1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom dat
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben
    Karl
    14jaar
    richting moderne wetenschappen , maar is veel te moeilijk voor mij en ben ik van plan om te veranderen en ik weet niet welke richting ik zou moeten volgen om in de informatica wereld zo beetje te geraken ...
    tot nu toe, helemaal gebuisd dus daarmee.
    ik doe aan voetbal , fitness , en dan nog thuis ook wat met dumbells maar wel maar half uurtje maar ik ken der ni zoveel van :) ik doe nu al 3jaar trainingen maar ik weet niet echt de juiste methode :) ;)
    Ik game heel veel! xbox360
    Veel op computer , veel tv en lekker lui zijn

    Welke richtingen raden jullie mij aan , niet te veel studeren , wel geen BSo , en het moet te maken hebben met werken op computer of het maken van nieuwe technologie zo van die dingen :p want ik zoek ene nieuwe school maar ik wete niet echt wat ik wil worden later endaarmee;)
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Naam: Wess.
    Leeftijd: 21.
    Job: Op het moment werkzoekende.
    Hobbies: Gamen, Films kijken, Muziek luisteren, Tackle/American Football, Webdesigns maken, De idioot uithangen.
    Consoles: X360.
    Verslaafd aan: Games, Films, Wapens, Death & Thrash Metal, NFL & College Football Nesquik.
    Droomt van: Komend jaar eindelijk naar Texas emigreren en daar trouwen met m'n fantastische verloofde. Oh, en m'n '66 Mustang Coupe laten overvliegen zodat ze eindelijk "thuis" is. Daarna de Route '66 met d'r rijden en een weekje in de Grand Canyon kamperen.
    Helden: Martin Scorsese, Joe Pesci, Frank Vincent, George "CorpseGrinder" Fisher (Cannibal Corpse), Tommy Dahlström (Aeon).
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest


    Nou en.... Ik ben je Swa... niet je Swaa.... ;)

    Dat fonetisch gespelde rotooitaaltje boeit me niet. Leve de vernederlandisering van buitenlandse woorden!
     
  5. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, geef je gelijk...

    nederland 4 life idd:9:+
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Naam: Mark
    Leeftijd: 23
    Woonplaats: Rotterdam
    Xbox live Gamertag: Mc2006
    School: Zit op de Hoge School Rotterdam, Informatica eerste jaars
    Hobbies: Gamen, Films kijken in de bios met vrienden, Muziek luisteren, Computeren, rond slenteren in de stad
    Consoles: Xbox360, Xbox, Playstation2, Gamecube, Nintendo DS Lite
    Aankomende consoles Nintendo Wii op 8 december\o/ \o/
    Verslaafd aan: Games, Fims, Muziek, vriendin

    Ik woon inmiddels nu een paar maanden samen met me vriendin waar ik al bijna 4 jaar een relatie mee heb_O_ _O_
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    pic?:9
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou vooruit, een foto van me vriendin als je die vroeg

    [​IMG]

    :9 :thumbs:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Beetje Kansloos...

    :+
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    jij misschien:9:lol:

    ik heb een ram mooie vriendin, te lekker om hier te posten;)
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Is meestal de praat van de grootste Nerds zonder vriendin :b::+
     
  12. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    beter laat dan nooit:

    -SCFWiebe
    -19 lentes
    -Fijnaart (NB)( Frans Bauer)
    -Xbox360, PSP, N64, GameBoy
    -Feyenoord
    -Bier en vriendin
     
  13. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    sow, jij durft:9 tis dat ik nu op school zit, anders zou ik wel ff een foto posten... van mij, niet van haar(wil ze niet, daarom dus niet:): )
     
  14. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/

    Ik ben al een hele tijd lid, maar nooit echt actief geweest. Ben van plan om dat nu wel te worden en dus stel ik me ook maar even voor. 8) Geen idee of ik dat een jaar geleden ook al heb gedaan though.

    Naam: Daan
    Leeftijd: 20 (geboren op 6 november 1986)
    Woonplaats: Maastricht door de week (studentenkamer), Horst (vlakbij Venlo) in het weekend
    School: Oriëntaalse Talen & Communicatie, Japans op Hogeschool Zuyd Maastricht
    'Werk': Vakkenvuller bij Jumbo op zaterdag 8)
    Hobbies & Interesses enzo: Games, films, anime, muziek, rondhangen/drinken met vrienden, af en toe Wushu, Japan(s)
    Wat voor een muziek? Een aantal van mijn favoriete artiesten zijn Linkin Park, Lostprophets, Social Distortion, My Chemical Romance, Evanescence, Red Hot Chili Peppers, Metallica, Hoobastank, In Flames... vooral Rock dus eigenlijk. Verder zijn er nog een hoop Japanse artiesten waar ik regelmatig naar luister, zoals Yui, Ayumi Hamasaki, Aya Ueto, Nami Tamaki, High & Mighty Color, Gazette, Asian Kung-Fu Generation, Dir & Grey.. mix van J-Pop en J-Rock dus. :)
    Favoriete films: Lord of the Rings trilogie, Pirates of the Caribbean, The Boondock Saints, The Girl Next Door en vast nog wel meer, maar ik heb nu haast, dus die add ik nog wel als ik wat meer tijd heb.
    Consoles & Handhelds: Gameboy, SEGA Megadrive, PS1, Dreamcast, PS2, Gamecube, Xbox, PSP, Xbox 360 (op volgorde van aankoop)
    Favo games/franchises: Resident Evil, Metal Gear Solid, Ninja Gaiden, Dead or Alive, Okami
    Xbox Live Gamertag: Shinobi X NL

    Overigens zal mijn naam hier waarschijnlijk vanaf de volgende naamwijzigingsronde 'Biohazard X' of iets in die richting zijn.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat wil je voor beroep gaan doen joh?!
    Althans, als je Japans leert wel iets aparts lijkt mij :9...
     
  16. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een goeie muziek smaak man:thumbs: het rock gedeelte dan:9 die japanse zooi heb ik nog nooooooit van mn leven geluisterd dus daar doe ik geen uitspraak over:lol:
     
  17. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee to be honest. Misschien iets met toerisme, maar het kan ook heel wat anders worden. Heb gelukkig nog zo'n twee en een half jaar om er over na te denken. :9
     
  18. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    "dames en heren over enkele minuten zitten wij in het luchtruim van onze bestemming, Japan. wij willen u alvast bedanken voor uw keuze om met onze luchtvaartmaatschappij te reizen en wensen u een fijn verblijf toe..."
    (en daarna in het japans:9)


    :lol::lol::lol:
     
  19. Tha Jeeder

    Tha Jeeder Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyh, ik ben Ranjit a.k.a. Tha Jeeder. Kben 15 jaar en woon in Leiden.
    Mijn lievelings Xbxo360 spel is Gears of War. Stuur me maar een message als je een potje GoW wilt spelen =P.
    Voor meer info, check gewoon mijn profiel ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  20. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mag k weten waar in leiden? heb daar nl familie wonen:thumbs:
     

Deel Deze Pagina