1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland bedreigd met Terroristische aanslag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 12 nov 2006.

  1. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me er niet druk om maken en ik vind dat er eigenlijk geen aandacht aan gegeven moet worden, dat is namelijk wat ze willen.
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik maak me er niet druk om, allemaal groot spraak ! ik zal op ze wachten, misschien met een stuk kerstkrans.
     
  4. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nou niet echt zeggen dat ik hier minder om zal slapen, de kans voor terroristische is er en zal altijd blijven en dreigingen zijn nog geen acties. En als ze wat gaan doen denk ik dat ze het mss op het gerechtshof in den haag hebben gemunt
     
  5. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0

    En daar werkt mijn nicht :)
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk daar heb je het al :+ , ik neem alles wat die krant zegt met een korreltje zout. er is altijd een kans en nederland hoort bij europa dus daarom heeft de telegraaf er maar nederland van gemaakt, lekkere sensatie :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  7. zolang ze DSM maar laten staan hier :p anders kan ik nooit meer XBOXEN LOL :p

    de volgende terreur verdachten moeten ze dwingen varkensvlees te eten kijken of ze dan nog zo gelukkig zijn Fucking ALLAH AKHBAR !!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2006
  8. bartjeroen

    bartjeroen Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang ze maar gene kernbommen hebben is de kans dat jij het slachtoffer bent toch heel klein en de overheid heeft al zoveel geld uitgegeven, ze moeten tog iets goed doen ??? :confused:
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje sukkels die teringristen=( wat bereiken ze mee...

    kheb t wel gelezen vandaag ja... RTL4, teletekst, pagina 111 en 117 dacht ik..
     
  10. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja...moet je hier nou bang van worden ?? je weet het nooit, het kan altijd gebeuren
     
  11. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het volledig met je eens.

    Wie kan mij de laatste terroristische aanslag noemen in Nederland?
    Dus niet die enkele religieuze gek die van Gogh neerstak of de paar onstpoorde marokkanen met handgranaten maar een echte terroristische aanslag?

    Of die duizenden medewerkers van het rijk doen echt héél goed werk of we hebben te maken met een fantoom dreiging waar we onze privacy en burgerrechten als makke lammetjes voor opgeven.

    Een bange bevolking is een makkelijk controleerbare bevolking.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zo moe van die berichten, als het eenmaal gebeurt is er natuurlijk een ongelooflijke crisis. En krijgt de regering weer de schuld van de media want die traden weer niet goed op. Ik zie het al helemaal voor me. Maar wanneer gaat het nou eens gebeuren? Dit soort shit horen we al jaren.
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei, iedereen zit te wachten tot er iets gaat gebeuren maar er hoefd helemaal niets te gebeuren. Het is namelijk al gebeurt; het aankondigen van aanslagen maakt mensen bang dus is het terreur. Het zijn dus niet de aanslagen zelf maar de aankondegingen daarvan.
     
  14. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nederland bombarderen met 360 games vind ik het best! ;)
     
  15. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik denk dat ik er weinig last van zou hebben :9
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij je er een stel op je hoofd krijgt....denk dat dat toch wel ff pijn gaat doen :+
     
  17. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    tsjah vind je het gek..we hebben balkende:+ ..

    nee maar denk niet dat het zo erg is allemaal...dat het een beetje te veel wordt overdreven
     
  18. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Een aanslag op de GamePlay 2006! :b:
     
  19. LAAT ZE MAAR DIE BANGE SCHAPEN Nu wij er over praten geeft het hun weer meer een gevoel van Macht!
     
  20. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me daar ook bij aan kan net zo goed een leugen zijn van de Amerikaanse/europese regeringen:mad:
     

Deel Deze Pagina