Heb je de demo gespeeld van Fifa? Dat is dus gewoon overdag! Geen regen of wat dan ook. Het is gewoon donker?
Welke wil je dan dat ik plaats? Deze:
Sorry, maar dit is niet ingame. Ik heb van beide een slechte bron gebruikt (filmpje van de Fifa07 demo en een filmpje van de 75% build van PES6 van de Leipzig Game Convention).
Er is gewoon geen verschil, behalve dat PES compacter is en je bij Fifa VEEL te veel ruimte hebt (het veld is VEEL te groot), de kleuren bij PES natuurlijker zijn (het is een wedstrijd die overdag gespeeld wordt).
Het feit dat Fifa07 mooier is, is dus geen feit maar een mening. Ik vind het er neit uitzien. NBA live bijvoorbeeld vind ik wel mooi. Daar is VEEL meer te zien. NBA 2K7 vind ik ook mooier, misschien zijn de textures minder, maar er is wel meer detail.
Mooie graphics bestaan niet alleen uit scherpe graphics, nee, details, levensechte kleuren, animaties (die ik ook tegen vind vallen bij Fifa07), noem maar op.
En over de kleuren van het veld, als je op het veld staat zie je ook de grasmaaier lijnen niet, die zie je pas van bovenaf. Zo zie je dan dus ook delen waar minder gras opzit. Iets wat je misschien niet zo snel ziet als je staat te voetballen.
De kleuren zijn gewoon nep. Ik vind het veld van PES er gewoon natuurlijker uitzien. Bovendien is niet elk veld zo glad als een biljartlaken hoor? Er zijn genoeg competities waar de velden gewoon een stuk slechter zijn. Bij PES heb je vanalles wat. Bij Fifa heb je alleen maar biljartlakens.... Lekker realistisch!
Ohw nog iets... Variabele weersomstandigheden. Iets waar Fifa-fans al jaren om lopen te zeuren. In PES6 zit dit dus wel. Misshien is dat wel meer next-gen dan scherpe textures
Laatst bewerkt: 10 okt 2006