HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Die video is wel lekker overdreven ja. Maar mooi om te zien dat er dus toch Dre beats op komen. Had ook niet anders verwacht eigenlijk.

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Hij zegt dat ie in het begin met Dre heeft gewerkt maar hem nu al 4 maanden niet heeft gesproken. Dat soort hints zegt toch al genoeg. En dan: Honestly -- I'ma keep it 100% real -- I don't know who I'm signed to...
    ja hoor, hij weet niet op welk label hij zit:lol:

en in een interview met Allhiphop las ik trouwens dat ie 1 Dre beat had waarvan hij nog niet wist of ie wel door de album cut zou komen. Waarom zegt ie hier dan iets anders?

http://www.allhiphop.com/features/?ID=1540

Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Sjongejonge, dat klinkt inderdaad wel stom. Hij is trouwens niet voor niks van Aftermath. Net of iemand anders alles voor hem regelt. I don't know who I'm signed to. Maar voor de rest klinkt het wel goed wat betreft er op z'n album komt, qua productie en features. Kayne hoefde er nou niet persee op voor mij. Kayne is een prima producer, maar geen geweldige rapper.

4. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UHHH, WAAR WERK IK OOK ALWEER? HEB EIGENLIJK GEEN IDEE. :Z

Hahahaha, wat een gast.

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik dacht toch echt dat ik bij Ah werkte maar dat bleek later Hoogvliet te zijn

6. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoor deze mannetjes die dus blijkbaar nog bij de Albert Heijn werken oordelen over The Game, terwijl ze maar halve verhalen kennen. jullie zijn echt 1 grote grap.. mijn god

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^ als je zelf leest zie je dat je dat meer over je favoriete rapper kan zeggen. Neem jij de Game maar lekker serieus en wees blij dat jij complete verhalen kent. Jij gelooft dat hij niet weet op welk label hij zit? Wie is hier nou de grap.

Ik oordeel gewoon op de dingen die hij zelf zegt man, als jij het wil geloven prima maar doe niet net alsof je de Game dagelijks spreekt. Lees eerst die 2 interviews nog es door en zoek de verschillen.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha sukkel. Jou baan is vast zo geweldig dat je wel het recht hebt om over Game praten. Dit is echt zo stom. Jammer dat je geen PM's kunt ontvangen btw.

The Game staat met One Blood trouwens op nr. 1 in de UK. Op nummer 2 staat Banks uiteraard. Klinkt goed...

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    kan die game discussie niet naar het aftermath etc topic ?

anyway ; hip-hop.. Weer de tijd gehad wat albums te chekken :

Mainflow&7l-flow season
    El da sensei : the unusual
    swollen members : black magic
    aceyalone and Rjd2 : the magnificent city

stuk voor stuk dope albums, allemaal net iets andere feel en sound, kortom erg lekker. Vooral een antal swollen members tracks zijn grandioos _O_

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    daar vond men juist dat het hier moest ;) Omdat hij niet meer bij Aftermath zit.. ben het met je eens though..

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja laat die Game shit maar zitten ik heb mijn mening duidelijk gegeven en onderbouwd.

Om ff terug te komen op dat JMT album, die rapper daarvan is toch niet helemaal mijn smaak, zijn stem komt imo te geforceerd over.

12. Victor

Victor Guest

Vinnie Paz? Ik vind het behoorlijk knap dat je zo'n stem hebt zonder dat je hem vervormt. 8) Heerlijk rauw.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Lekker rauw en grimey.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst wat oude nummers gehoord van Vinnie.. hoe kan het dat ie daar best wel 'soft' klinkt? Weet niet hoe oud ze zijn though

15. Victor

Victor Guest

Luister maar eens naar Before The Great Collapse, Black Winter Day of Razorblade Salvation. Vinnie heeft geen leuk leven denk ik.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet soft op die manier, maar meer dat hij gewoon een veel zachtere stem heeft.. Ik snap ook wel dat Vinnie het niet gezellig heeft.. ;)

17. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het meer over dit soort posts:

eerst maakt ie het goed met Suge, nu met ja Rule, maar toch Dre beats op het album en beweren dat je echt loyal bent... dr komt echt iedere keer weer iets naar boven waarvan ik zeg, deze gast begint met de dag meer een grap te worden. hoe kun je nou nog iets wat hij zegt serieus nemen, een half jaar later zegt ie weer wat anders.

Slaat totaal nergens op wat hier staat. Grappige mannetjes zijn jullie. Ik zeg nergens dat ik hele verhalen ken, ik zeg alleen dat jullie uit allemaal kleine dingetjes en geruchtjes andere dingen concluderen die totaal uit de lucht zijn gegrepen. Hoe kan je nou beweren dat The Game niet loyal is? :lol: Maar goed, sommigen van jullie zijn dus inderdaad ook echt zwakzinnig, dus ik zal alles heeeeel uitgebreid stap voor stap uitleggen zodat jullie AH-medewerkertjes het ook kunnen begrijpen :) .

ohja.. Berrie, ik zeg alleen dat mensen niet zo wijsneuzerig moeten doen terwijl ze zelf bij de AH werken :emo: Ohja, ik doe Gymnasium 6 over 10 jaar kan ik jullie stuk voor stuk als werknemers nemen (en dan bedoel ik dus die zwakzinnige AH-debielen zoals Berrie). Ohja. Je wilt me PM'en? Dreigberichtjes sturen soms? :lol:

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou doe ik heel hard me best om me niet aangesproken te voelen, maar t lukt me toch niet, ik ben niet zwakzinnig! 8)

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ach gelukkig zorgen wij vakkenvullers ervoor dat alle producten in de vakken komen te staan, maar ik wil jou als gymnasium gangertje het ook best wel zelf laten doen hoor. Jij kan het ongetwijfeld beter

20. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gymnasium 6 betekent niet dat je automatisch een eigen bedrijf hebt ofzo, moron.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina