Je heb idd breedband nodig om op xbox live te komen. Als dat "regelmatige abonnement" breedbant is kan je dat best doen. Je kan ook regelmatig xbox live nemen...
Er zal een wereld voor je open gaan als je met een goed spel online gaat \o/
Porbeer ander ff een maand trail ergens te regelen.
Die controler houdt het iets van 30 uur mee op goede baterijen maar ik kan je alsnog de accu aanraden, hele handige dingen. Als je dat oplaad station koopt krijg je er één bij. Zijn ze binnen 4 uur helemaal weer opgeladen. Op den duur veel goedkoper dan al die baterijen.
Veel gezeur heb ik er niet mee gehoord. Er zijn een paar mensen met defecte, maar die deden het voor zover ik weet vanaf het begin al niet. Verder zijn ze heel trouw .
Niet bij het standaard live pakket. Je kan twee ( eigenlijk 3 ) dingen doen. Of je koopt een live pakket voor de oude xbox, die doet het gewoon op de 360 en daar krijg je een hedset bij, wel de oude, maar werkt ook prima, kan je alleen geen vollume regelen maar hij staat in principe automatisch goed.
Een andere misschien aardige optie is het uitgebreide live vision pakket. (die met de camera) Daar krijg je een hedset, 12 maanden live, en 3 arcade spellen bij. Dat pakket is op internet voor ong. 80 euro te krijgen. Vergeleken met gewoon 12 maanden live misschien best goedkoop.
je kan natuurlijk ook gewoon een hedsetje voor 15 euro kopen :b:
Laatst bewerkt: 29 okt 2006