1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Comedy] Stand-up

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Humorke, 10 nov 2006.

  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi, ik vond hier nergens echt een thread over. "stand-up" heeft vrij veel nutteloze resultaten anyway.

    Maar, ik hou wel van stand-up comedy, maar ken er niet zo veel. Ik heb er een paar gezien, en sommige hebben mij echt hard doen lachen, en dat gebeurt niet vaak.

    Tot nu toe de beste:
    1. Jeremy Hotz: ik had pijn van het lachen, that guy fucking rocks! (check it on youtube)
    2. Christopher Titus: Norman Rockwell is Bleeding: Love it, dark comedy :)
    3. Robin Williams Live on Broadway: Erg grappig, maar hij kan wel wat hyper doen, en snap niet alle jokes ^^
    Verder: Frank Caliendo, Rowan Atkinson Live (niet echt standup, meer theatre) en Pablo Franscisco (nu wel beugezien :p) EDIT: hoe kon ik Hans Teeuwen vergeten :)

    Nog iemand die er weet, of deze heeft gezien?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel eens bij een stand-up geweest, maar is niet echt een bekende. Ik weet zijn naam ook niet zo ff. Ik zal ff zoeken. Maar stand-up vind ik nu al geweldig, ondanks dat ik er maar 1 in het echt gezien heb, dus niet op tv.

    Edit: Even opgezocht en hij heet anuar
    Het was een dubbelcabaret samen met Paul Smit
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  3. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor CKV ben ik vorige jaar naar Eric Sauer geweest, was ook erg leuk! Verder ken ik niet echt stand-up. Weet niet of de Lama's er ook onder vallen, heeft eigenlijk meer met improvisatie te maken, maar deze zijn ook altijd weer leuk! :b:
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook vooral stand-up dat'k kan opzoeken op youtube ofzo :p Of downloaden (legaal natuurlijk ;-)).
    Iedereen, Jeremy Hotz kijken :p
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    laatste show van chris rock is erg sterk.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt stand-up maar aan de andere kant wel, stephen lynch, zingt on stage leuke erg grappige nr's en verzint er dan een verhaaltje bij
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Sarah Silverman is super. Ook een aanrader is The Aristocrats te bekijken, documentaire over een inside joke bij comedians. Hilarisch. :cool:
    En uiteraard Russel Peters is hilarisch: klik
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    The Aristocrats heb'k al een tijdje geleden twee keer gezien ^^
     
  9. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    o.a.
    Def Comedy Jam
    Bernie Mac
    Chris Rock
    Dave Chapelle
    (Eddie Murphy)
    Gavier Guzman
     
  10. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Bill Hicks, ook een goeie. Is al een tijdje dood, maar hij gaf leuke shows. Verwacht geen 'gekdoenerij' ala Teeuwen though.
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, die zal ik eens opzoeken :p
    Heb er trouwens nog een gevonden: Eddie Izzard.

    Was urbanus vergeten, maar die vind je bijna niet op youtube :mad:
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    als je cabaratiers er ook bij rekent mogen Najib Amhali en Theo Maasen natuurlijk ook niet vergeten worden!
     
  13. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lijstje : :thumbs:

    1. Richard Pryor. De koning van stand up comedy.
    2. Eddie Murphy (opvolger van Richard Pryor ;) ) Ge-wel-di-ge shows Raw en Delirious! Over house-burgers en ijsjes, Mr. T en Michael Jackson en zijn oom die de barbeque affikt.
    3. Chris Rock (opvolger van Eddy Murphy ;) ) Bigger & Blacker en Never Scared. Scherpe stand up over homos in het leger, bullet-control en Bill Clinton.

    Wat denken jullie d'r van?
     
  14. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    chris rock haalt het niveau niet van eddie murphy probeert het wel maar komt geen eens in de buurt..
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jürgen raymann :cool: grappig met Tante Es (eigen show elke vrijdag op :cool:

    youp van 't hek - ook leuk
     
  16. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is volgens mij het lijstje beste stand up cabaratiers, mensen die vet hyper op podium staan hebben meestal geen leuke grappen. Door dat gehyper klinkt het veel leuker dan dat het is, deze gasten doen niet hyper
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Charlie Murphy. Broer van ja. Maar echt teh grappig :cool:
     
  18. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Russell Peters vind ik wel goed :) klik
     
  19. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Russell Peters is echt te grappig..!!..Quick Quick, My Boy Is Sick, He Needs Punani Give Me 2..:) Verder vind ik Pablo Francisco, Chris Rock, Dave Chapelle, Bernie Mac. De Lama's zijn ook goed.. Binnekort naar Arie en Sylvester en de nieuwe shot van Raymann verwacht er wel veel van

    Dit is trouwens wel een grappig filmpje:

    http://www.youtube.com/watch?v=c84RpUXcPZk
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    ik vind de lama's helemaal niet zo goed. tis wel lastig misschien, improvisati, maar kan er zelden om lachen. Dit was het nieuws was tenminste écht leuk.
    arie en silvester zijn wel de bom. arie is ook de leukste bij de lama's imo, alleensnapt niemand zijn grappen ofzo.
    was laatst keer opdracht van verzin de allerslechtste smoes om oorlog te voeren ofzoiets. kwam arie: 'verover australie en twee andere werelddelen naar keuze' _O_ :lol: . echt goed, mja niemand daar lachte erom.
     

Deel Deze Pagina