Bij player match kan je geloof ik gewoon met guest spelen ik heb het zelf nog nie geprobeert maar gister zat er een gozer met een guest bij me in het team dus het moet kunnen. Ik zal het nu anders is ff checken voor de mensen die het willen weten Edit: ja je kan met guest spelen, dit doe je door naar player match te gaan en dan op Y te drukken. Dan moet je medespeler de guest profiel selecteren en dan zit je dus met guest
Wow 2 servers gejoined voor m`n eerste potjes. Elke keer in het team met minstens 1 speler minder :{ Maar wel mooi een potje gewonnen door op A te drukken Ik en zo`n ander mannetje schoten elkaar tegelijk dood, dus toen op A rammen als een gek, en ik ging 0.1 sec later dood haha. Ik hoop dat ik nog eens in een goed team kom
ik heb echt een te raar iets ... hij vraagt bij mij bij het opstarten van goW multiplayer of ik update wil downen. zeg ik ja , gooit hij me doodleuk van Xbox live af en gaat weer terug naar het startscherm
Wow dan update ie bij jou wel heel snel. Want dat is wel wat ie doet na het updaten, maar je hebt dus geen update scherm gezien?
Probeer even of je je GOW data kunt verwijderen van de HD. En opnieuw updaten? Als dat niet werkt zou ik maar eens even gaan bellen met Microsoft.
jaa maar het is gewoon raar, hij gooit me ook al van live af alleen als ik het spel opstart verlaat ik het spel weer. logt hij weer in heeeb ik weer
Wilde gister maar eens wat ranked matches gaan spelen, maar was lastig om een spel te joinen. Zat ik eindelijk in een lobby (met alleen maar Amerikanen), veel slap geouwehoer maar het spel starten ho maar. Zal binnenkort eens een ranked game hosten en dan wat berichtjes naar de diverse friends (van wie de meeste in dit forum actief zijn) sturen. Als het goed is moet men mijn game dan kunnen zien en kunnen joinen. Denk vanavond rond tienen te kunnen spelen... CU
Nope je kan niet je friends joinen als ze ranked hosten.. tenzij je er toevallig via quick match/custom match bijkomt maar ik geef je daarvoor een kleine kans.
ik probeerde het ent ook en bij mij lukte het niet. ik logte in op mijn account en mijn vriend drukte op y en kree 2 profiles: mijne en player 1???
Ik heb vrijwel de hele middag multiplayer zitten spelen, mijn god zeg, wat is dat waanzinnig gaaf! Vooral assasination is echt heel erg gaaf!!
Ik blijf problemen hebben met mijn communicater, mijn vrienden kunnen mij maar niet horen, terwijl een speler van de tegenstander mij wel kon horen..
misschien een idee om vanavond met wat mensen te multiplayeren? dat we gewoon een party met alleen maar nederlanders hebben.
als er meer mensen mee willen doen dan wil ik wel rond een uur of 8 hosten. kan zijn dat ik dna nog niet klaar ben met eten want ik ga gourmetten
Ik heb steeds, lost connection with host, erg vaak, weet iemand hoe dat komt? kheb gewoon wired internet, 6mbit
Dat heb ik ook net even wat te vaak. En ik heb nog een vraag; anders spelers hoor ik niet? Mijn headset doet het wel, heb het getest met een message. Iemand een idee?