Bill Gates himself heeft MS werknemers wel eens vergeleken met The Borg (!) en de afdeling H&E als coole gasten binnen het Borg netwerk.
Ik ben zelf geloof ik de oudste, of Lex, maar vergis je niet, ze zijn gemiddeld toch wel over de 30 jaar, de meesten zitten zo tussen de 30 en 35.
Foto's zou leuk zijn. Ik ben sowieso wel benieuwd wat je er van vond. Het was natuurlijk niet zo spectaculair als X05, maar dat heb ik ook nooit beloofd/beweerd. Het is echt een training bedoeld voor winkelpersoneel die nog maar half om half weten waar de Xbox 360 om draait. Weet je dat heel veel mensen, ja dit ga je niet geloven, niet weten dat er een harde schijf zit op de XBox 360 (of dat er geen zit op de Core) en dat je hem aan kunt zetten met de guide button op de controller? Die uberhaupt niet weten waar de guide button voor dient en niet weten dat er een interface te zien valt buiten de games om?
Kudo´s voor Intertoys trouwens! We hebben nu meer dan 2.700 aanmeldingen, waarvan ongeveer 500 van Intertoys. Vanwege het gebrek aan consoles rondom de launch zijn we bij Intertoys pas later uitgerold. Sterker nog pas vanaf september (deze maand dus) kun je Xbox 360 bij alle Intertoys winkels landelijk kopen. Ik ben dus echt blij dat zij zich er zo voor interesseren dat ze zich massaal hebben ingeschreven.
Klik om te vergroten...