[TV] Vraagje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door yousri, 6 nov 2006.

1. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu al een heel tijd een nieuw serie op veronica . Het heet supernaturel en het is echt een vet serie. Maar ik keen net op de tvgids en zag dat hij niet meer komt , ligt dat aan de tvgids of komt het gewoon niet meer . Kan iemand hier antwoord op geven ?

2. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben bij Veronica de boel wel omgegooit de laatste tijd, dus er is een grote kans dat het er niet meer voorkomt. Zo komt ook mijn favoriete serie, JAG, er niet meer voor...

4. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet meer komt vind ik het echt kut .Het is gewoon een goed serie :'-(

Edit : Lullig ik heb net gekeken hij komt dus niet meer :mad: .......Dan maar de club van sinterklaas kijken :9

Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Club van sinterklaas :lol:

6. bartjeroen

bartjeroen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik ook altijd :)

7. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je best jonge...

Ik keek ook altijd Spin City een tijdje terug. Vond ik echt een geweldige serie gewoon, was op een gegeven moment ook ineens van de buis gehaald :mad:

8. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom ze het weghalen volgens mij kijken genoeg mensen erna . Zo was het ook bij The O.C En The 4400 gingen gewoon weg na een tijdje .

Jammer:'-(

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zelfde is gebeurt met coupling US, alleen dan op net 5. eerste 2 afleveringen waren op tv, heb me helemaal kapot gelachen.. daarna nooit meer wat van gehoord.
    tot ik zelf actie ging ondernemen; heb nu het hele seizoen:)

10. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben Supernaturel weggedaan voor NSIS :'-( . Niet dat ik het niet leuk vind maar Supernaturel is toch leuker .Nu maar hoope dat het weer terug komt.

11. yousri

yousri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dvd of gedownload ? ....Is wel relaxd als je altijd je favo serie kan zien wanneer je wilt .

Deel Deze Pagina