Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg of laat ga je toch een HD willen, de spellen lopen iets beter en het is toch heerlijk om trailers en vooral demo's gratis te kunnen spelen door alleen maar de internet kabel in de 360 te duwen. Draadloze controler is btw ook eigenlijk een must ;)
     
  2. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister (eindelijk) een draadloze X360 Controller, en ik heb hem aangesloten zoals in het boekje vermeld staat. Hij valt alleen elke keer, de ene keer na 30 seconden, de andere keer na 5 minuten gewoon uit. Dan kan ik hem wel weer aanzetten maar het wekt enorme ergernis op als je lekker zit te spelen.

    Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nouja, misschien heel simpel, maar toch, batterijen misschien? Want de mijne heeft nog nóóóóit de verbinding verloren. Dat lijkt me niet normaal.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :mad:
    moet dat nou weer? =(

    lekker mensen met een Silver abbo pesten, zodat ze zsm een Gold abbo kopen...
     
  5. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de batterijen die bij de controller zaten er nu inzitten, ik probeer toch wel even andere.

    Edit: Andere batterijen gebruikt, en heb nog steeds het probleem.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind hert eigenlijk wel terecht dat mensen met een Gold abo wat voordelen krijgen ... Je betaald immers voor de service. het zal me ook niet verbazen dat mensen met een gold abo eerder demo's gaan krijgen :)
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had het al ergens anders gezegd, Maar iedereen weet nog wat er gebeurde toen iedereen tegelijk die Halo 3 trailer ging downloaden.... Heb ik liever dat gold eerst mag en daarna silver, voor iedereen soepeler...


    En die controler zou ik gewoon omruilen voor een nieuwe bij de winkel, want hier heb ik nog nooit van gehoord. Als je niet makkelijk terug kan naar de winkel bel je microsoft om een nieuwe. :cool:
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder online gaming zou ik de 360 veel minder tof vinden.

    Ik vind Xbox Live Gold juist super :). Voor mij geen Silver!
     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo minder tof? Maarjah, ik ben niet anders gewend, ik heb nog nooit op Live gespeeld.

    Maar als ik nu Live zou willen aansluiten he op de 360, moet ik dan breedband hebben?? Ik heb zelf namelijk het "regelmatig" abbonement van @Home. Kan ik dan online gamen?

    En wat zijn eigenlijk jullei ervaringen met de draadloze controler? Ik heb gehoord dat de baterijen het maar 20 uurtjes uithouden, dus je bent al bijna verplicht om zo'n accu te kopen:{. Maar hebben jullie wel eens last met rare dingen met die controler?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik wil live abbo van 12 maanden halen. krijg je dan ook een headset erbij?
     
  11. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0

    nee
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb idd breedband nodig om op xbox live te komen. Als dat "regelmatige abonnement" breedbant is kan je dat best doen. Je kan ook regelmatig xbox live nemen...
    Er zal een wereld voor je open gaan als je met een goed spel online gaat \o/
    Porbeer ander ff een maand trail ergens te regelen.

    Die controler houdt het iets van 30 uur mee op goede baterijen maar ik kan je alsnog de accu aanraden, hele handige dingen. Als je dat oplaad station koopt krijg je er één bij. Zijn ze binnen 4 uur helemaal weer opgeladen. Op den duur veel goedkoper dan al die baterijen.
    Veel gezeur heb ik er niet mee gehoord. Er zijn een paar mensen met defecte, maar die deden het voor zover ik weet vanaf het begin al niet. Verder zijn ze heel trouw :cool:.

    Niet bij het standaard live pakket. Je kan twee ( eigenlijk 3 ) dingen doen. Of je koopt een live pakket voor de oude xbox, die doet het gewoon op de 360 en daar krijg je een hedset bij, wel de oude, maar werkt ook prima, kan je alleen geen vollume regelen maar hij staat in principe automatisch goed.

    Een andere misschien aardige optie is het uitgebreide live vision pakket. (die met de camera) Daar krijg je een hedset, 12 maanden live, en 3 arcade spellen bij. Dat pakket is op internet voor ong. 80 euro te krijgen. Vergeleken met gewoon 12 maanden live misschien best goedkoop.

    je kan natuurlijk ook gewoon een hedsetje voor 15 euro kopen :b:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  13. TeXas

    TeXas Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik in totaal kwijt als ik een Xbox 360 (premium) met een goede, toch voor een redelijke prijs, HDTV koop?

    Tja, ik ben nog maar 16 jaar en ik geloof dat het bedrag wel heel hoog is. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    400 al voor de 360 en de tv dat ligt aan de grootte en de kwaliteit dus dan kan je beter op wat sites gaan kijken :)
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de xbox idd 400 euro, met misschien nog een extra kable maar dat zal de kostenpost niet zijn. Een goede HD-tv (720 P) van 23 inch (google maar ff hoeveel cm dat is :+ ) kost zo rond de 1100 -1200 euro.

    Als je groter wilt wordt het duurder, zeker als je voor de 1080P wilt gaan, dat de xbox straks met sommige spellen en de HD-dvd's gaat ondersteunen. Die 1080p moet je btw alleen nemen als je een echt veel groter scherm neemt want rond de 20-30 inch zal je het verschil tussen 720 en 1080 niet zien.

    Als ik jou was zou ik dus voor de eerst optie gaan want ik neem aan dat het geen bioscoop zaal is die je gaat vullen. Ik raad je aan om hem via internet te kopen. Dat scheelt met deze bedragen al gauw een paar 100 euro :cool:
     
  16. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op zoek naar oplaadbare batterijen voor me controller. Vroeger had ik een Sony MD met batterijen die echt heeel lang meegingen. Weet iemand hoe deze heten? Of een andere goeie oplossing
     
  17. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een LCD van philips, 23 inch ergens begin 2006 gekocht voor zo een 580 euro bij de Makro. Vond dat toch een zeer mooie prijs voor een LCD tv. Werkt prima en ziet er stukken beter uit dan op een gewone tv je 360 te gebruiken. Zo zijn er nog wel meerdere 23 inch LCD voor onder de 1000 euro. Maar 360+LCD moet je toch wel gaan denken aan minstens 1000 euro en dan nog een of twee spellen, miss tweede controller, batterypacks, xbox live gold enz.
     
  18. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor batterijen die heel lang meedoen moet je kijken naar de aanduiding erop met hoeveel mAh erop zit, dit geeft aan hoe lang die meegaat. Standaard zijn ze rond de 700-800, maar je kunt ze ook vinden met 2000-2500, deze had jij waarschijnlijk en kun je gewoon kopen. Een tip, vaak kan je een pakket kopen met zulke batterijen en een snellader, is vaak goedkoper dan die batterijen los, vraag me niet hoe 8)
     
  19. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net geprobeerd de klantenservice te bellen, maar ik hoor alleen maar een bezet toon?!?!? Is hier een oplossing voor. De lijn voor de mobiele telefoon heb ik ook al geprobeerd, maar die is ook bezettoon??!?
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed. Maar was waarschijnlijk niet volledig 720P ? Maar ziet er altijd al mooier uit dan een gewone tv.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina