Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, dat zou ik toch niet willen zeggen hoor. Een shirt/blouse van Gstar valt echt wel beter dan 1 of ander C&A geval. :)

    Nouja, merkkleding is voor mij geen must, maar ik heb het wel (niet allemaal). Wat mijn ouders daar van vinden? Die betalen het.. :+ ^^

    Mja, boeiend? :+ Zolang ik het mooi vind..

    Ik vind het trouwens best knap als je een lading kleding voor 200 euro kan kopen.. Een poosje geleden moest mijn hele wintergarderobe ongeveer vervangen worden doordat ik overal uitgegroeid was. (:cool:) :+ Toen was ik wel wat meer kwijt.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Kwestie van niet naar Score, MenatWork etc gaan, maar eens naar een andere winkel. Voor 200 euro kun je heus wel wat shirtjes en truien kopen hoor.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Behalve dat merkkleding "hip" is, staat het vaak ook garant voor kwaliteit. Hield eerst m'n broeken in een krot dat de Broekschuur heette, erg toffe broeken en goedkoop. Maar die dingen raakten snel verwassen en kwamen makkelijk gaten in. Ik haal nu m'n broeken bij de Score en ben erg tevreden over de kwaliteit van hun broeken. Ze gaan gewoon een stuk langer mee.

    Edit: Lees al dat het stukje over kwaliteit is geweest. Natuurlijk kun je ook kwaliteit zonder merk vinden, maar hoe herken je dat? Precies! Een vertrouwd merk! En of dat nou het merk is wat iedereen op je schoolplein geweldig vind of een merk wat je in één of ander donker winkeltje vind maakt natuurlijk niet uit :)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    G-sus is echt een schijt merk. Ja 6 jaar geleden was het dope. Maar nu is het echt 3x niks. G-star maakt ook wel leuke dingen maar vind het niet super. Doe mij zelf maar gewoon Nudie. Vroeger had ik alles van diesel maar ze waagden het om model eruit te gooien en maakte geen boeiende dingen meer dus daar koop ik niks meer van. Boxer zijn standaard van Bjorn Borg. Heb er nu denk ik een stuk of 40. Gister weer 1tje gekocht. 30 eurie. hoop centen maar ja het moet goed verpakt zitten he....
    Schoenen heb ik meestal nikes of xjes. (munich zaalvoetbal schoenen.)

    Maar ja H&M maakt ook wel leuke dingen hoor. Leuke shirts en natuurlijk de vesten he.
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat snap ik. Ik doelde ook op broeken enzo. ^^ Ik weet niet of dat dus ook bedoeld werd. :)
     
  6. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0

    ben het helemaal met je eens ( alle reacties)
    maarja ligt er ook aan hoe groot je wintergaderobe is ... sommige mensen hebben er een van 4/5 truien en andere weer een van 9 of 10 truien.. en waar je je kleren gaat halen idd.. als je naar MAW of score gaat kun je net 2 truien kopen voor 200... ga je ergens anders heen jack jones bijv kun je er al weer 3 kopen en als je naar de v&d gaat 4... maarja ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren...

    maar is wel balen als overal uitgegroeidt ben .. moet je kleren zelf kopen ? anders ist wel zuur



    diesel heeft trouwens nog zeker wel style kleren : 55dsl is de oude diesel
    en diesel is nu de '' Haute Couture''
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Man at Work is echt een kut winkel. Die lui hebben d'r meestal geen verstand van en goed geholpen wordt je ook bijna nooit. En als d'r 1 winkel is die leuke merken kan verpesten is het Men at Work wel.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind Gsus en G-star niet eens mooie kleren hebben. Ik draag gewoon wat ik mooi vind. Daar zit soms wel een bekend merkje op, of het is gewoon een polo van de WE, of een t-shirt van de HEMA. Kan me niet schelen. Als ik het mooi vind draag ik het. Ik heb er schijt aan als iemand kleren draagt omdat het van een bepaald merk is, en niet omdat hij het zelf zo mooi vind. Dat is gewoon triest. Tuurlijk heb ik wel shirts van Twinlife, Umbro, Adidas en Nike. Maar niet voor het merk.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ehh ja... daarom zijn er pashokjes?
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben het helemaal met je eens, behalve die zin. Mensen die dus dat doen, ben ik nog nooit tegengekomen, misschien jij wel dan heb ik ook weer wat geleerd. Tuurlijk, er zijn mensen die kleren 'om het merk kopen', maar dan vinden ze dat kledingstuk heus niet, niet mooi.

    Waar ik dan wel schijt van krijg zijn mensen die alleen maar in G-star, of bijvoorbeeld alleen maar in Chasin' lopen. Dan heb ik zoiets van, jongen, nog nooit van variatie gehoord?

    Inderdaad. Ik vind het een beetje absoluut gesteld, alsof broeken van Jack&Jones, CoolCat etc. nooit lekker kunnen zitten omdat ze niet van G-star zijn. Over 'om het merk kopen' gesproken.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  11. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    MAW is echt geen slechte winkel... en merken verpesten doen ze echt niet ... en die lui hebben er heus wel wat verstand van anders worden ze niet in de winkel gezet...

    welke fillialen ben je dan geweest ? ben ik eik wel benieuwd naar...
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    gozer het is algemeen bekend dat als het in de Maw ligt dat het merk alweer op z'n retour is. Dat de "massa" er weer mee gaat lopen. En dan praat ik over mooie dope dingen. zoals Bikkemberg, Junk deluxe enz. en welke zaken?? Utrecht, amsterdam, rotterdam.
     
  13. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Wibra kleding is tha bomb!! \o/ :p

    Nee, ik heb vrij casual kleding, niet te overdreven als het maar relaxt zit. Kledingmerken die vaak door mij gedragen worden zijn o.a. Forecast, Jack&Jones en Puma. Bij coolcat koop ik soms ook mijn kleding, maar daar heb je jammergenoeg vaak van die breezahkleding. Mijn schoenmerk is meestal Puma of Kswiss.

    Echt hele dure kleding heb ik niet, afgezien van een shirt van Bikkembergs.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0

    ja, ok daar heb je wel gelijk in maar bikkembergs is wel extreem voorbeeld :9 want dat was hoogstens een half jaartje populair nadat het bij MAW lag

    bij die filialen benk nog nooit geweest alleen in A'dam 1 keer maar daar waren ze wel chill vond ik
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is Merkkleding.
    1. Mijn ouders betalen.
    2. De rest is 'meestal' van die KUT skater kleding of met van die vage prints erop en ik heb geen zin om lang te zoeken naar een normaal kledingstuk want time is Achievements! :)
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    en hiermee is het "punt" van mgilles ook weer ontkracht : Wel of geen merkkleding zegt niets of wel of niet nerd zijn.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    :lol: _O_ :thumbs:
     
  18. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef geen reet om merken. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik geen merkkleding heb.
    Erg vaak kleding kopen doe ik ook niet. Ik geef er niet zo heel veel om. M'n broeken kosten zelden meer dan 50 euro en shirtjes koop ik doorgaans op concerten en dan kosten ze hooguit 25 euro.
    Ik geef m'n geld liever uit aan andere dingen.
     
  19. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Die vond je toch lelijk en goedkoop ? |:-
     
  20. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik zeur niet over merkkleding.
     

Deel Deze Pagina