb ik nog niemand horen klagen.

    Enige minpunt vind ik de korte duur van de batterij.
    Langer dan 4 dagen houdt mijnes het niet uit, hopen dat het wel wat langer wordt naarmate ik hem meer gebruik.
     
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd het gevoel dat die batterijduur steeds korter word. maar dat kan ook aan mij liggen
     
  7. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wel zo,maar het schijnt dat hij het in de eerste weken korter volhoudt, dan bvb na 4 maanden.
    Uiteindelijk wordt het wel weer korter ja.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het ligt er natuurlijk wel aan wat je allemaal gebruikt op je telefoon. Ik luister vaak muziek, en na 2 a 3 dagen is hij wel leeg dan.
    Maar als ik het niet zou gebruiken houdt hij het veel langer vol!
     
  9. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn voorkeur gaat eigenlijk ook uit naar de d900,
    maar de korte batterijduur vind ik toch echt een minpunt,
    en tevens heb ik gehoord dat als je 'm uitschuift er nogal wat speling naar links in zit (niet erg stevig dus, voelt gammel aan?)

    - weet niet of dit uitzonderingen zijn, of dat dit bij iedere d900 zo is?-

    Verder nog nadelen van de d900?
     
  10. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, de eerste dagen met zo'n telefoon probeer je veel uit.
    Je maakt van alles een foto/video maar dat is nu allemaal over, ik luister geen mp3 en maak weinig foto's.
    Hij staat altijd aan,maar bijna altijd met beeldscherm op zwart en toch vind ik hem eigenlijk net iets te snel leeg gaan.
    Maja, mn vorige mob moest ik minimaal (!) 1x per dag opladen, dus dit is toch wel veel beter :)
    Ik had het idd al gemerkt dat er een klein beetje beweging tussen de 2 delen zit ja, maar het is echt miniem.
    Ik voel die beweging trouwens juist alleen als hij dicht is geschoven, en de beweging is naar rechts, dus misschien gaat het over heel iets anders :+
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze telefoon raad ik je echt niet aan =(
    Ik heb deze twee jaar geleden aangeschaft met een abonnement. Na een ruim jaar begon het middelste navigatiepookje kuren te vertonen. Soms deed één richting het niet meer, maar niet lang daarna begaf hij het helemaal. Hij doet nu niets meer behalve indrukken. Daar heb je dus niets aan, je kan veel functies van de telefoon niet meer bereiken. :'-(
    Dus nu is het tijd voor een nieuwe, de N80 _0/
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    waar zit bij deze gsm de 'Antenna Area'?

    heb net bij de DVD fantastic four een gezellig LED stickertje gekregen :)
    weet alleen niet waar ik em moet plaatsen :{
     
  13. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    @DulleNL:
    Gewoon even uitproberen (lees: Bel je mobiel even met je huistelefoon en ga met het stickertje over je telefoon heen (plakrand er wel op laten uiteraard ;))
    waar deze het beste / felste knippert zit je antenne lijkt me...
     
  14. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar maand geleden de Sony Ericksson W810i gekocht met abbo van 15 euri.
    Bevalt me heel goed! Vooral een hele goede geluidskwaliteit!
    Eerst zat ik ook nog te twijfelen of ik toch niet een Samsung zou nemen, maar omdat ik me mobiel toch ook als mp3 wou gebruiken (men mp3 was maar 126mb...) heb ik maar voor de W810i gekozen, een goeie keus... :)
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb de w800i, voorganger, en ik heb ook deze gekozen, omdat ik veel muziek luister! Telefoon bevalt me zeer goed, mooi helder scherm, maakt ook mooie foto's! Batterij gaat redelijk lang mee...
     
  16. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij mijn Nokia 6280 zowat de volledige dag MP3-luister moet ik hem de volgende dag eigenlijk wel opladen.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand een mobieltje zonder fratsen, enige eis is klein en betaalbaar? Ik hoef dus geen camera, mp3, blauwtand of andere meuk maar gewoon een simpel en compact toestel, liefst 1 jarig abo :)
    Heb nu de w800i maar het pookje en camera klepje zijn al helemaal gaar en mn abo is net afgelopen.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben me telefoon een beetje aan het testen, hoelang de batterij mee gaat (heb ook de w800i) en ik heb hem nu 3 nachten geleden voor het laatst opgeladen, en hij zit nu net een klein uurtje op de helft van het batterijtje. Dus dat vind ik heel netjes! :thumbs:

    (please note, ik ben muziek-o-fiel, dus ik luister ontzettend veel muziek met dat ding, en neem gemiddeld 2 á 3 foto's per dag, sms een keer of 10 op een dag, en bel ook 2 á 3 keer op een gemiddelde dag)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  19. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn HiFi rintones? is dat ook mp3?
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt heel veel verstand van Mobiele telefoons maari k heb nu dus een sony ericsson k800i en mijn vraag is: Kun je hier gratis op internetten of niet..?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina