1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mission 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slurpgeit, 9 aug 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zorgen dat je eerder weg mag van je baas :) ... als je zelf de baas bent .. ehm tja :eek:

2. fokton

fokton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HA, HA, kan toch moeilijk mn collegas alleen laten staan.

Is ook een beetje lullig, ik wel naar Mission 360 en al mn mensen die het apparaat moeten verkopen NIET.

Zal dan maar alleen afsluiten, kunnen mn collegas WEL de bus halen,
    erg jammer.|:- |:-

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het zijn toch 2 dagen ... kan je niet vragen of je vanvond mag gaan ipv morgen?

4. fokton

fokton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OPGELOST< OPGELOST

Net toch nog maar een keer het mobiele nummer van de brief gebeld,
    krijg na 18.30 de locatie te horen en kan dus rechtstreeks met de auto.

Microsoft, bedankt:thumbs: :thumbs:

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @fokton

Wellicht kun je met mij meerijden. Heel misschien werk ik morgen thuis (Houten) en dan pik ik je wel op. Stuur me maar een PM met je gegevens en heel misschien lukt het dan wel. Geen belofte, maar ik wil er wel aan meewerken.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Damm :+ ik had dus morgen moeten gaan nu MrX daar persoonlijk komt.. heb je je koffer al gepakt voor de X06?

7. fokton

fokton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MrX,

Bedankt voor het aanbod maar probleem is door een van je vriendelijke medewerkers opgelost, ik ben er vanavond gewoon bij
    :thumbs: :thumbs:

TOP, TOP

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Don't be late though! Je weet dat het een boot is en als die vertrekt, dan kom je er niet meer op }:]

9. fokton

fokton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat helemaal goed komen,
    bus 80 km/uur vanaf Utrecht CS om 18.45
    seat leon topsport 240km/uur 8) 8) vanaf nieuwegein Cityplaza om 18.40,

Denk wel dat ik het red.:+

10. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik check even met het thuisfront of ik kan wisselen. Ik zou het ook wel eluk vinden om jou weer eens een hand te geven. Als dat lukt dan ben ik er vanavond en niet morgenavond. (Komt ook wel uit met X06 en zo)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Cool .. ik hoop dat het lukt.... je hebt mijn tel nr. :+ en anders ben ik de gek met de UMPC en de foto camera :D

12. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond ook, heb er wel zin in. Alleen geen zin om laat thuis te zijn :p

Hopelijk zijn de aanbiedingen goed....

13. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, helaas, ik kan mijn agenda thuis niet verschuiven. Ik kom dus morgenavond.

Trouwens, 10 oktober ben ik ook op de boot.

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jammer ik zit nu in de bus ;)

15. Ajacied88

Ajacied88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke dag van de laatste regio ben je er, hey Paul? De 9e, 10e of 11e? Ik heb me aangemeld voor 10 oktober dus hoop dat je die dag er bent :). Ik heb me trouwens best laat aangemeld. Vorige week pas, maar dat hoeft geen probleem te zijn hoop ik, aangezien ik bij laatste regio/groep hoor. Ik heb gelukkig wel mailtje gekregen \o/.

16. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens 2 stukjes omhoog...

:b:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het was erg leuk. Ook erg leuk om Thijs te zien. Je hebt jonge mensen in je team Paul (niet de nerds die ik gewend ben van MS :+) Ik heb een aantal foto's gemaakt. Ik zal deze hier binnekort even posten en een korte reactie geven :)

18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bill Gates himself heeft MS werknemers wel eens vergeleken met The Borg (!) en de afdeling H&E als coole gasten binnen het Borg netwerk. 8)

Ik ben zelf geloof ik de oudste, of Lex, maar vergis je niet, ze zijn gemiddeld toch wel over de 30 jaar, de meesten zitten zo tussen de 30 en 35.

Foto's zou leuk zijn. Ik ben sowieso wel benieuwd wat je er van vond. Het was natuurlijk niet zo spectaculair als X05, maar dat heb ik ook nooit beloofd/beweerd. Het is echt een training bedoeld voor winkelpersoneel die nog maar half om half weten waar de Xbox 360 om draait. Weet je dat heel veel mensen, ja dit ga je niet geloven, niet weten dat er een harde schijf zit op de XBox 360 (of dat er geen zit op de Core) en dat je hem aan kunt zetten met de guide button op de controller? Die uberhaupt niet weten waar de guide button voor dient en niet weten dat er een interface te zien valt buiten de games om?

Kudo´s voor Intertoys trouwens! We hebben nu meer dan 2.700 aanmeldingen, waarvan ongeveer 500 van Intertoys. Vanwege het gebrek aan consoles rondom de launch zijn we bij Intertoys pas later uitgerold. Sterker nog pas vanaf september (deze maand dus) kun je Xbox 360 bij alle Intertoys winkels landelijk kopen. Ik ben dus echt blij dat zij zich er zo voor interesseren dat ze zich massaal hebben ingeschreven.

19. dutch

dutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Allemaal

Een deel van jullie heeft denk ik het gebeuren gisteren al meegemaakt. Kan iemand we iets vertellen over de locatie? Is het op een boot? en gaat die dan nog varen? En hoe laat is het ongeveer afgelopen, want ik moet wel de laatste trein halen. Alvast bedankt!

Groetjes
    dutch

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben ons ook aangemeld (spokes bike store in Tilburg) om te checken of de 360 daar ook verkocht kan worden.... Maar nog geen reactie dus kunnen we er vanuit gaan dat dit ook niet meer komt?

Deel Deze Pagina