Kings of Chaos

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door chester1001, 2 okt 2006.

1. chester1001

chester1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey people,
    ik speel zelf sinds een tijdje weer kings of chaos een erg leuke mmorpg.\o/ maar wanneer ik ga zoeken naar nederlandse clans kan ik er niet zoveel vinden dus als iemand zin heeft er met mij 1 op te starten graag!!!

wie zich wil aanmelden kan dat via mijn link doen: http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=nhrc226f
    klik eerst het cijfer aan dat in het tekeningetje staat en join dan!
    Wil je geen lid worden maar mij gewoon helpen klik dan op de link en op het tekeningetje en sluit dan af.
    maak mij jou commander en ik zal je beschermen! en tips en hints geven.

ik hoop snel van jullie te horen

laterzzzzzz chester1001

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je 1 post hebt, loop je probally die link overal te spammen. Er bestaan al threads over KoC in het Hardware/Internet gedeelte.

3. chester1001

chester1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hoe bedoel je maar 1 post? nee ik ben serieus ik wil een nederlandse clan van KoC en nee ik loop niet overal deze link neer te gooien.

4. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh God, spelen mensen dit nog?

5. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ofniet.. vaag spel.. begint er sown nieuwe age.. heb ik na 1 dag 20 punten (of hoe dat ook allemaal ging..) en dan heeft #1 alweer 2349832849234897 punten.. slaat echt nergens op.. poop spel..

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    kweenie of het de goede plaats is om hier een topic te maken, maar die zal wel verplaatst worden dan.

Ken het spel niet, het is handig als je er eerst even wat meer over verteld, anders komt het meer over als reclame en bovendien krijg je dan vaak een 'afstotende reactie'. Laat staan dat je serieus overkomt met je plannen om een clan op te richten..misschien is het wel een vet spel hoor, maar..

en dat 1 post staat onder je naam: 1 berichten :)
    dus je bent redelijk nieuw hier.

edit: als het een poepspel ben ik wel degelijk geintresseerd, maar dat zal wel weer niet, want er is nog nooit een spel uitgekomen over poepen :mad:

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  7. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Sims !

whahaha daar moesten ze toch echt vaak nodig =P

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ja, maar daar deden ze het toch zelf.
    niet dat je zelf iets moest doen tijdens het poepen.
    en je zag nieteens wat. ze gingen automatisch zitten en stonden even later weer op.

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wahahha wat een discussie maar weer:p ik vind the sims ook pooooop en kings of chaos al helemaal.. geef maar een shooter (halo 2/3/wars en counterstrike 1.6 lol) xD

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    In Maffia was het wel leuk. Level dat je eerst zo'n hond voorbij moest.. dan klom je omhoog en zat er zo'n gast in de wc.. en dan recht door zijn smoel schieten.

11. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Geweldig spel, en een super stukje idd! Nu je het zo eens zegt ga ik meteen het spel weer installeren!:)

Deel Deze Pagina