Yes, ik heb hem ook en ben nu 9 wedstrijden bezig in een League!
Ik ben begonnen met Feyenoord, minpuntje is dat Tiendalli en Saïdi er niet bijzitten, talenten Drenthe, De Guzman, Abubakari en Sammuel wel.
Eerste wedstrijd (op amateur) werd direct met 5-1 gewonnen, 4 keer Charisteas (waarom scoort-ie hier wel? de lijert). Tweede wedstrijd op Regulaer, de concurrenten uit Amsterdam werden keurig opzij geschoven met 2-0. Twee snelle doelpunten achter elkaar, eerst Boussaboun en toen - twee minuten later - De Guzman.
Goed, na 9 wedstrijden sta ik toch netjes 3e, nog steeds op Regular. Het spel bevalt me super! De dingen die mij echt opvielen:
- Charisteas scoorde een doelpunt, pakte de cornervlag op en stond daar uitgebreid te zwaaien, net zoals in 't filmpje .
- Lange ballen zijn verbeterd! Het komt nu wat vaker aan, ook de manier waarop de spelers schieten (de techniek dus) ziet er keurig uit.
- Lang leve het nieuwe publiek! Je merkt nu voor 't eerst het verschil tussen uit- en thuiswedstrijden! Thuis véél meer geluid, natuurlijk. Applaus hoor je voor jezelf, gefluit voor de tegenstander en het "OEHH" na een gemiste kans. Echt heel erg leuk . Ook als ik uit een doelpunt gescoord hoor je alleen maar geluid vanaf een bepaald hoekje, voor de rest is 't stil. Heerlijk, zo'n stadion stilspelen
- De stadions zijn super. Het kan de pret niet drukken dat het er slechts 8 inzitten. Dat zal me voorlopig echt even roesten, ik vermaak me er gewoon mee.
- Kappen en draaien is echt lekker! Bij deeltje 5 duurde dat veel te lang, nu gaat dat lekker vloeiend en speel je meer mensen ermee uit. Erg fijn.
- Keepers zijn bij 1 op 1 momenten erg sterk. Ook de reflexen van de sluitposten zien er beter uit. Overigens vind ik 't er ook mooi uitzien als ze een vrije trap overtikken, je ziet dan keurig het ene handje dat laatste zetje geven, ziet er beter uit dan stompen .
De minpunten zijn hier al langsgekomen, dit wilde ik nog even benadrukken
Laatst bewerkt: 25 okt 2006