1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Pedualaan 101, economische gebouw, ik wil Bedrijfseconomie doen als ik klaar ben na dit jaar :cool:
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat wordt dus volgend jaar elke dag 20 mensen in elkaar slaan om in de bus te kunnen stappen;)
    Tenminste ik dacht dat jij bus 12 moest nemen om daar te komen.
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    of 13..
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het nummer maakt niet uit, het is daar toch altijd oorlog8)
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Metal Mark: Als je nog gaat editten in je beginpost: ik ga op vrijdag ipv zondag. Ik dacht dat ik wat ik zondag had wel af kon zeggen maar daar kreeg ik me toch een gezeik over dat ik toch maar vrijdag ga ;)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoosie je maakt me onzeker en bang :eek:
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    er zijn genoeg jongens die dicht tegen je aan komen staan hoor 8) .
    gewoon stevig vasthouden :x
    ( maar tis wel enorm druk daar ja. je moet beuken voor een plaatsje )
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de duidelijkheid, de kaartjes voor de Gameplay kan ik toch ook gewoon kopen bij de Jaarbeurs 24, 25 en 26 november net zoals eerdere jaren? Niet alleen via Ticketbox toch?
     
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel, maar ikheb de kaarten al om zo wachte te voorkomen
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    hmm.. vorig jaar kwam ik om uur of 11/12 en kon gewoon doorlopen. mischien bij opening dat er dan een grote rij staat, maar als die eenmaal weg is. al zal het nu wel iets drukker worden.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De grootste rij staat bij de kaartverkoop. En als je nou even de moeite neemt naar het postkantoor te lopen oid, dan kan je zo langs een kleine 1000 man lopen ;)

    Bij de ingang is het misschien heel even stilstaan, maar daar hoeft ook niet meer te gebeuren als een hoekje van je kaart af te scheuren :)
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pfff kon vorig jaar op zondag zo zonder problemen doorlopen. Oke ik was wat later op de dag. Ga daar ook echt geen hele dag rondhangen hoor.
     
  13. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen we met zn allen ook een geprint plaatje van het Xboxworld.nl logo ergens op? :9
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    ooh ik kan echt niet wachten tot het zo ver is8) Ik ben nog nooit eerder naar zoiets geweest maar het lijkt me echt te gek. Oja ik had nog een vraag, Weet iemand hier wat de goodies precies inhouden die je krijgt bij de ms stand als je daar aankomt met je GoW t-shirt?O-) Heb er echt zin in\o/ Veel plezier daar iedereen!:b:
     
  15. ianthe

    ianthe XBW Promobabe

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zeker :thumbs: vorig jaar kwamen allemaal kleine jongetjes aan ons vragen of we ze nog gingen uitdelen want ze wilden er eentje hebben :+ daar gingen onze keycords :emo:
     
  16. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Zo wat een liefdadigheid ja :9

    Gisteren beetje meningsverschil gehad met de schoolleiding, Hun beweerden dat vrijdag gameplay een gewone schooldag was, Ik krijg maandag te horen als ik vrij mag nemen :9 Ze zeggen dat het moeilijk gaat door mijn examenjaar :mad: Anders meld ik me gewoon ziek
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon geen vrij krijgen op vrijdag, moet gewoon werken. Ik kom gewoon op zondag :+ hehe nog maar 1 weekje :)
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    ...Zijn er dan... Ándere kleine jongetjes? :eek: :'-(
     
  19. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Vind je nog vreemd ook dat het niet mag? Het is gewoon een beurs, en niet belangrijk voor je studie...dus geen vrij

    BTW, worden spellen daar nog afgeprijsd? Nieuwe spellen voor een net iets lager prijsje ofzo
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sorry hoor, maar hier moest ik toch echt wel hardop om lachen :9

    Nautúurlijk krijg je geen vrij omdat je de nieuwste games wil checken ! En waarom zou het géen gewone schooldag zijn dan ? :+
     

Deel Deze Pagina