1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Damn, nu ik sociologie heb zou ik dit heel mooi kunnen verklaren. Ik heb alleen geen in om het op te zoeken voor jullie :+
    Wat Cyrax77 zei komt al aardig in de goede richting. Maar dat is voor iedereen anders. Andere visie ergens op zit nou eenmaal in ons.
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Slim, niet slim, tja....

    IQ, EQ, beide leuke meetinstrumenten maar tegenwoordig onderscheiden ze in het onderwijs verschillende intelligenties. De een is wiskundig intelligent, de anders verbaal/linguistisch, weer ene ander muzikaal, enzovoorts. Elke intelligentie is bij ieder mens in verschillende mate ontwikkeld. Een muzikaal genie hoeft geen rekenkundig wonder te zijn (alhoewel Mozart geweldig gebruik maakte van pi).

    Alto's, gabbers, johny's, gangsta's, wat je ook maar noemt, geen enkele groep is an sich aardiger of slimmer dan de andere. Ik denk dat je naar de leden zelf moet kijken.

    Ik rook en drink niet, dan vragen ze wel eens of ik straight edge ben. Dat ben ik niet. Ik doe dat omdat ik me er beter bij voel ;)

    In welke subcultuur verstop jij je trouwens Iris? Vampieren? ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2006
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben je in de war met mij denk ik :+ ;)
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent dracula?:)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, Dracula is een mietje :cool:
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, klopt helemaal. Zolang er mensen zijn, zullen er problemen zijn. Gewoon een super vervelende noch onvermijdelijke eigenschap van de mens..
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus laten we er het beste van proberen te maken en de hele hokjes-gedachtegang eens lekker laten varen. Misschien dat het er dan nét even iets leefbaarder op wordt.

    (*moraalriddert)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  8. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Moraalridderen zou eigenlijk ook maar eens punten op moeten leveren.
     
  9. "Jasper"

    "Jasper" Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een verschil tussen "slimheid" en "intelligentie". Onder slimheid versta ik de manier van aanpak van verschillende aspecten in het leven, slim leven kan bijvoorbeeld in het sociale goed uitkomen. Onder "intelligentie" versta ik puur het IQ. Die part-time teamleider van jou heeft misschien wel een heel hoog IQ, maar gaat er misschien in jou ogen niet goed mee om, en daarom geef ik jou gelijk met je uitspraak dat deze man niet slim is.
    Ik heb dit topic eens doorgelezen, en het valt me erg op dat veel mensen hier een "hokjespatroon" toepast op de maatschappij, oftewel iedereen die een bepaalde kledingstijl heeft, over een bepaalde kam scheren. Dit vind ik een beetje suf , aangezien ik geloof in het individueel, en je mensen op hun persoonlijke eigenschappen/overkomen moet beoordelen, en niet omdat ze bij een bepaalde groep (willen) horen..
     
  10. basovich

    basovich Guest

    ergernis aan:

    bommenjacken, skinheads, wannebee hardcore..

    etc etc..

    en van die white nigga's (blanken met zo'n 'platsic' juweel oorbelletje weetjewell...)
     
  11. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Gasten, dit is echt een geniale en hilarische thread xD
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens ! Mooi gezegd :thumbs:
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Waar heb je het nu helemaal over jochie?
     
  14. basovich

    basovich Guest

    van die mensen die een beetje tussen de hardcore en 'gangster' inzitten, ik vind dat ze zich dom gedragen maargoed heb er ook weer een in de klas en die is wel chill.. maar voor de rest vind ik het maar 'kneusjes'..en als je dan ergens loopt kijken ze je echt zo na van: 'wat moet jij hier'...
     
  15. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ten 1e...het zijn "Bomberjacks"...ten 2e, als je het over "Skinheads" hebt neem ik aan dat je ook "Skinheads" bedoeld. Maar als ik dan lees "Wannabe Hardcore" denk ik dat je het over de huidige generatie "Gabbertjes" hebt...wat 2 compleet verschillende dingen zijn. Gabbers zijn geen Skinheads, maar voor het grootste deel van het volk wat er een "hekel" aan heeft zijn ze hetzelfde. Daarnaast snap ik niet echt wat je met "Wannabe Hardcore" bedoeld, aangezien je het hier over een bepaalde stijl "muziek" hebt en er absoluut geen "standaard" aan geboden is. Ik zie vaak genoeg gasten met een roze Lacoste polo (inclusief opstaande kraag) op een darkcore party staan feesten, tussen al die "Lonsdale is vet hard" figuren. Ook hangt er echt geen specifiek "gedrag" aan de Hardcore Scene vast...dus,wat je zegt slaat nergens op. Mensen houden van die scene, of ze houden er niet van. Mensen die minder "Die-Hard Hardcore-Scene" erbij lopen zijn daardoor echt geen "Wannabe's". Ook zijn "white niggers" niet "van die mensen" die tussen hardcore en gangster in zitten, het zijn blanke gozers die met de hele "urban" sleur mee draaien en zich "gangster" voor doen. Dit heeft dus geen reet met "hardcore" te maken. Als je denkt dat dit soort jochies je na kijken met zo'n gedachte moet je het probleem misschien eens bij jezelf zoeken, je komt namelijk niet bepaald slim over...misschien is dat je probleem wel.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wiggers, Je mag gewoon de muziek luistere (doe ik zelf ook) en van mij part zo kleden als je dat mooi vin, maar ga in hemelsnaam niet zo praten en doen of je gangsta bent...

    zwabbers, mensen die hardcore luisteren omdat ze denken dat het stoer is en omdezelfde reden kisten en bomberjacks aan gaan doen.

    mensen die iedereen om de domste reden afzeikken en niemand zijn mening respecteerd
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  17. basovich

    basovich Guest

    right...

    dan zijn het die wiggers en die zwaggers, weet ik veel hoe je die noemt man:9.
    met name die zwabbers vind ik dom. ze moeten gewoon roken als je erbij wilt horen, ik ken geen een zwabber, hardcorefreak etc etc. die NIET rookt. en dan zijn die ventjes 13, 14 ofzo. en dat vind ik dus dom aan dat soort mensen.

    en die wiggers vallen opzich nog wel mee maar ik vind het maar ruziezoekers, samen met die zwabbers..want wees nou eerlijk, de meeste fights enzo gebeuren door die mensen!!

    doe mij dan maar die alto's en skaters. dat zijn tenminste mensen waar je fatsoenlijk tegen kan praten!
     
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5

    Geweldig inhoudelijk tegen-argument. Dit zegt genoeg....het is duidelijk dat je geen idee hebt van waar je over lult ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  19. basovich

    basovich Guest

    nee jij geeft alleen de goede benaming van die mensen, daar heb ik niet echt veel aan als ik eigenlijk die zwabbers in wiggers bedoel..

    maar is mijn fout want ik noem ze altijd gabbers en white niggas maar na deze culturele les zal ik ze voortaan wiggers en zwabbers noemen:).
     
  20. Victor

    Victor Guest

    En alle mensen die niet wit zijn mogen dat zeker wel doen? Get your facts straight: Gangster waren de maffiabazen in de jaren '30 die handelden in het illegale alcohol in de Verenigde Staten. Praten als een gangster? Daar heeft bijna niemand meer recht op. Gangster praten is praten als 50 Cent, en dat is praten alsof je net je voortanden hebt gewisseld en zo zit te slissen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina