Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik ga nou even eten en dan ga ik zo richting utrecht. denk dat ik rond 11 uur daar ben :)
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga rond 9 uur weg, ben er om 10 uur :thumbs:
    .
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik neem de trein over een uurtje ben er iets voor half elf. Moet dan nog ff wachten op een vriend en dan naar de gameplay:)
     
  4. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook. Eerst met de auto naar bunnik. Vanaf daar 8 min. met de trein naar utrecht. Heb ik iig geen gezeik met parkeren enzo :)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
     
  6. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ook mijn eerste keer op de GamePlay.
    Bij binnekomst leek het groot, maar dat viel, vond ik dan, toch wel tegen. Dan bij de Xbox 360 stand aangekomen viel mij op dat er ook veel oudere games gespeelt werden, maar echt nieuwe games heb ik niet gezien (Je had dan wel de GoW hummer staan waarin je kon gamen). Het was wel erg gezellig, al was het op sommige punten echt een mierennest.

    Zelf een keer bij de 360 stand gestaan voor "de goodiehunt". Pff, wat een chaos daar! Er werd getrokken, geduwt om misschien een polsbandje te krijgen. Damn! Die gast op dat podium probeerde wel ervoor te zorgen dat het wat rustiger werd, anders stopte die ermee... maar dat hielp eigenlijk weinig..

    Een vriend van mij heeft op de wii gespeelt (Zelda), na zo'n 2/3 uur in de rij te hebben gestaan, al was dat wel even de moeite waard.
    Playstation 3 rij was lang, maar daar hebben wij niet ingestaan. Ik dacht dat ik hoorde dat je ong. 1 uur moest wachten. Viel opzich mee dan.

    De prijs voor 4 cola en 1 Unox broodje bedroeg 13 a 14 euro. Best prijzig, maar dat weet je als je wat koopt op een beurs.

    Ik heb me wel vermaakt, erg gelachen. Al mag het van mij part volgend jaar wat groter.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo ook op de trein richting utrecht.. maar als ik het zo lees valt de beurs opzich best wel tegen dus :mad: .. ik hoop dat het nu op zondag niet zo heel erg druk is !
     
  8. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren geweest, vond het erg leuk en gezellig. Toen we buiten kwamen en we de grote rij zagen wisten we al dat het erg,érg druk zou worden. Maar dat kan je verwachten.

    Eenmaal binnen gekomen even naar mn collega's van Ubisoft gelopen, jasje achtergelaten en gelijk een potje Rainbow Six Vegas gespeeld. Heb by the way Rainbow Six Vegas ook gewonnen. :)

    Vond het een erg mooie en drukke beurs. Alle stands zaggen er goed uit, maar zoals IX NeonovA XI al zei; op sommige plekken was het echt een mierennest.

    Heb ook op de Wii kunnen spelen. Heb Call of Duty 3, Red Steel en een vliegtuig spelletje gespeeld. Vond vooral Red Steel echt super gaaf! Alleen ik moet wel zeggen dat die controller(?) wel super gevoelig is. Wel irritant.

    Om 5 uur liepen we weer buiten na een geslaagde dag waar op vele foto's zijn gemaakt. :)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou, Ruttyx en ik gaan zo voor dag nummero 2 ! Maar vandaag voornamelijk HCC, omdat ik wat nog dingetjes wil kopen.

    Iemand heeel toevallig een goede stand gevonden met ledfans, neon etc ? :eek: (of is dit moeilijk uit te leggen, wat ik enigzins kan begrijpen :+)
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Als jij het was stond je iig vlak achter Freeloader en mij. ^^
     
  11. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele foto's van (Metal) Mark en mij in het PS3 vip-ruimte. :cool:

    Mark aan het gamen op de PS3 (Resistance: FoM). Z'n mond staat open van verbazing. :+
    [​IMG]

    Goodie hunters die als bezetenen iets proberen te vangen 8) Mooi uitzicht op de dames van PS3.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  12. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik gisteren ook naar de Gameplay geweest. Grappigste moment was toch wel (zoals JP al zei) de mega shortcut in de wachtrij die wij namen zodat we gelijk vooraan stonden. Niet hoeven wachten om binnen te komen8) .

    Ik was nog nooit op de Gameplay geweest, en ben wel trouw PU-lezer, dus had redelijk hoge verwachtingen, gezien de vele aandacht en toffe stukjes die er eerder over zijn geweest.

    De grootte viel mij eigenlijk zeer tegen. Alles was er wel, maar toch, je was zo aan de andere kant van de hal. Een paar games gespeeld, Wings ofzoiets op de Wii. Dat was wel grappig om te doen. Voor de rest had ik geen zin om 2 uur in de rij voor de PS3 te staan, dus veel nieuwe games heb ik eigenlijk niet gezien.

    Vond het wel leuk om de Gamekings/PU crew in levende lijve gezien, en de toernooitjes op de main stage waren wel tof om te zien. Behalve die jongen die zoooo bagger was in dat PS3 Spel8) .

    Goodies heb ik vrij weining gevonden... ik wilde ze wel, maar of ik was gewoon niet op het juiste moment op de juiste plek, of ik had geen zin om nog dichter tegen die zwetende dikzak aan te gaan staan.

