1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA]Jericho

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 21 okt 2006.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221



    Presented by CBS

    Synopsis

    Wat gebeurt als er opeens een paddenstoelenwolk aan de horizon verschijnt? De inwoners van het stadje Jericho krijgen met dit denkbeeld te maken als er op een doodnormale middag opeens zo'n wolk aan de horizon verschijnt. Iedereen verkeert in angst, was het aanval, een test?

    Jake Green (Skeet Ulrich) is voor het eerst in vijf jaar weer in Jericho. Hij is de zoon van burgemeester Johnston Green (Gerald McRaney). Ondanks dat de twee momenteel in de clinch liggen, zullen ze elkaar de komende tijd moeten verdragen, want Jericho heeft hun hulp nodig. Afgesloten van de rest van Amerika, zonder enige informatie over wat er gebeurt, moeten zij en de inwoners van Jericho zich zien te redden en dat blijkt een hele zware taak te zijn...

    Episodes:

    Episode 1: Pilot
    After mushroom clouds appear on the horizon, fear of the unknown propels Jericho into social, psychological and physical mayhem when all communication and power is shut down. The town starts to come apart at the seams as terror, anger and confusion bring out the very worst in some residents. Jake Green, the prodigal son of the town's mayor, becomes a reluctant hero when a school bus crashes as a result of the explosion.

    Episode 2: Fallout
    With only an hour before the fallout from the nuclear blast in Denver hits Jericho, Jake rushes to get the townspeople inside and away from the rain so that they won’t get radiation poisoning. When Jake and the others find that the official shelter is in disrepair and unusable, they have to come up with other protection fast. Meanwhile, Emily and Bonnie are held hostage by two men posing as police officers.

    Episode 3: Four Horsemen
    Jake organizes a group to gather more information about the explosions after a satellite television in the local bar broadcasts an Asian news program showing the extent of the nuclear attacks. In addition to the television broadcast, Stanley, who is hospitalized for radiation poisoning, claims to have seen tanks headed toward Denver. With Jericho still cut off from communication and the people craving information, Jake recommends sending out four search parties in different directions to get a sense of what is going on outside of town. Meanwhile, when one of the inhabitants dies unexpectedly, Heather questions the cause of his death.

    Episode 4: Walls of Jericho
    When Jake and Heather find a stranger on the side of the road who is sick and disfigured from radiation poisoning, they must decide whether to help him and risk contamination or do nothing and allow him to die. After they decide to help the stranger and take him to the hospital, Jake and Hawkins sit vigil in hopes that he will be able to give them information about what's going on outside of Jericho. Meanwhile, when the generator at the hospital is low on gas and supplies in town begin to dwindle, the police must ask disgruntled and panicked townspeople to siphon gas from their cars.


    Episode 5: Federal Response
    The people of Jericho receive a pre-recorded phone call from Homeland Security telling them that help is on the way. The townspeople start to think that life might be returning to normal when the power and phones return. Their hope is dashed, however, after the power surges and electrical lines go down, causing fires to break out all over town. While, when Jake and Hawkins work together to fight the fires, they discover that neither one of them is who they claim to be. Meanwhile, still desperate for information, the townspeople vigilantly watch the satellite television in Mary's bar with the hope that another signal will come through.

    Cast
    [​IMG]

    Skeet Ulrich .... Jake Green
    Lennie James .... Rod Hawkins
    Kenneth Mitchell .... Eric Green
    Gerald McRaney .... Johnston Green
    Darby Stanchfield .... April Green
    Ashley Scott .... Emily Sullivan
    Pamela Reed .... Gail Green
    Brad Beyer .... Stanley Richmond
    Sprague Grayden .... Heather Lisinski
    Erik Knudsen .... Dale Turner
    Michael Gaston .... Gray Anderson
    Shoshannah Stern .... Bonnie Richmond
    Alicia Coppola .... Mimi Clark
    Beth Grant .... Gracie Leigh
    Vic Polizos .... Shep Cale
    Richard Speight Jr. .... Bill
    Bob Stephenson .... Jimmy
    Clare Carey .... Mary Bailey
    Candace Bailey .... Skylar Stevens
    Kristen Rodriguez .... Lisa Whalley
    April Parker .... Darcy

    [​IMG]
    [​IMG]

    Episodes zijn ook te zien op de website zelf, maar dan heb je een klein schermpje.


    Nóg een serie om te gaan volgen }:] Achja het is toch herfstvakantie.
    dvd1
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    WTF, neeeheeee . Ik volg al 5 verschillende series nu 8) en deze ziet er ook wel tof uit :+.

    Gelukkig is het vakantie bij Vanished en Prison Break (of juist niet, want kan niet wachten op de volgende episode)! Damn... *twijfelt wat te doen.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    aaah, hier precies hetzelfde, en dit is echt niet tof, want het verhaal klinkt echt echt retecool, bij welke epi zijn ze nu?
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    5 :D [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  5. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof, de titel houd ik in mn hoofd.
    Ik wacht dus mooi tot iig seizoen 1 eventueel 2 klaar is.

    Dit soort series kan ik niet weekelijks kijken, duurt me veel te lang :p

    Daarom heb ik nu 5 series van 24 om nog te kijken \o/
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze moeten niet al die series tegelijk laten lopen, zo iets kan een mens toch niet volhouden om te volgen :) maarja ik ga het echt wel kijken :D
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik volg deze serie vanaf de 1e episode en vind het een goede serie, soms is de spanning wel weg maar de grote vraag blijft wat of wie die bommen heeft gedropt.

    Ik zal vandaag of morgen een thread maken van een geweldige tv serie, wedden dat je die ook vet gaat vinden :+
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4



    Wat ziet dat er extreem slecht uit zeg, die belichtingsverschillen 8)
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bluescreen 8);) Zal je inmotion wel niet kunnen zien

    Vanaaf jericho marathon :D
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt hier die moordenaar uit Screem1 (Billy) In mee ? Want volgens mij maakte ze voor deze serie van de zomer in canada ook reclame.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zit verdomme met hetzelfde "probleem":mad:
     
  12. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe, ja voor de info, ik volg nu :

    - Lost
    - Vanished ..... (ook een aanrader, zijn nu bij s01e07)
    - Prison Break
    - Heroes
    - My Name Is Earl

    :)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Is My Name Is Earl alweer begonnen? :eek: Vanished zal ik eens bekijken. Jericho moet ik nu ook zien... Damn. :mad: :+
     
  14. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Jericho is wel okay, het is geen topserie maar wel leuk vermaak, net zoals Prison Break sinds seizoen 2 is :+.
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is vanished precies, nog niet van gehoord, maarja, ik ben weer wel zo gek deze ook wel weer als verplichte kost te gaan zien :) Leuk concept dus eerste aflevering maar ff downen WHAHA
     
  16. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Op het moment volg ik:

    Lost
    The Nine
    Prison Break
    Heroes
    Grey's Anatomy
    Bones
    Avatar

    iek :eek:
     
  17. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    dank je voor de nzb :)
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hm Jericho is wel wat spannender dan Heroes, en er gebeurd veel meer..

    Nouja toch maar alle twee volgen dan :9

    morgen pb weer :D
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als ik me niet vergis dan was er gisteren avond toch weer een ep en hoort 'ie vandaag online te staan? Kan helemaal niets vinden.

    EDIT: Nevermind, staat er nu op. Wel laat though.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is die neger vaag, hij heeft er iets mee te maken. Hij coordineerd de aanval van binnenuit denk ik. Wel goede serie. Echt scray gevoel, net zoals dat verhaal van australie een beetje. Zat net al een beetje angstig in me computerstoeltje toen het hier ging regenen. Wou meteen alles aflsuiten met duck tape
     

Deel Deze Pagina