Meest realistische zombiegame allertijden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tco, 30 sep 2006.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het filmpje niet zien :mad: ?
     
  2. halofreak90

    halofreak90 Halo is beter

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gloof der geen hol van ,, die 2 vriende van hem staan naast hem en rake niet gehypnotiseerd. En waarom zal hij die zombies niet meppen met het gweer. En dan als laatste WAAROM GEEFT IE GEEN HEADSHOT'S? Ze lijden dan pijn omdat ze geen veiligheidsbril op hebben. afwel dit moet fake zijn
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje, maar zo nep als wat natuurlijk.
    Maar wel grappig gedaan.
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het geweer niet echt schiet?

    omdat er alleen een infrarood laser inzit en die gaste hebben 'bloedpakketjes' onder hun kleren die knallen als je er met dat geweer op mikt en schiet....

    (als ik het goed zag teminste)

    ps ik geloof er trouwens ook geen zak van, vroeg me ook af waarom die man niet slaat en/of schopt. En waarom reageren die vrienden niet 'geschrokken'. als een van mijn vrienden tegen een spel-kast in slaap valt kijk ik toch raar op ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  5. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan trouwens mensen hypnotiseren, door bepaalde aantal opeenvolgende lichtflashes te geven. Die jongen zou als het goed gaat er het meest in de game zitten dan die 2 die er naast staan. en waarom die alleen schiet is omdat ie het gevoel heeft dat ie het spel speelt en daar kon je ook alleen schieten.. is een site over hypnose die dit soort dingen uitlegt (trouwens hypnose is wetenschappelijk bewezen dat het bestaat en je idd bepaald aantal mensen er erg beinvloedbaar voor zijn)
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    vette gast die presentator, ook een supercool filmpje!

    Bij dat russian roulette filmpje merk je wel dat ie flippin' zenuwachtig is ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als je mensen op die manier kon hypnotiseren, dan was daar allang wel misbruik van gemaakt.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1

    Je kan na hypnose zelfs met een tik op het voorhoofd weer in een trance komen.
    Heb een hypnotiseur zelf een keer in actie gezien, stuk of zoveel mensen het podium op en hij trapte er een X aantal weer vanaf naar heel even omdat die mensen serieus niet meededen, want je kan alleen maar gehypnotiseurd worden als je er aan meewerkt of niet weet dat het gebeurt.

    Iemand onder hypnose brengen kan wel maar iemand echt opdrachten geven kan echt niet.
    Tis niet zoals in de films waarin mensen een geweer in de tas krijgen en met een trigger de president vermoorden.
    Daar is echt weken de tijd voor nodig, check de 2e link die ik geef op de 1e page voor de lange versie van een nog vettere vid.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  9. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik geloof best dat je mensen in gecontroleerde omstandigheden wanneer ze er open voor staan in een vorm van trancee of hynpnose kan brengen, maar dit soort gasten zijn altijd doorgestoken kaart, dr zijn wel 100 dingen in die film die niet kloppen.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Noem ze eens op dan. :D
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die andere filmpies van hem zien er toch wel echter uit.
     
  12. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik geloof er ook geen zak van.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  13. halofreak90

    halofreak90 Halo is beter

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij schiet ii met paintball omdat het gweer ook trugslag heeft.
     

Deel Deze Pagina