    In ieder geval ook wat members van XBW gezien, sommigen heel anders dan ik me had voorgesteld:eek: .

    Uiteindelijk na een 5 uurtjes (was er rond 10 uur) maar weer op huis aan gegaan, vond de beurs over het algemeen een beetje tegenvallen, maar het is denk ik maar net hoe leuk je het zelf maakt met de overige dingen:b: .
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel een lache dagje. :D

    Hehe, idd met dank aan SVS vooraan in de rij kunnen aansluiten en daarna me clanmembers ontmoet, en daarna rondgelopen. Op de Wii gespeeld en nog wat beetje dingen gechekttt.

    Bij de XBW heb ik maar niemand aangesproken... Mijn imago is door die verschirkkelijke cam-foto's zo slecht, dat durfde ik niet 8) Wel herkende ik Henrive, McSparkle, Mirik, Shriko, Nememis etc etc.

    Daarna naar een huis van één van de clanmaten beetje gegamed en een WR met PGR3 gereden! \8)/

    Daarna genoten van een broodje kebap op het CS :+ en terug gegaan...

    DIT: Dit was ik dus :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Die was er alleen op vrijdag. :+

    En ik zag je dus inderdaad staan bij de Kebab. \o/
     
  15. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay van zaterdag vond ik erg tegenvallen:

    -De grootte viel me tegen, kan ook zo zijn omdat ik vorig jaar een kop kleiner was:+
    -Het assortiment aan games, vond ik erg matig, mass effect en AC wilde ik erg graag spelen, nagevraagd en was nergens te vinden=( . Verder waren het veel oude games en de goede spellen waren RBS: vegas en GoW die ik liever fijn thuis speel.
    -Ik heb ff Wii getennisd en dat was wel leuk, daar houd het dan ook bij op, om de een of andere reden vond ik het niet lekker werken
    -De drukte was niet normaal, je moest om maar een game te spelen minimaal een half uur wachten.
    -Het spel dit jaar met die balletjes in het doel vond ik minder leuk dan vorig jaar met die tetris blokken.

    Ik zit echt te overwegen om nooit meer naar de gameplay te gaan.
    Over spellen die ik wil spelen zeggen dat ze speelbaar zijn en ze dan niet aantreffen=(
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh.. Na hij had iig zwart haar... :+
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was te dope! VET! KICKEN!
    ook veeel goodies:GoW Faceplate !!!!!waar er maar 300 van zijn (elke dag 100 uitgegeven aan de 1e 100 die bij de GoW hummer waren)
    Splinter cell DA faceplate!! ja ja Ubisoft rocks!
    FHM magazine
    Maxim magazine - Thanx too Darkwing!
    maxim kaartspel - Thanx too Darkwing!
    Xbox 360 Keycord - thanx too mirik!
    Xbox 360 armband- thanx too mirik!
    Battlefield 2/Medal of Honor zippo *2 keeer :eek: alleen ben er al 1 kwijt...
    GoW keycord- kreeg je alleen met shirt *heb er al 3 weg gegeven hehe
    Frag you Keycord
    WoW speelkaarten met 2 promo's (waren zogenaamt speciaal en verder niet meer verkrijgbaar na de gameplay)
    WoW trial 14 dagen
    WoW speciale hoes voor de game
    Demo's: Dark messiah (met meer op de CD volgens mij)
    Demo's: Ubi Soft games
    Hele Game:Martiale Heroes (een soorrt WoW maar dan gratis)
    Plactrums van Guitar Hero II
    PS2 shirt (maarja die geef ik weg :9 )

    was me daggie wel man erg leuk!

    Foto's van mij en de Boothbabes :9

    Allereerst de mooie babes van Xbw:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    keek alleen ergens anders heen :?

    De mooie Maxim babes:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dit was een van de mooiste !!! staat/stond op de FHM stand:

    [​IMG]

    Dit moest maar (ik VIND asiaaten niet mooi maar goed :9 )

    [​IMG]

    Deze zijn wél weer mooi :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Deze was oook erg mooi (de blonde he ;) )
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    De Xbox 360 babes waren ook niet mis :eek:
    [​IMG]

    Die in het rose was ook mooi hoor !! :eek: DAMN Ooww en ik kijk weer ergens anders naar hehe
    [​IMG]

    Conclusie er waren genoegg babes!! PS zouden ze niet gek worden van al die mensen die op de foto willen.. :? ik zou echt gek worden maarja... lol op bijna al die foto's heb ik bijna geen boven lip hhhahahaha :D wel grappg want ik heb hem zeer zeker wel hahah :D ziet er wel grappig uit :D
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    FHM stand?! Was die er vorig jaar ook?

    Omg;)
     
  19. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rechter zal het goed flauw zijn om de hele dag maar met al die gamers op de foto te gaan. 3 dagen lang... wat een pretje. :p
     
  20. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat zo lees allemaal hadden jullie beter een dagje vrij kunnen nemen en op vrijdag gaan, toen heb ik maar 10 min in de rij hoeven te staan voor de PS3 en 20 min voor Zelda en dat waren de langste rijen waarin ik gestaan heb.
    De drukte viel toen iig dus wel mee.
     

Deel Deze Pagina