Help, niemand hoort mij door de Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vectom, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb vandaag een Xbox 360 gekocht met het fantastische spel Gears of War alleen nu zit ik met een probleem:

Als ik online aan het game ben hoor ik wel andere mensen door mijn headset.. maar niemand hoort mij. Toen ik een prive-chat aanging met iemand hoorde hij mij wel perfect.. alleen in-game hoort niemand mij dus.

Zou iemand mij plz kunnen helpen want ik wil echt graag van het probleem af!

Gr. Tom

2. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Weet je zeker dat je op het goede channel zit?
    Dit kan je zien in het scherm van je Private chat.
    Is je mic. niet gemute?
    Dit kan je zien als je op de guide button drukt in een spel en dan naar persoonlijke instellingen gaan.
    Staat je NAT op moderate of Strict misschien.
    Dit kan je zien in het hoofdopstart scherm van je 360.
    Doe een: Test Live connection als daar je NAT op een van bovenstaande staat moet je hem op Open zetten topic staat hier op het forum.
    Heeft te maken met je Firewall.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78437
    Link van het topic over NAT

Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  3. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik denk dat het mijn router wel moet zijn :/ ik heb namelijk wel vaker gehoort dat me firewall in de weg zit... Helaas weet ik niet zoveel van routers en internet dus al die termen en merknamen weet ik zo 1,2,3 niet.. Wel dat het een US Robotics is. Staat het type in het handleidingsboekje? Zoja.. dan ga ik die wel even zoeken.

Owja, wat als ik nou de router ertussen uit haal? dus alleen mijn Xbox op het internet aansluit (zonder router ertussen dus!) zou hij het dan wel moeten doen? Want dan kan ik meteen zien of mijn router het probleem is.

EDIT: Ik heb even de 'Test Xbox Live connection' gedaan, en achter NAT kwam: Open te staan. Mischien heb je daar wat aan.

Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dit had mijn vriend ook, volgens mij moet je naar family settings en dan de settings veranderen. ;)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina