Ik had het meer over dit soort posts:
eerst maakt ie het goed met Suge, nu met ja Rule, maar toch Dre beats op het album en beweren dat je echt loyal bent... dr komt echt iedere keer weer iets naar boven waarvan ik zeg, deze gast begint met de dag meer een grap te worden. hoe kun je nou nog iets wat hij zegt serieus nemen, een half jaar later zegt ie weer wat anders.
Slaat totaal nergens op wat hier staat. Grappige mannetjes zijn jullie. Ik zeg nergens dat ik hele verhalen ken, ik zeg alleen dat jullie uit allemaal kleine dingetjes en geruchtjes andere dingen concluderen die totaal uit de lucht zijn gegrepen. Hoe kan je nou beweren dat The Game niet loyal is?

Maar goed, sommigen van jullie zijn dus inderdaad ook echt zwakzinnig, dus ik zal alles heeeeel uitgebreid stap voor stap uitleggen zodat jullie AH-medewerkertjes het ook kunnen begrijpen

.
ohja.. Berrie, ik zeg alleen dat mensen niet zo wijsneuzerig moeten doen terwijl ze zelf bij de AH werken

Ohja, ik doe
Gymnasium 6 over 10 jaar kan ik jullie stuk voor stuk als werknemers nemen (en dan bedoel ik dus die zwakzinnige AH-debielen zoals Berrie). Ohja. Je wilt me PM'en? Dreigberichtjes sturen soms?

Klik om te vergroten...