1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat ook, op een andere tv, maar op de tv waarop ik het nu speel niet..
     
  2. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik heb nog 100 euro over en ik kan kiezen tussen PES6,een grotere SDTV(Ik speel nu op de hdtv van mn ouders) of sparen voor een wii
    Hoe is online en hoe zijn de graphics?
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    online lagt nog een beetje maar de graphics zijn oke
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Online is nog niet goed, zit een vertraging in, weet niet of dat morgen is opgelost. Hoop het wel. Graphics zijn ok, niet super. Maar voor pes zeker wel goed!
     
  5. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam thuis en daar lag die op de duermat :)

    Gameplay is zeer lekker, ook al speelde ik op beginner (don't blame me, eerste PES die ik heb).. Overspelen gaat erg fijn, rennen gaat lekker enz. Alleen het voorzetten en dan koppen en het schieten op doel is nog onwennig. De ene keer houd ik X lang in en schiet ie laag de andere keer vlamt ie hem torenhoog over :D..maar goed zoals gezegd: wennen.

    De graphics zijn ook wel ok.

    Enige minpunt voor mij dan: alleen op PAL 60 te bespelen. De TV hier ondersteunt het wel, maar krijg dan toch niet het beeld zoals het zou moeten zijn. Toch maar gaan sparen voor een HD LCD.
     
  6. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me toe als je denkt dat je goed bent: n3zZ

    Ik sta nu in de top 100 van de rankings.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is het zo dat ik de game niet voor de release krijg...
    Ik heb er netjes op gewacht, de dag breekt morgen aan maar nu, govderdegodver zeg.:mad: (hier volgen wat minder prettige woorden) Konami!
    Wat een minder prettige mensen daar zeg, wat een klotelui zeg maar.
    Ik heb dus bij xboxhome besteld en lees dit net, nou de tering zeg ik ben echt pissed off. Ik heb hem dus na 4 september besteld.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik vind de graphics best goed. Wat ik vooral fijn vind, zijn de scherpe kleuren. Geen wazige shit, gewoon helder. Ik vind de game ook lekker spelen. Ik heb PES 4 doodgespeeld, maar PES 5 kon me even niet boeien, doordat het er spuuglelijk uitzag op mijn TV. Dit is weer geinige shit, en ik voel die PES vibe al helemaal terug komen. De langzame gang in het spel is even wennen, maar gaat prima. De lob is al helemaal veranderd sinds 4 en het schieten op het doel is ook even lastig, maar het komt allemaal goed.

    Voeg me maar toe als je een gezellig potje wilt spelen. Als je een hardcore game zoekt en een hoog piepstemmetje hebt, dan ben ik niet thuis... ;)
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Nie moeilijk als er maar tot nu toe 101 mensen online spelen :D ....(grapje)
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nochtans geen surround set! Straks eens kijken hoe de geluidsinstellingen op mijn tv staan. Mss daar eens mee prutsen...
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel vind is dat je soms minder het gevoel hebt dat je echt vol uithaalt, vind ik dan
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Yes, ik heb hem ook en ben nu 9 wedstrijden bezig in een League!

    Ik ben begonnen met Feyenoord, minpuntje is dat Tiendalli en Saïdi er niet bijzitten, talenten Drenthe, De Guzman, Abubakari en Sammuel wel.

    Eerste wedstrijd (op amateur) werd direct met 5-1 gewonnen, 4 keer Charisteas (waarom scoort-ie hier wel? de lijert). Tweede wedstrijd op Regulaer, de concurrenten uit Amsterdam werden keurig opzij geschoven met 2-0. Twee snelle doelpunten achter elkaar, eerst Boussaboun en toen - twee minuten later - De Guzman.

    Goed, na 9 wedstrijden sta ik toch netjes 3e, nog steeds op Regular. Het spel bevalt me super! De dingen die mij echt opvielen:

    - Charisteas scoorde een doelpunt, pakte de cornervlag op en stond daar uitgebreid te zwaaien, net zoals in 't filmpje :D.
    - Lange ballen zijn verbeterd! Het komt nu wat vaker aan, ook de manier waarop de spelers schieten (de techniek dus) ziet er keurig uit.
    - Lang leve het nieuwe publiek! Je merkt nu voor 't eerst het verschil tussen uit- en thuiswedstrijden! Thuis véél meer geluid, natuurlijk. Applaus hoor je voor jezelf, gefluit voor de tegenstander en het "OEHH" na een gemiste kans. Echt heel erg leuk :). Ook als ik uit een doelpunt gescoord hoor je alleen maar geluid vanaf een bepaald hoekje, voor de rest is 't stil. Heerlijk, zo'n stadion stilspelen :D
    - De stadions zijn super. Het kan de pret niet drukken dat het er slechts 8 inzitten. Dat zal me voorlopig echt even roesten, ik vermaak me er gewoon mee.
    - Kappen en draaien is echt lekker! Bij deeltje 5 duurde dat veel te lang, nu gaat dat lekker vloeiend en speel je meer mensen ermee uit. Erg fijn.
    - Keepers zijn bij 1 op 1 momenten erg sterk. Ook de reflexen van de sluitposten zien er beter uit. Overigens vind ik 't er ook mooi uitzien als ze een vrije trap overtikken, je ziet dan keurig het ene handje dat laatste zetje geven, ziet er beter uit dan stompen :).

    De minpunten zijn hier al langsgekomen, dit wilde ik nog even benadrukken :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  13. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ook een gemis is is dat je niet overnieuw kunt spelen online.
    Ben je eindelijk een keer geconnect moet je weer een nieuwe tegenstander zoeken. jammer
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet bij player matches.
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, was ook het eerste wat ik dacht.
     
  16. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt online nu wel dan ?
     
  17. kontkommer

    kontkommer Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    in pes5 zette ik onder formation mijn quick settings op counter attack.

    hoe doe ik dat in pes6?
     
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck lees ff is een paar pagina's terug
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik heb nu al een paar keer gespeeld tegen iemand uit mijn Friends lijst, maar nog neit in Public.. Dit lijkt maar niet te werken

    Hoop dat het niet aan mijn router of zo ligt want heb daar 0 verstand van
     
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij geeft continu aan dat de room no longer exists...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina