1. Unknow_store

    Unknow_store Unknow_store

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik ben jarig geweest, en ik wil graag een game feest houden....
    Een probleem is: Controllers !!!

    Van allerlei vrienden kan ik wel consoles halen, maar die hebben dan maar een controller.... en ik heb er toch echt meer nodig....

    Ik ben al een zoektocht begonnen, maar ik heb nergens een winkel kunnen vinden die game accesoires verkocht....
    Ik heb een paar advertenties op marktplaats gezet maar niemand die iets wil verhuren.... Dat vind ik gek, want er valt toch een hoop mee te verdienen... Ergens is wel een zaak die computers verhuurd, maar dat gaat dan gelijk 1000 euro kosten terwijl het gewoon een verjaardag's feestje is :lol: ... Misschien weet een van jullie een bedrijf die verhuurt, of misschien willen jullie zelf wel iets verhuren... Ik heb geen nota van hoeveel het zou kosten, maar het is maar voor een weekend. Dit denk ik nodig te hebben (is nog niet helemaal zeker, maar dit komt er aardig in de buurt):

    * 5 Xbox360 controllers
    * 3 Xbox Controllers
    * 3 Ps2 controllers
    * 2 Nintendo Gamecube controllers

    Dan ook nog een LAN-kabel (of hoe heten die dingen ??) voor de Xbox360, want dan gaan we met twee Xbox-en xbox-en :cool:

    Ik woon in Breda, dus daar is het feest dus ook, de mensen die op het feest komen, zijn zich goed bewust dat de dingen die er staan en liggen duur zijn, en of geleend zijn. Het feest gaat ergens plaatsvinden in eind oktober..

    Alvast bedankt, ( ik ga er gewoon vanuit dat jullie nieuwsgierige altijdbereid zijnde gamers om een andere gamer uit de nood te helpen een paar sites gaan bezoeken om mij inderdaad te helpen, LET OP: dit is een gedachte ;), met deze zin wil ik mensen niet aanzetten tot urenlang gezoek achter de computer/ telefoonboek :cool:)
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag controllers voor je verjaardag :+
     
  3. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je controllers wil huren kun je lang zoeken denk ik.. Kan me niet voor stellen dat een bedrijf zoiets verhuurt. Spoor anders je vrienden aan om 's wat meer controllers voor hun console's te kopen.. beetje de kosten splitten.
    Als je naar Amersfoort wil komen mag je wel een paar Xbox (1) en Ps2 controllers van me lenen (tegen een gelijkwaardig onderpand natuurlijk) :)
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoeveel voor het huren van een xbox360 controllen (Draadloos/met draad)?
    En nog gefiliciteerd!
     
  5. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Je kunt van mij denk ik wel 2 ps2 controllers lenen.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    als je een controller hebt, mag je dan ook meegamen? :cool:
     
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :D hahah dis leuk :9 nouja ik heb genoeg controllers.. alleen heb ze zelf nodig maar dan heb ik nog 1 xbox 360 Met draad controller en 2 xbox 1 controllers aleen ik weet niet hoe je dat wilt halen want ik stuur niks op én ik weet niet hoe je er mee om gaat én ik weet niet wanneer ik ze terug krijg én ! wat gebeurt er als er bv drinken of eten in komt *(chips ofzo) of als ie kapot gaat ?! dus neuj ik denk niet dat ik mee werk...
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    2 Big ass xbox controllers hier die je gratis mag ophalen!
     
  9. tigrapimp

    tigrapimp DUTCH KILLING SQUAD

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje ver weg voor mij
     
  10. Unknow_store

    Unknow_store Unknow_store

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat zijn heel veel berichten :p
    euhm .... ik heb geen idee wat een goed bedrag zou zijn voor het huren... het is voor een weekendje (eigenlijk 1 dag, maar misschien (!) dat er nog een ochtend aan vast wordt gekoppeld. Ik zal even wat schrijven om het overzichtelijker te maken

    * het is op 29 oktober of het weekend erna
    * Ik woon in Breda
    * ik ga er goed mee om (met de spullen)
    * als jullie willen, een onderpand
    * wordt creatief, en bedenk een prijs (ik heb geen idee wat het zou moeten kosten, zolang het maar niet teveel wordt)

    Zolang jullie (in ieder geval geen probleem hebben met regels 1 en 2) dan denk ik dat kan huren. Als je niet in Breda woont, dan wordt het een stuk moeilijker, maar dan zal ik kijken hoe dat op te lossen.

    Hartelijk bedankt voor het helpen van me in kwade tijden :p
     

Deel Deze Pagina