Pro Evolution Soccer 5 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zo vet. Ik weet niet of iemand dit nog niet gelezen had, maar ik ben dus een soort Champions League seizoen aan het spelen, dit keer met Barcelona. Dus een competitie met Chelsea, AC Milan, Juve, Real, Arsenal, Inter.. Echt heel erg gaaf. Dit seizoen is het helemaal supervet, want iedereen wint van iedereen dus het is echt superspannend. Ik stond na afgelopen speelronde na 14 (!) wedstrijden met 2 andere ploegen op gelijke hoogte bovenaan, 27 punten. Ik sta nu nog samen met Manchester United aan kop, Lyon heeft afgelopen ronde punten verloren. Daarachter staan trouwens twee ploegen met 25 punten, drie met 24 en dan nog 1 met 24 ofzo.. Wat wel jammer is trouwens, is dat je niet meer de stats van spelers aan kan passen die al in de ML zitten zeg maar.. Dus ik heb een tijdje geleden Messi zo goed gemaakt als ie is (in het spel is ie belachelijk slecht), maar ik was al met het seizoen begonnen dus dat past ie niet meer aan.. Wat ik nog wel steeds heb, is dat ik tegen sommige ploegen waar je makkelijk van moet winnen maar niet tot scoren kan komen en dat elke debiele poging van hen er in vliegt (meestal 1 of 2 in de hele wedstrijd). Net ook weer, verlies ik eerst met 2-1 van Charlton, win ik daarna met 5-0 van Real.. Wel twee omstreden strafschoppen maar toch :) Wat wel raar is aan die 'CL-seizoen' opzet is dat ik nu voorronde moet spelen voor de Champions League met Barça en in een poule zit met Juve en Milan.. Maar goed, het is wel een geweldige manier om alleen maar gave wedstrijden te spelen.. Je hebt wel veel blessures trouwens, als je ook nog CL moet spelen! Twee wedstrijden bijna elke week, dat gaat best hard.. Zo, een lekker onsamenhangend verhaal, ik hoop dat je er wat van hebt kunnen maken :)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  2. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje @ pindakaas (iemand anders mag natuurlijk ook):
    Dat probleem met die stats in de ML heb ik ook (o.a met Messi).
    Als je een nieuwe ML begint, neemt hij dan wel de aangepaste stats mee?

    Voorderest een leuk verhaal, maar een allinia (hoeschrijfjedatookalweer) zou de tekst zeker ten goede komen.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  3. Fbboy

    Fbboy Fenerbahce Fan.

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen we een xtje een kleine toernooi'tje houden? :D
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja dan wel..
     
  5. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Marty Nl: Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. _O_
    Ik heb eindelijk die 10.000 credits bij elkaar gevoetbald en wil dus een nieuwe ML beginnen.
    Daar ga ik dan vanavond maar even mee beginnen...:b:
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey,
    Heeft iemand enig id wat op het moment de best option file is? En waar die te vinden is?
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het nog steeds (echt prachtig die foutjes die erin zitten)
    maar ik ben alleen redelijk goed met Man Red, ik snap echt niet waarom, maar das de enige club waar ik goed mee uit de voeten kan in de (Master)league.
     
  8. jeetje

    jeetje Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien een beetje offtopic

    maar hoe heet dat nummer van het begin filmpje van pes5??
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet, maar je kan bij 'optie mode' muzieknummers selecteren en die beluisteren, misschien vind je daar het antwoord
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Club Foot - Kasabian. :)
     
  11. jeetje

    jeetje Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen probleem. :) Btw; dit topic is erg verlaten zeg, niemand die PES 5 speelt?
     
  13. jeetje

    jeetje Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik nog....
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nog maar offline-multiplayer eigenlijk, dat blijf ik gaaf vinden. Maar nu PES6 op m'n laptop met een Xbox-controller, dus ja..
     
  15. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel PES5 ook nog weleens, maar niet online. Ik heb met m'n broer een eigen club gemaakt, dus doen we soms samen wat wedstrijden in de Master League. Daarnaast vind ik het gewoon af en toe relaxt om een paar wedstrijdjes te spelen, oefenpotjes, of met Real Madrid in de Master League.

    Maar nu speel ik vooral FIFA07. Ik ben met spellen meestal het meeste bezig met de single-player mode, en wat dat betreft vind ik de Manager Mode van FIFA veel veelzijdiger dan de Master League van PES. Toch blijven het allebei leuke spellen, en ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die ze naast elkaar speelt.
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde het nog voordat ik FM2 had, maar die heb ik nu bijna uitgespeelt dus ga ik onder andere PES5 weer spelen. Wel offline want er is niemand online
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh maaaaaaan zeg ik speelde zelfs nog PES 4. Ik had alles aangepast en shit, Complete nederlandse competitie (van russische teams Sparta, Excelsior en Heracles gemaakt) en alle talenten toegevoegd ( emanuelson, reis, zeefuik, wijnaldum... noem maar op) ik had ook nog wat internationale talenten en alle topteams klopten. doe ik een paar weken geleden mn xbox aan... staat er

    option file damaged
    CANNOT LOAD OPTION FILE

    Ik ging dood gek
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja PES4 had zo'n ontiegelijk vervelende bug. Ben hem gelukkig nooit meer tegengekomen in PES5. Ook nog de enige game die ik nog regelmatig speel.
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, zolang pes2008 nog niet uit is, vind ik pes5 nog steeds het beste voetbalgame.

    Af en toe lekker een balletje trappen dus.
     

Deel Deze Pagina