[Vechtsport] k1 2006. Wanneer, welke zender, hoe laat?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 3 dec 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoorde van een collega dat dit weekend de finale zou worden uitgezonden en aangezien ik nog steeds baal als een stekker dat ik de finale van vorig jaar heb gemist |:-
    Weet iemand hier al meer? En heeft iemand nog een link naar de finale van vorig jaar?

    (@ mod: link naar een uitgezonden tv-programma is wel legaal ;) )
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja, shit...

    dat was volgens mij gisteravond, als dat echt zo is dan heb ik het ook gemist.
     
  3. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja finale was gister, heb het zelf ook niet gezien.
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niks vertellen over de uitslag svp, anders even spoileren ;)
    Als jij het kan vinden zou super zijn!
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het schandalig dat zelfs nu Ernesto Hoost stopt, nog niks in de Nederlandse media er over gerept wordt. Ik ben al jaren fan van hem, triest dat hij in Azië wel erkenning krijgt voor wat hij doet, maar in eigen land kent niemand hem.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Misschien omdat de sport hier niet zo bekend is ? Of omdat de sport minder mensen aantrekken als bijvoorbeeld "voetbal" ? Het is dat ik gisernacht toevallig uit verveling heb zitten te kijken, maar anders wist ik ook niet wie het was.
     
  9. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort reacties bedoel ik dus.
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Oh wat was dat een mooie GP. Dit jaar was het echt mooi vanwege Hoost die zijn succesvolle carriére als kickboxer heeft afgesloten.

    Jammer van Bonjasky, en Schilt.. wat een beest _O_
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister dus mooi gemist, ik dacht dat het vandaag kwam op SBS. Er staat een link op de site van SBS, en je kan het helemaal terug kijken, maar die werkt dus niet :mad: Hier wordt ik mooi chagrijnig van.

    Aerts, Hoost, Bonjasky en Schilt hebben bij mekaar minder bekendheid in Nederland dan bijvoorbeeld iemand als Regilio Tuur. Dat is toch wel jammer, want ze hebben stuk voor stuk veel meer bij mekaar gebokst (hehe).
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dus omdat jij een zwak voor die man hebt, moet de hele wereld hem aanbidden voor wat hij heeft gedaan, nu hij stopt ? Tuurlijk is het knap, maar de sport interesseert mij gewoon niets.
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister tot de halve finale van Hoost - Schilt gezien. Wat een kracht heeft die Schilt zeg ongelooflijk_O_ Hoost weegt 105kg en Schilt douwt hem met 1 arm van zich af en Hoost lag op de grond:eek: Opzich jammer dat hij niet had gewonnen want het was zijn laatste wedstrijd maar hij had niet veel kunnen doen tegen die Reus.
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn grootste respect ging uit naar aerts......wat heeft hij (tot het eind aan toe) geknokt.....waanzinnig.
     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hij nog gewonnen van die Braziliaan of niet?
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja schitterend!
    The Lumber Jack :cool:
    Hij pakte het ook zo mooi aan,want die mushasi hield ze dekking gewoon te laag waardoor aerts hem een goede stoot kon geven.
    Later voor dat hij K.O. ging,kon hij gewoon de stoten van aerts niet dekken waardoor hij gewoon ingesloten was.
    Mooi filmpje :http://www.youtube.com/watch?v=Qwk8DX8IOpA
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik overigens helemaal van baal, zijn de achterlijk hoge prijzen voor Show Time 2007 in de ArenA. Volg K-1 al jaren, dus het leek me wel leuk om eens naar de ArenA te gaan. Verkoop kaarten begon vanaf vrijdag, dus ik dacht mooi, dan ben ik er bij. 175 Euro 1e ring achter de goal, 70 euro 2e ring achter de goal. Ik vind dat je voor die 70 euro ook wel een gratis verrekijker mag krijgen. Pff. Ik bel best op de 2e ring zitten, maar niet voor 70 euro..

    Link naar SBS's uitzending die nog niet werkt:

    http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=43

    http://garnierstreamingmedia.com/asx/openclip.asp?file=/sbs6/k1/20061201_k1.asf
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  18. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Op youtube zijn ze allemaal wel te vinden:) en anders eind december op eurosport.

    Vond het echt top van SBS dat ze Fred Royers geregeld hadden om commentaar te doen, want was al bang dat een of andere leek weer dingen ging zeggen waarvan hij zelf niet eens wist wat ie bedoelde :p

    Remy had wel heel erg pech en Hoost en Aerst waren heeel erg indrukwekkend :D
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog niet... je weet zeker dat ze het wel gaan doen? Iig bedankt voor de links.
    Youtube vind ik persoonlijk geen optie. Gare kwaliteit
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

Deel Deze Pagina