Engelse info: Spoiler Mijn crappy vertaling: De Cast Trailers Homepage Don't Mis it!! Episode 1 nu online @ the usual places.
Haal hem op dit moment binnen, er is nog maar een aflevering he? Moet wel zeggen dat het naar mijn mening een beetje klinkt naar een 4400 kloon, maar ik wil wel eens zien hoe het hier is uitgevoerd
Hahaha, dat meisje is suicidel en kan niet doodt!, ik wil ook zo'n terugzet arm mixed with wolverines healing ability's En die gekke jappanners, het is meer lachen dan serieus
toevallig, net de eerste aflevering/pilot gezien en ik moet zeggen, wat een super show! Echt film niveau, alles zit zo goed in elkaar en loopt samen, ik hoop dat ze dit volhouden want het belooft veel goeds
Lijkt me leuke serie, vanaaf maar eens checken. Vond the 4400 ook leuk en deze heeft er veel van weg.
Lol, iedereen enthausiast terwijl ik het echt gewoon een grote grap vind. Het is toch meer komedie dan echt sci fi. Een pure 4400 kloon naar mijn mening die ik ook al niet al te best vond. In ieder geval ben ik verplicht te blijven kijken door die undestructable chick!!!
Heb m nu gekeken en vind het best tof, best cool gedaan hoe die cheerleader van die silo afspringt en dan doodleuk weer opstaat
Weet iemand of er nog meer episodes online zijn of wat de nieuwe "release dates" online zijn? Die cliffhanger op t einde is ook best goed gedaan trouwens