[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, de klantenservice heeft geen cheat code hoor :D
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ff raar!? waarom doet het nummer het niet? als ik bel dan geeft hij tuut ... tuut te tuut...!? wat houdt dit in? ligt niet aan de telefon kan gewoon bellen enz!
     
  3. Swavek

    Swavek Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-05-16
    Error code :to play this disc put it in a xbox 360 console
    Signaal RoF :nvt.
    Probleem omschrijving : Ik speel al 4 maanden op mijn 360, geen problemen. Nu heb ik gisteren Gears of War gekocht. Als ik hem in de dvd lade doe, dan gaat de xbox de dvd lezen, maar dat gebeurt op een andere manier als mijn andere spellen. Vervolgens krijg ik een wit scherm, met daarop in 9 veschillende talen: "to play this disc put it in a xbox 360 console". Alle andere games werken, maar Gears of War niet. HELP!!!!
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53

    heb ik ook wel eens gehad met andere games. Bij mij hielp het om de game er even uit te halen en opnieuw in de disc tray te doen, of om de console even te restarten.

    als dat niet helpt, de game omruilen voor een ander exemplaar. Houd je het probleem, dan moet je bellen naar de helpdesk.
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal misschien niet de meest leuke vraag als eerste post maar toch.

    Ik heb het volgende probleem met mijn XBOX 360, Als ik het spel FIFA 2007 opstart en ik speel mijn eerste wedstrijd dan doet de machine echt moeite om te draaien en dan slaat de console af en krijg ik dit bericht:

    Boven in staat een rood kruisje en dan staat er Disc is Unreadable.
    1. Clean The Disc with a soft cloth
    2. Restart The Console

    For more help go to www.xbox.com/support

    Ik heb al meerdere malen het spel dan schoongemaakt en er weer in gedaan dan kan ik gewoon weer spelen, maar iedere keer als je m voor de eerste keer opstart slaat ie dus vast.
    Kan dit te maken hebben met hoe mijn XBOX staat (verticaal)
    Of heeft dit gewoon puur met het spel te maken
    Of is mijn XBOX kapot (bij andere spellen slaat ie nooit vast)

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen naar meer informatie als 1 van jullie dit ook heeft, alvast bedankt en voor de mensen die ook problemen hebben met hun machine veel succes met het op lossen daarvan
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg soms bij Gears of war dat de ventilatie stopt maar gelijk weer doorgaat. Is dat normaal? Voor mij geen probleem, wil alleen graag weten of het normaal is
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens
     
  8. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook wel eens maar alleen als ik mijn console net aanzet smorgens of zo .Moet hij nog effe warm draaien :)
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt het gemiddeld voordat hij terug is want ik wil GEARS OF WAR SPELEN!!:'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  10. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne gaat richting de 7 weken maak je borst maar nat.
     
  11. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had dat een keer met Enchanted Arms en toen moets ik een paar dagen eerst steeds Saint's Row ofzo er in doen en die opstarten en dan weer Enchanted Arms en dan werkte het wel en na die paar dagen was het ook ineens weer over. Soms heeft dat dingen rare kuren
     
  12. Crazio NL

    Crazio NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand wellus het probleem gehad dat je xbox vanzelf aanging, kheb namelijk men xbox 360 een dag en het zag er vandaag uit alsof tie vanzelf aanging, kdeed hem namelijk net uit maar had volgens mij die knop op men controller nog ingedrukt nadat tie uitwas dus ik dacht licht waarschijnlijk daaraan maar herinner me het niet meer zo goed :p
     
  13. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verhaal (tot nu toe)

    Ook mijn xbox 360 moet er helaas aan geloven.
    Na toch een lange tijd spelen heeft me 360 kuren opgelopen.

    Bij het afspelen van trailers/video's happert hij, waardoor je de filmpjes niet kan volgen.
    Disc Unreadably komt bij mij vaak voor. Ook leest hij verder niet goed. Tijdens het spelen van Need For Speed Carbon laad hij de baan gewoon niet. Niet zo heel erg, want binnen een paar seconden kan je weer verder, maar dit gebeurd steeds vaker. Het word dan pas leuk als ik Online ga spelen. Rij je lekker op kop, ben je bijna bij de finish, laad de map niet, en word je auto stilgezet...

    Nu het grooste probleem.
    Mijn 360 Guide slaat heel vaak vast. Wat betekend dat je niks meer kan doen alleen je 360 resetten. Niet erg leuk dus.

    Ik ging maar microsoft bellen want werd dit toch echt een beetje zat.

    Ik bellen naar de klantenservice. Na zo'n 20 keer proberen kwam ik er eindelijk door. De wachtrij in. Er word dan leuk om de 30 seconden gesproken dat er nog niemand beschikbaar is (waar je ook bijna vertaling voor nodig heb om te horen wat ze zegt). Toen maar even gewacht, wat gedronken en even een opdracht maken voor mijn studie. Ondertussen waren er 45 min voorbij en toen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.

    Ik sprak met (volgens mij een turk) die volgens mij nog niet echt een taalcurcus had gevolgt want ik verstond er soms helemaal niks van.
    Gemeld wat er was, kreeg ik te horen dat ik "even" moest wachten. Nou dat duurde ook al weer zo'n kwartier waarna ik te horen kreeg dat iemand mij zou bellen. Dit kon heel leuk, de heledag zijn. Ik gewacht maar geen telefoontje (dacht dat het 5 uur was). Ik ging zelf maar bellen. Weer zo'n 30 min gewacht waarna ik iemand aan de lijn kreeg die ik goed kon verstaan.

    Ik zei dat ik zelf maar gebeld had aangezien ik zelf nog wel wat beters te doen had. Ik gaf mijn Referentienummer en ze vroeg wat er aan de hand was. Na het hele verhaal nog eens te hebben vertelt kreeg ik van haar te horen dat de 360 opgestuurt moest worden. Ze vroeg me gegevens en zei dat ik op een mailtje moest wachten. (Had dit trouwens niet bij het eerste telefoontje gekund?)

    Na 4 dagen te hebben gewacht had ik nog steeds geen email ontvangen. Hij stond ook niet bij me spam, dus ik weer bellen. Weer in de wacht maar kreeg gelukkig binnen 20 min iemand aan de lijn. Ik zei dat ik nog geen mailtje had gehad en hij ging het bekijken. Ik kreeg te horen dat er wat met het systeem was (of iets in die richting) en het mailtje zou wel is wat later kunnen komen. Affijn. Ik weer wachten, en eindelijk kreeg ik toen binnen 2 dagen een mailtje.

    Lees ik in het mailtje het volgende: "Please prepare your console and follow the instructions provided by our customer service department. You will receive an e-mail as soon as the next step in the process has begun.
    "

    Weer wachten dus, maar dat zou niet lang duren, meestal komt dat mailtje nog de zelfde dag of een dag later binnen kreeg ik te horen.

    ......... 5 dagen later, nog geen mail. Dit schiet dus niet op. Weer bellen. De wacht in, en na 3 MIN (ja, snel) werd er opgenomen. Alleen.... toen kreeg ik iemand aan de lijn die engels sprak en geen nederlands kon. Ok, one moment please kreeg ik te horen en ze knalde me weer in de wachtrij. Na 30 min kreeg ik iemand aan de lijn. Ik het verhaal vertelt en hij zei dat het inderdaad raar was, en zou regelen dat ik het mailtje zo spoedig mogelijk kreeg.

    Toen 3 dagen later, 17 nov. Kwam ik thuis en lag er een brief van UPS in de bus met een briefje dat ze geweest waren om mijn pakketje op te halen (hier zatten overigen wel de brief/labels bij die ik via de mail zou moeten hebben gekregen.) Ik UPS gebeld en gezegt dat ik niet op de hoogte was dat ze zouden komen, ik had daarvoor de gegevens ook nog niet. Ik begreep dat hun hier ook niks aan konden doen, want hun krijgen de taak van Microsoft te horen.

    Gelukkig had ik nu alle gegevens en heb een afspraak gemaakt op maandagmiddag.

    *EDIT* Net hier gelezen dat ze dus langskomen met de labels, maar hier wist ik niks van en heb daarover ook niks van de klantenservice te horen gekregen.

    Word vervolgt nadat ik de 360 terug heb*

    Het zal wellicht het laatste zijn.. :+
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  14. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die last van vastlopende spelen (zonder rare vlakken of rode lampjes) heeft die na het verwijderen van de HD weer normaal werken? Mijn GoW loopt na 10-30 minuten vast, maar draaide zonder HD in elk geval ruim een uur vlekkeloos. ook andere spellen zoals just cause en NBA live 07 lopen vast. Iemand een oplossing behalve de HD eruit laten? cache truc? Als ik zo eens nadenk is dit probleem zo'n 2 weken geleden begonnen (toen met 1 spel), dus het zou de dashboard update kunnen zijn!?

    Mijn 360 is van 2006-01-14
     
  15. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook sinds een paar weken, cod3 loopt regelmatig vast (kan niet langer dan ene uur spelen), de rainbow six demo doet het niet langer dan 10 minuten voor alles vaststaat, en nfs carbon houdt het ook een uur uit voor hij compleet vaststaat.
    Vanmiddag clear cache gedaan, dit had geen effect. morgen maar eens zonder hd proberen.
     
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    man man..ik moet echt niet meer op dit forum kijken:mad:

    ik word er echt depri van. Ik wil dat dit mn laatste xbox360 is die er aan gaat en vanaf nu geen vastlopers meer, geen disc errors, geen vage krassen, geen helpdesk bellen.

    :mad:
     
  17. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een uur en een kwartier cod kunnen spelen zonder hd. toen hing ie weer.
    Ben bang dat ik mijne dus ook moetne laten repareren.
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist met ze gebeld (5 minuutjes wachten, aardige kerel die prima verstaanbaar was) en na overleg gaat ook die van mij richting microsoft voor reparatie. Als ik jou was zou ik dus ook bellen! Overigens vertellen ze dat de console 10-15 werkdagen daar is.
     
  19. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53

    Ik zou sowieso niet spelen zonder HDD, als je wel een HDD hebt. Dingen eruit halen omdat ie anders niet werkt, betekent gewoon dat het apparaat stuk is. Hoewel ik snap dat je liever 'gewoon'doorspeelt dan dat je je 360 2-3 weken kwijt bent:)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Net even zonder problemen kunnen gamen met GoW.
    Maar toen ik de GoW theme wou downloaden begon de ellende.

    De Xbox360 werd ineens zo traag als een slak.
    En toen ik Xbox360 wou herstarten kreeg ik de ene naar de andere Error in beeld.

    Kreeg nu steeds een andere Error (E67 , E68 , E69 , E70) in beeld als ik de Xbox360 met HDD opstart.

    Een reparatienummer voor de HDD heb ik al van M$ gekregen , maar ik zou zelf contact moeten opnemen met UPS.
    Heeft iemand hier daar ervaring mee ?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina