HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    harXcore.
    lees mijn verhaaltje nog maar een keer.

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^ doe dan je research en je vind de foto's waarop die met een big smile met Suge staat, het interview waarin the vertelt dat ie door Irv Gotti benaderd werd.
    En kom niet aan met ik doe Gymnasium 6 ik doe gymnasium 5 moet ik me dan te goed voelen om vakken te vullen. Jij krijgt zeker geld om uit te gaan van je ouders.

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit op 6VWO en als het kan zou ik ook wel bij de AH willen werken, ben nu iets te oud om aangenomen te worden. Moet ik maar wat anders zoeken.

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leo.. je bent vrij achterlijk als je beweert dat The Game niet loyal is. Alsof jij de hele vriendenkring van The Game kent. En hoe een goede vriend ieder is. Je kletst echt een partij uit je nek. En wat zegt een foto nou weer? Kom op, doe normaal. Niet zo wijsneuzerig doen jongens. En draai niet om hetgene wat ik zeg heen door alleen maar over de AH te bazelen. Jezus, hou toch op en doe niet zo dom aub.

5. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    je bent zelf beetje triest bezig je mag dan wel gynasium doen maar dat wil nog niet zeggen dat je alles weet en ''de man'' bent... want iedereen is gelijk het maakt echt niet uit of je nu vmbo-b of gymnasium heb gehad je moet blij zijn dat er mensen zijn die dat werk willen doen.. die gasten doen dat ook om geld te verdienen ... en wat doe jij zelf wel niet voor bijbaantje dat je zo triest over supermarkt werk praat ?? ...
    en trouwens als je zelf op een lager niveau had gezeten had je dan nog zon grote mond over dat werk ?? denkt het niet he ?? :+

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.827
    Goh, Gymnasium 6. Slim hoor. zorg nou eerst maar eens dat je dat gaat halen voordat je over andere mensen gaat lullen.

En wat is er mis met werken in een supermarkt? Ik werk ook in een supermarkt en doe toch wel ff een hogere opleiding dan jou, mannetje...

Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    wil jij het loyal noemen na heel die shit met suge en ja rule? dre denkt er blijkbaar anders over de Game heeft op 106 & park toegegeven dat hij niet op het album komt.
    en wat zegt een foto? zeg jij het maar

8. Victor

Victor Guest

Game is bang als de tering voor Suge man! 8)

THRM, ik vind het knapper dat je dat eeuwige gezeur over Grieks en Latijn volhoudt dan dat je niet bij de AH werkt.

Anyway, terug naar HipHop. Ik ben begonnen met albums van Talib Kweli, geniaal die muziek.

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Black Star en Reflection Eternal wel. De rest van de albums van Talib Kweli zijn een stuk minder, maar daar zijn iig de meningen wel over verdeeld. ;)

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ victor. nu pas ? ;)

@Gryphon albums als the beautefull strugle zijn echt wel te dope hoor

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Wel dope ja, maar niet geniaal, zoals Victor zei. ;)

12. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Black Star = briljant
    Reflection Eternal = briljant
    Quality = dope
    The Beautiful Struggle = WACK

13. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    btw, jullie draaien om mijn punt heen.
    ik wil alleen zeggen dat je niet zo wijsneuzerig moet doen terwijl je nog een puberende knuppel bent die bij de albert heijn werkt.

loyal, Leo. kom op, hey, ga toch weg met dat geklets van je. alsof mensen shit niet bij kunnen leggen, alsof bepaalde vriendschappen niet kunnen breken, alsof je niet 2 vrienden kan hebben die elkaar afzonderlijk niet mogen?
    ga toch weg hey, tering.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.827
    En wat ben jij dan? Jij doet wijsneuzerig en je bent zelf nog een puberende knuppel die op het gymnasium zit.

Iemand al de nieuwe Hi-Tek track gehoord met Nas? Ik vind m dope

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht dat we er klaar mee waren, ik ga niet nog es uitleggen wat ik wel of niet loyal vind.

16. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol leuk hoor die kibbelende schoolmeisjes hier...

17. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt niks te vinden qua loyal, want je ziet alleen de buitenkant van het verhaal.

Die track van Hi-Tek met Nas is echt heeeeeeel gruwlijk, classic materiaal. Die andere 3 tracks die van Hi-Teknology2 gelekt zijn, zijn ook wel dope.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Hi-Tek & Nas - Music for Life is heel erg dope, check de lyrics van Nas:
    Nas klinkt ook nog eens erg goed op deze track.

Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.827
    Nieuwe Akrobatik met Mr Lif is ook te dope!

20. Victor

Victor Guest

Hehe, ben nog niet zo lang bezig met HipHop, en nog korter met de Underground scène, maar Mos Def komt nu ook binnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina