Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    dus om kort te houden Fable2 niet free-roaming oke dat vroeg ik me dus bedankt.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij weet niemand of Fable 2 een echte free-roaming wordt, ze doen altijd een beetje vaag over de Fable games.
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je goed leest gaat het om de post van Willem niet om Fable 2...
     
  4. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    en terecht, want hij komt pas in 2008 ofzo volgens mij. Als ze nu zeggen "hij is helemaal free-roaming" en later gaat dat niet door (was het geval dus met fable volgens mij), dan krijgen ze weer een hele lading gezeik over zich heen.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar die vergelijking gebruik ik wel om aan te tonen dat het niet een grote open wereld hoeft te zijn. Met de paden zoals in Fable kan het ook, dus waarom niet zo in Fable?
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het mij net iets leuker lijkt =)
    Ik vind Fable persoonlijk leuker als Oblivion. Veel betere sfeer. Toen ik Oblivion speelde miste ik soms de humor van Fable. Oblivion is een heel goed spel, maar ik hou meer van de stijl van Fable. Ik vind het ook jammer dat Fable 2 zoveel later is. Ik hield van de primitieve dorpjes in Fable 1 (wat ik ook miste bij Oblivion). Het beste, sfeervolste van Fable is een van de eerste trailers, toen het nog project ego noemde. "Your face will be shaped by your paths, the future shaped by you... The power to become a legend" _O_ Het spel dat ik toen verwachte van Fable was wel anders en beter. Maar Fable blijft een van de beste games ever. (Weet iemand trouwens welk liedje erin speelt? heb het al vaker gehoord: Merchant of Venice trailer, Luminus reclame)

    Free-roaming had ik wel liever gehad though. Eigenlijk ben je in Fable zowiezo vrij, maar ik wou shortcuts door een bos kunnen nemen ofzo. In Oblivion ben je als je naar de wereld kijkt in een echte wereld. In Fable ben je in een stukje. Naja. Ik ga niet pissed zijn als het zoals in deel 1 is, maar het zou leuk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens Fable had een goede sfeer en had leuke humor. Zo had ik een pestkop weg gejaagd door een scheet langs hem te laten :) Hopelijk zitten er van dit soort dingen ook in Fable 2 en krijgen ze de sfeer net zo goed. Dan word het weer een prachtgame.
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    fartjokes is niet zo wat'k bedoelde ^^ Heb het vooral over de dingen die in de boeken staan. Soms is het een grappig verhaal bv.
    Een van de beste grappen in fable vond'k:
    in een gevecht met een guard "it's just a fleshwound"
    en die jongen die high was door die mushrooms "nothing is real! we're all just ones and zeros!" "go away headless monkey!"
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zulke dingen zijn vet, dat had je ook bij het spel Aikens artifact. Dan kon je iemand zijn gedachte lezen, als je dan bij een bepaalde gevangene gaat staan en met hem gaat praten dan vraagt hij of je ook het gevoel hebt dat je bestuurd word door een hogere kracht en als je dan zijn gedachte leest zegt ie: Als je iedereen zijn gedachte leest speel je het spel nooi uit :p
    de kleine dingen doen hem het. Ook leuk leesvoer in fable is de begraafplaats... de dingen die op sommige grafstenen staan zijn niet te gelove 8)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op één van de graven staat er ook: Cpt. J. Sparrow, have a wind at your back forever Sir. Toeval? :D Maar er zijn genoeg van die grapjes, bijvoorbeeld: 'Thank you for reading my gravestone, now move!' of 'I finished off in the human race before you'. Én nog zoveel meer. :D
     
  11. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is er ook eentje waar staat (Typ het in't nederlands, ken de engelse tekst niet) Je staat op me:p

    Was POCT Toen als uitXD
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, die is ook echt prachtig ja! _O_ Denk 't wel, of er was in ieder geval al inforamtie en beeldmateriaal enzo.
     
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    "Not dead, only resting, buried me anyway. Pity."

    en de beste: "Stop reading gravestones" _O_
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lol.
    Ik hoop dat je weer door bossen kunt lopen waar dan van die traders worden aangevallen en die je kunt redden. als je dan al die vijanden gekilled had gaf me dat weer een goed gevoel*)
     
  15. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat er deze keer verschil is tussen de mensen in het bos aan de hand van je karakter (Good evil) Dat als je evil bent er guards ofzo lopen om te bewaken. Ik bedoel, je was zo snel good en evil beesten vielen je aan als je evil was en dat leverde dan nog good op:p Alsj esnapt wat ik bedoel:confused:
     
  16. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Whah, je moest heel veel van die beesten vermoorden wilde je dat evil van mij weer naar good krijgen. Hele dorpen uitgemoord, en na een paar verslagen wespen en wolfjes vergeten ze dat heus niet ;p
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me vaag iets herinneren dat bij fable1 al guards rondliepen op bepaalde plekken?:confused:
    weet zeker dat het bij de fable-reeks was. of het een gerucht of een feit was weet ik niet meer.
     
  18. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kwam altijd guard 1 voor 1 als je slecht was. Als je dan iets deed kwamen ze je achterna
     
  19. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien moeten we steeds wachten op de maand erna om de milestone te krijgen van de maand. Dat was nu al bij september en ook bij oktober. Maar toch hebben ze weer een fable nieuwtje:p Ze hebben officiele Fablefansites gepost. Er komt binnenkort een geruchtensite online, ben benieuwd aangezien ik nooit zo in de geruchten ben:p
    En er staat weer iets nieuws op ecomaniacs (ofzoiets:p) Ze hebben een intervieuw. Er staat veel in wat je al wist, zoals dat je kon werken als barman of prostitue. Maar toch zijn er weer wat dingen die ik niet wist. Super kleine details:p Moet je maar even lezen. Als je de site niet weet moet je op lionhead kijken en daar staat hij bij de fable 2 post:p
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus wat lievemax bedoelt, maar wat hij vergeten is te zeggen dat er nieuwe concept art (!!!!) is.
    Woot
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina