1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan volgens mij bij niet rankend gewoon met geust spelen
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij player match kan je geloof ik gewoon met guest spelen ik heb het zelf nog nie geprobeert maar gister zat er een gozer met een guest bij me in het team dus het moet kunnen.
    Ik zal het nu anders is ff checken voor de mensen die het willen weten:)

    Edit: ja je kan met guest spelen, dit doe je door naar player match te gaan en dan op Y te drukken. Dan moet je medespeler de guest profiel selecteren en dan zit je dus met guest:D
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  3. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow 2 servers gejoined voor m`n eerste potjes. Elke keer in het team met minstens 1 speler minder :{ Maar wel mooi een potje gewonnen door op A te drukken :lol: Ik en zo`n ander mannetje schoten elkaar tegelijk dood, dus toen op A rammen als een gek, en ik ging 0.1 sec later dood haha. Ik hoop dat ik nog eens in een goed team kom:thumbs:
     
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt een te raar iets ... :mad: hij vraagt bij mij bij het opstarten van goW multiplayer of ik update wil downen. zeg ik ja , gooit hij me doodleuk van Xbox live af en gaat weer terug naar het startscherm
     
  5. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dan update ie bij jou wel heel snel. Want dat is wel wat ie doet na het updaten, maar je hebt dus geen update scherm gezien?
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Probeer even of je je GOW data kunt verwijderen van de HD. En opnieuw updaten? Als dat niet werkt zou ik maar eens even gaan bellen met Microsoft.
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa maar het is gewoon raar, hij gooit me ook al van live af alleen als ik het spel opstart :mad: verlaat ik het spel weer. logt hij weer in

    heeeb ik weer :)
     
  8. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde gister maar eens wat ranked matches gaan spelen, maar was lastig om een spel te joinen. Zat ik eindelijk in een lobby (met alleen maar Amerikanen), veel slap geouwehoer maar het spel starten ho maar.
    Zal binnenkort eens een ranked game hosten en dan wat berichtjes naar de diverse friends (van wie de meeste in dit forum actief zijn) sturen. Als het goed is moet men mijn game dan kunnen zien en kunnen joinen.
    Denk vanavond rond tienen te kunnen spelen...
    CU
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nope je kan niet je friends joinen als ze ranked hosten.. tenzij je er toevallig via quick match/custom match bijkomt maar ik geef je daarvoor een kleine kans.
     
  10. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ok cool, wnr zie ik jullie op live?

    (God Wonder II, Martial Arts, Daninho NL)
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeerde het ent ook en bij mij lukte het niet.
    ik logte in op mijn account en mijn vriend drukte op y en kree 2 profiles: mijne en player 1???
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vrijwel de hele middag multiplayer zitten spelen, mijn god zeg, wat is dat waanzinnig gaaf! Vooral assasination is echt heel erg gaaf!! _O_
     
  13. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf problemen hebben met mijn communicater, mijn vrienden kunnen mij maar niet horen, terwijl een speler van de tegenstander mij wel kon horen..
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een idee om vanavond met wat mensen te multiplayeren? dat we gewoon een party met alleen maar nederlanders hebben.
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe dan mee!:d
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    als er meer mensen mee willen doen dan wil ik wel rond een uur of 8 hosten.
    kan zijn dat ik dna nog niet klaar ben met eten want ik ga gourmetten :9
     
  17. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb steeds, lost connection with host, erg vaak, weet iemand hoe dat komt? kheb gewoon wired internet, 6mbit
     
  18. Amsterdam

    Amsterdam Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook net even wat te vaak.

    En ik heb nog een vraag; anders spelers hoor ik niet? Mijn headset doet het wel, heb het getest met een message. Iemand een idee?
     
  19. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak lost connection, erg vervelend!
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind mp leuker als sp :+
     

Deel Deze Pagina