Omdat het mij net iets leuker lijkt =)
Ik vind Fable persoonlijk leuker als Oblivion. Veel betere sfeer. Toen ik Oblivion speelde miste ik soms de humor van Fable. Oblivion is een heel goed spel, maar ik hou meer van de stijl van Fable. Ik vind het ook jammer dat Fable 2 zoveel later is. Ik hield van de primitieve dorpjes in Fable 1 (wat ik ook miste bij Oblivion). Het beste, sfeervolste van Fable is een van de eerste trailers, toen het nog project ego noemde. "Your face will be shaped by your paths, the future shaped by you... The power to become a legend" Het spel dat ik toen verwachte van Fable was wel anders en beter. Maar Fable blijft een van de beste games ever. (Weet iemand trouwens welk liedje erin speelt? heb het al vaker gehoord: Merchant of Venice trailer, Luminus reclame)
Free-roaming had ik wel liever gehad though. Eigenlijk ben je in Fable zowiezo vrij, maar ik wou shortcuts door een bos kunnen nemen ofzo. In Oblivion ben je als je naar de wereld kijkt in een echte wereld. In Fable ben je in een stukje. Naja. Ik ga niet pissed zijn als het zoals in deel 1 is, maar het zou leuk zijn.
Laatst bewerkt: 26 okt 2006