1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag wat ik mooi vind / lekker vind zitten en wat de rest er van vind kan me geen moer schelen. Behalve misschien wat m'n vriendin er van vindt dan, want die moet er vaak tegenaan kijken.

    Verder probeer ik anderen ook zo min mogelijk te beoordelen op hoe ze eruit zien maar dit is af en toe wel een beetje moeilijk. Want als iemand een kale kop en een hakenkruis op zn jas heeft, tja dan weet je het wel. Zelfde geldt als iemand met nep diamantjes sexy op er voorhoofd heeft geplakt. Al kan het natuurlijk allemaal sarcastisch zijn.

    Meeste broeken die ik atm heb zijn van stuka en dickies, maar dat is puur toevallig want kijk meestal niet naar het merk voordat ik een broek koop. Heb ook wat van de H&M, maar daar heb je wel vaak rotzooi tussen zitten.

    /salute

    Edit: @ MiGilleS,

    Definieer even wat jij een nerd of sukkeltje vind.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben een sloeber, ik koop nooit kleren. :+

    Stel dat ik wel kleren zou kopen, dan ga ik geen geld neertellen voor een of ander merk. Zelfde kwaliteit is echt wel ergens anders te krijgen voor minder, zonder dat merkje er op. Sterker nog, ik zou altijd extra moeite doen om geen patserige merkkleding te hoeven kopen.
     
  3. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh, draag jij zelf ook geen G-Star?
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand schrijft mij voor wat ik aan "moet" doen, ik koop/draag gewoon waar ik mezelf het lekkerst in voel. Heb trouwens al 2 jaar geen kleding meer gekocht, om de doodeenvoudige rede dat ik broeken/shirts genoeg heb liggen in de kast en ze allemaal nog prima draagbaar zijn. Mode ? Merk ? I don't care, ben niet zo'n kuddedier.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  5. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3

    Idd, jouw ouders verdienen toch een ton per maand ? 8)
    oh kees :lol:
     
  6. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    G-star G-star..half nederland loopt met die kleding...en toch blijven mensen het kopen :confused:
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf loop ook echt nooit mee met de mode, vind het echt onzin. Zijn niet eens zoveel mensen die ook stilstaan bij de mode denk ik. Ik draag meestal alleen maar Karl Kani kleding, simpelweg omdat ik het er vet uit vind zien, goede kwaliteit heeft en lekker zit :).
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de huidige "mode" verschrikkelijk, ik shop daarom ook NOOIT voor kleding in winkels. Ik check kleding op Amerikaanse websites en m'n schoonmoeder in Texas koopt ze/stuurt ze naar me op. Ik heb bijvoorbeeld een ASSLOAD aan authentieke NFL/MLB Jersey's, hele aparte jassen en vette jeans. Die Jersey's kosten toch al snel 250-300 dollar per stuk. Maar over het algemeen is de "normale" kleding daar vet goedkoop. Als je de "urban" merken bekijkt zit er al snel 50 euro verschil in de prijs. Hier kosten "Ecko" shorts 70-80 euro en daar koop ik ze voor 30 dollar, wat ong 25 euro is. Dus eigenlijk zijn het alleen de Jersey's en hoge-kwaliteits kleding waar ik veel aan besteedt.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  9. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd Harco Ik koop het ook wel, Ik zeg alleen dat mijn ouders het niet goed vinden als ik elk 'seizoen' voor een paar honderd euro aan kleding zou moeten kopen, omdat het weer uit de mode is. (Harco's vader heeft een Ferrari > houd jij je bek dus maar.)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet sowieso elk half jar nieuwe kleren omdat men andere te strak zitten (spieren groeien(A)) Dus dan maakt het niet echt uit of ze een eurotje of 20,- duurder zijn dan C&A kleren. '

    BTW vind ik H&M wel een relaxte kleren geen merkkleren maar wel van erg goede kwaliteit:)
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    Mode kan me echt geen ruk boeien.
    hoewel ik wel merk kleding draag, maar niet om de mode te volgen ofso.
    ik draag veel merken die ik vette kleding vind hebben. ik draag al jaren allerlei shit van Diesel, heb van alles van Oakley (k heb 3 oakley zonnebrillen, waaronder de oakley thump, google maar s ff voor de gein:)). ik draag gewoon verder simpele dingen, wijde broeken, vesten (geen truien) en gewone T-shirts (geen lange mouwen of polos). allemaal wijde kleding vind ik lekker zitten.
    prijs speelt bij mij wel een grote rol. ik koop namelijk al mijn merk kleding in de uitverkoop. zo had ik laatst een vet gave leren jas gezien die van 300 euro voor 75. 75% korting, Hell Yeah!
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    je betaalt eigenlijk alleen voor de naam, voor de rest zijn die kleding over het algemeen bijna hetzelfde, maar ik koop tegenwoordig bijna alleen maar merkkleding simpelweg omdat je niks anders tegenkomt in straten (je hebt geen winkels met geen merkkleding)...
     
  13. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Oakley thump is wel een beetje over the top... bijna stumperig..lol
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik draag zelf vrij vaak River Woods. Gewoon omdat het erg goede kwaliteit is, en het 'past'. Goedkoop is het niet, maar daarom betalen m'n ouders het :+

    Als ik thuis in het weekend alleen ben draag ik vaak overgrote truien. Dat zit té chill, alleen ziet het er niet uit, en daarom draag ik dat niet op school.

    Merk is geen must, maar vaak zijn merkkleding wel goed qua kwaliteit en vorm :)
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook wel erg kort door de bocht hoor. Je merkt het verschil in jeans echt wel (ik zeg niet dat het prijsverschil altijd gerechtvaardigd is). Misschien niet als je de jeans maar een paar keer draagt, maar na een jaar begin je het al flink te merken.
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt t ook niet zo erg uit of t merk of geen merk, ik koop t meest gwn urban kleding, tshirts die wel een leuk plaatje of vette tekst(druk) erop hebben, me moeder maakt t niet uit of t duur is, ze zegt dan altijd '' het is je eigen verdiende geld, mag je mee doen wat je wilt '', :p, maar ja, heb de laatste tijd niet echt veel gekocht meer
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Vraagje, wat is eigenlijk merkleding? :+

    En ja, ik draag eigenlijk qua broeken alleen G-Star. Niet om de naam of iets dergelijks, maar zoals anderen hier ook al zeiden: Omdat ze goed zitten, van goede kwaliteit zijn en er goed uitzien.
     
  18. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar merk ik nou echt niks aan, een spijkerbroek is een spijkerbroek vind ik.
    Ik loop zelf op school met men werkbroek en die vind ik zelfs lekkerder zitten dan men "nette"8) broek.

    Het klopt wel dat de kwaliteit van merkleding beter is maar om daar nou ruim het dubbele voor te betalen dan gewone merken dat heb ik er niet voor over.
    Geef mij maar een versleten spijkerbroek (die zitten het lekkerst) en een gewoon T-shirt of sweater dan ben ik appy.
     
  19. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Nerd/sukkeltje VIND ik iemant die scheit aan zijn uiterlijk heeft en zijn geld bespaard voor games of andere spullen! en ok je hoeft niet persé merk kleding te hebben maar zorg er gewoon voor dat je er normaal uit zie !
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    niet merkkleding zit ook lekker hoor maar merkkleding zit over het algemeen wel beetje beter vaak, weet niet of dat ook echt zo is of dat het gewoon een gevoel is, ik denk vrijwel het 1e maar ook een beetje gevoel
     

Deel Deze Pagina