1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

11-jarige probeert auto te stelen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 1 okt 2006.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik vind dat hij achterloopt. hier zijn er al jongetjes van 7 die meisjes uit hun klas aanranden. En als je na 11 jaar spelen met autootjes er pas achterkomt dat je ook gewoon een echte kunt stelen.. tja. dan is er toch iets mis met je opvoeding.
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Alleen het laatste zinnetje is volgens jou dus triest,en al die andere zinnen daarvoor dus niet.....dat vindt ik persoonlijk dus véél triestiger.....
     
  3. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik 11 was zat ik naar Dragonball Z te kijken:{
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    men lijkt zich hier over en weer anders ook als 11-jarigen te gedragen. n plaats van elkaar triest te gaan noemen is het intressanter ( en volwassener )
    om niet op die kleine woordjes te letten maar bij waar het om gaat.
    ik vraag me al af hoe een 11-jarige de kennis vandaan haalt een auto te stelen. ( aangenomen dat de deur niet wagenwijd openstond en de autosleutels in het slot zaten ).
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja..wat moet je hier op zeggen.
    Hij moet het waarschijnlijk wél van iemand geleerd hebben...tja dat zit misschien wel in de familie.
    In elk geval kan hij iets wat ik niet kan....en ik ben de kaap van 11 jaar al héél lang voorbij.8) .
    En ik vraag mij af of die gasten ook met die auto zou weggereden zijn in geval de politie hen niet betrapt had....tja waarschijnlijk is het antwoord ja,aangezien je anders géén auto gaat openbreken.
    En dan maar zeggen dat het verkeer in belgie onveilig is...inderdaad ,als er al 11 jarigen midden in de nacht over s'heren wegen gaan zoeven kan je maar best binnen blijven wil je nog lang leven.:+
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En dan blijft het inderdaad toch vreemd dat dat soort mannetjes weten hoe je in godsnaam een auto wilt openbreken en vervolgens starten!

    Als ze dat serieus hebben geleerd, vraag ik mij toch af wat voor ouders ze dan niet hebben...
     
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft me opvallen dat altijd "de allochtonen" erbij worden gehaald of ligt het aan mij?

    Maar ik vraag me af: Vroeger waren er (vrijwel) geen "allochtonen", toen verliep de samenleving ook niet altijd vlekkeloos, wie was toen de oorzaak?

    Er zitten twee kanten aan het verhaal:
    Allochtonen hebben zich niet geliefd gemaakt, laten we eerlijk wezen.
    Maar autochtonen staan ook niet altijd open en vriendelijk tegenover buitenlanders of heb ik het mis?
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Allochtonen vragen er zelf om. Rot jochies van 12 die stoer tegen je doen en totaal NERGENS respect voor hebben. Ik durfde niet eens mensen van mijn leeftijd (21) aan te spreken toen ik 10-12 was... En zij slaan je nog nét niet verrot. Bah, zolang het merendeel van de allochtonen waar ik mee in aanraking kom zo verrot is, blijf ik bij mijn standpunt. Ik ken GENOEG goede en leuke/gezellige/aardige/lieve allochtonen maar het merendeel is gewoon straattuig. jammer, maar zo ervaar ik het gewoon. (bij de autochtone kennissen is het andersom trouwens, nouja zal wel aan Eindhoven liggen ofzeau)
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja,kerel vroeger was het een echt gevaarlijke tijd...ja.
    De tijd dat de mensen hun voordeur en achterdeur de hele tijd lieten losstaan zonder dan er iemand anders binnenkwam.
    Toen oude mensen nog geholpen werden om de straat over te steken zonder beroofd te worden.
    Als er al eens een kroeggevecht uitbrak werd in de kortste keren door de politie de orde hersteld en de bloedneuzen geteld ,en de aanstokers een nachtje in de cel vastgezet en dit zonder dat het politiecommisariaat belegerd werd met brandbommen door hun vriendjes.
    Toen je je fiets en je auto nog uren lang onafgesloten kon achterlaten op de openbare weg zonder de kans te lopen dan hij gestolen werd .
    Toen je met je liefje op warme zomernachten nog een wandelingetje kon maken door de binnenstad en een terrasje kon meepikken zonder het risico te lopen om beroofd te worden van geld,bankkaarten en al de rest wat ze maar kunnen meepikken tot je jas en schoenen toe.
    Toen de mensen nog helemaal géén alarminstallaties op hun huizen en auto's hoefden te hebben om het zooitje ongeregeld op afstand te houden.
    Ja...het waren zo'n verschrikkelijke tijden dat iedereen een gezonde nachtrust had zonder al te veel gevaar te lopen om s'morgens te ontwaken in een huis dat geplunderd is....
    En een inbraak destijds was toen nog groot nieuws wegens de zeldzaamheid hiervan....terwijl dit nu tot een faits-divers is verworden omdat je niet anders meer leest in de krant,en hetzelfde geldt voor moorden en overvallen...

    Jaja, en sinds de hyper-culturele samenleving hier heeft toegeslagen is dit alles dan ook verdwenen ,en hebben we er de factor,totale onveiligheid er gratis bijgekregen.
    Waarom denk je dat de autochtonen en zeker diegene die de jaren 60 en 70 van vorige eeuw hebben meegemaakt nu bijna allemaal zo verzuurt en gesloten tegenover de allochtonen staan.
    Juist....het is die groep die juist onze veiligheid en cultuur stilaan ziet verloren gaan in een spiraal van steeds groter wordende criminaliteit,waarbij zij in de steek gelaten worden door hun eigen politici die verblind zijn door hun politiek correcte denken ,waarbij zij hier alles waar onze normen en waarden voor staan laat verloederen en dit in ruil voor enkele extra-stemmetjes op verkiezingsdag.:):
     
  10. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde eigenlijk op een paar honderd jaar geleden, sorry, mijn fout, had ik erbij moeten zetten. ;)
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, geeft niet, toen was het in belgie nog véél erger gesteld met de allochtonen.
    Toen werd belgie voortdurend bezet door allochtone invasielegers,en als de ene verdreven waren stonden de anderen gelijk voor de deur om de boel over te nemen.
    Nee waar ik op duidt is dat toen de eerste migrantenstromen begin de 50 er jaren richting belgie opgang kwamen deze vooral bestonden uit arme spanjaarden,italianen,polen,joegoslaven en turken van rooms-onorthodoxe afkomst die hier allemaal kwamen om een betere toekomst op te bouwen en zich daarbij bijzonder goed aanpasten aan onze cultuur en leefklimaat zonder hun eigenheid te verliezen.
    Kortom met deze bevolkingsgroepen die samen met ons belgen toen onze hele economie mee helpen opbouwen hebben had je op sociaal vlak,cultureel gezien niet de minste last,net zomin dat als zij zorgden voor een verhoging van de criminaliteitsstatistieken.
    Zij pasten zich mooi aan en gingen met onze levenswijze mee en dat duidt zich het beste aan als je de statistieken van de gemengde huwelijken bekijkt gezien de talloze belgen die in de loop der jaren getrouwd zijn met de kinderen van deze eerste migrantengolf,en dat heet nu eenmaal integratie .

    De ellende is pas begonnen toen de islamitische migranten van maghrebijnse oorsprong hier ten tonele verschenen.
    De eerste golf hiervan deed totaal géén moeite om ook maar de taal te leren,of zich een beetje aan onze levenswijze aan te passen.
    Zelfs nu is het nog zo dat de kinderen van de 2e en 3e generatie die hier geboren zijn nog altijd hun echtgenoten uit hun eigen land gaan halen, hier is op de weinige uitzonderingen na totaal geen blijk van de wil tot integratie in de multiculturele samenleving sprake.
    Sinds deze komst is het qua criminaliteit het er hier niet op vooruitgegaan aangezien die procentueel kleine groep immigranten verantwoordelijk is voor procentueel de meeste deliquenten die in onze gevangenissen zijn ondergebracht.
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    dat van: "en o ja we hebben het hier over allochtone jongeren."
    Dat heeft de Belgische media er niet bij gezet maar svennies. Dit is namelijk origineel gepost door die site:
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En deze informatie die ik daar bijgeplaatst heb kwam namelijk van een van de agenten die mee de aanhouding verrichtte, mijn eigen neef notabene.....
    Die heb ik al véél eerder hier uitgelegd dat die laatste zin inside-informatie was.
    En o ja iets dat je niet weet, maar als er allochtone jongeren bij een delict betrokken zijn mag het nieuws dat niet meer vermelden .....indien het belgische jongeren zijn mag dit dan weer wel ,van discriminatie gesproken.

    Edit:Mijn link was niet die van belga, maar een héél andere.:eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    BUSTED:eek:
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Blijkbaar lees jij alleen het voorgaande berichtje , ga de posts maar eens op de eerste pagina lezen , daar
    staat klaar en duidelijk hoe ik aan die bijkomde informatie kom. _0/
    Blijkbaar heb jij een leesprobleem....|:-
    En hier in de gazet van antwerpen wordt in dit artikel wél de feiten bij naam vernoemd.
    De datum staat erbij ga zelf maar op de site kijken als je me niet geloofd.
    Lieve gastjes he :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    @Svennies.. denk dat ze je vorige berichtjes wel lezen, maar dat het een beetje discriminatoir overkomt om dat er zo extra bij te zetten. vooral het 'ohja'..klinkt beetje alsof ze iets tegen ze hebt :p.
    verder niet zo over opwinden ;).. het gaat om de jongetjes.. niet om of ze kebap of boerenkool eten.

    ( wat mij betreft alleen water en brood overigens maargoed )
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Achja, Tis gewoon lomp dat je als je 11 bent een uitgaat proberen te stelen, Dat is het op elke leeftijd maarja.
     
  18. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    raar dat het toch maar weer allochtonen zijn waar het bekent van wordt...
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar klopt iets niet nee. Ik heb ook een maat die (...) voorwaardelijk heeft voor auto diefstal. En die is net 16. Maar 11, dan kan je nog niet eens autorijden...
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    in nederland gaat het gelukkig een stuk beter: hier wordt eerst een man beroofd en bewusteloos geslagen, de te hulp geschoten ambulance plus personeel wordt ook nog even gemolesteerd en de daarop volgende politiemacht wordt ook nog even te graze genomen waarna die ook het ziekenhuis inmogen.
    ge-wel-dig.
     

Deel Deze Pagina