Dit is zo vet. Ik weet niet of iemand dit nog niet gelezen had, maar ik ben dus een soort Champions League seizoen aan het spelen, dit keer met Barcelona. Dus een competitie met Chelsea, AC Milan, Juve, Real, Arsenal, Inter.. Echt heel erg gaaf. Dit seizoen is het helemaal supervet, want iedereen wint van iedereen dus het is echt superspannend. Ik stond na afgelopen speelronde na 14 (!) wedstrijden met 2 andere ploegen op gelijke hoogte bovenaan, 27 punten. Ik sta nu nog samen met Manchester United aan kop, Lyon heeft afgelopen ronde punten verloren. Daarachter staan trouwens twee ploegen met 25 punten, drie met 24 en dan nog 1 met 24 ofzo.. Wat wel jammer is trouwens, is dat je niet meer de stats van spelers aan kan passen die al in de ML zitten zeg maar.. Dus ik heb een tijdje geleden Messi zo goed gemaakt als ie is (in het spel is ie belachelijk slecht), maar ik was al met het seizoen begonnen dus dat past ie niet meer aan.. Wat ik nog wel steeds heb, is dat ik tegen sommige ploegen waar je makkelijk van moet winnen maar niet tot scoren kan komen en dat elke debiele poging van hen er in vliegt (meestal 1 of 2 in de hele wedstrijd). Net ook weer, verlies ik eerst met 2-1 van Charlton, win ik daarna met 5-0 van Real.. Wel twee omstreden strafschoppen maar toch Wat wel raar is aan die 'CL-seizoen' opzet is dat ik nu voorronde moet spelen voor de Champions League met Barça en in een poule zit met Juve en Milan.. Maar goed, het is wel een geweldige manier om alleen maar gave wedstrijden te spelen.. Je hebt wel veel blessures trouwens, als je ook nog CL moet spelen! Twee wedstrijden bijna elke week, dat gaat best hard.. Zo, een lekker onsamenhangend verhaal, ik hoop dat je er wat van hebt kunnen maken
Laatst bewerkt: 7 nov 2006