ik zoek nummer dat in de pilot van de serie the 4400 voorkomt. weet niet of het op soundtrack staat. het heet iets van bye bye baby: bye bye baby don't be lone i worry about you while you're gone kan alleen op google alleen iets japans vinden, dat is het wel, maar geen idee van wie ofzo. en kan het niet vinden op limewire.. iemand meer succes?
- Met welk programma kan ik een stukje muziek uploaden en de link vervolgens hier dumpen? er zit nl amper tekst in het nr wat ik zoek ..
Audio Record Wizard downloaden, programma is makkelijk te bedienen en vervolgens het stukje uploaden op bijvoorbeeld www.rapidshare.de
Bedankt ! http://rapidshare.de/files/34525085/Gentlemen_25_9_2006_17_20_35.wav.html Dit is dus iig een stukje van 't nr dat ik zoek, de kwaliteit is bagger (met oude tel opgenomen vd radio) en tevens is dit een jumpstyle-achtige remix ervan. Ik zoek echter gewoon de originele 'rock-achtige' variant
Yo dudez, Hoe heet het nummer van zo'n zingende vrouw(jawel), in de reclame van Brand bier Het bier sinds 1340 of 1430 oid. Naar mijn mening een mooi nummer.. laat het me weten, want ik wil m downen, maar kan m niet vinden. edit: Ik heb het nummer inmiddels gevonden en bij het nu met een glas brand bier aan t luisteren Morcheeba - Wonders Never Cease Thats it baby
Het klinkt als bodyrockers- I like the way you move. Maar het kan het ook niet zijn, want ik hoorde weinig van dat bestand en mijn oren deden zeer door zo'n piep , maar ja ik heb ook koptelefoon op.
Ik zoek het volledige nummer zogenaamde "Adult" stukje uit de LKJ Mix van Azumanga Daioh - Soramimi Cake. ( Weet nu al dat niemand het weet maarja ik vraag het toch na )
Ik zoek het orginele nummer wat deel uitmaakt van een hardcore nummer natuurlijk. Het jumpnummer ofzo heet Dj Yargo - Jump Phony. bij 3.06 hoor je een bekend jazz achtig stuk, een soort frank sinatra. Weet iemand het orgineel?
Beste xbw'ers, Ik doe een beroep op jullie vaardigheden. Mijn opa wordt binnenkort 80 jaar oud en ik zoek de karaoke versie (zonder tekst dus) van het lied: Mijn opa. Ik citeer: m'n opa, m'n opa, m'n opa in heel Europa was er niemand zoals hij m'n opa, m'n opa, m'n opa en niemand zo aardig voor mij Ik heb het nummer zelf wel kunnen vinden alleen niet eentje zonder tekst. Ik heb ook geen idee of je de tekst met een programma er uit kan filteren. ALs iemand mij kan helpen dan namens iedereen hier bedankt Groeten, Tim
Hoe heet dit nummer: Het is een alternatief rocknummer. Ik geloof van een nederlandse band. Met deze 2 regels: - last night I had so much fun - And sheets(weet niet wat dat woord is) are dirty and the streets are dirty too
Ik zoek één van de radiohits van Saint's Row. En dat is:Happiness Everyday - Huge. Ik kan'm nergens vinden, maybe een van jullie wel.
Razorlight - In the Morning, dankzij www.letssingit.com, je kunt daar stukjes songtekst invoegen in een zoekfunctie. http://artists.letssingit.com/razorlight-lyrics-in-the-morning-cw2ls6r
Bedankt voor de moeite, alleen ik had die zelf ook al gevonden. Als het niet anders kan gebruik ik dit .mid bestandje, maar het liefst de normale versie zonder tekst. Maar toch nog bedankt.