1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan RAAM maar niet halen. Heb me magazijnen allemaal op em leeggeschoten maar hij wil maar niet dood. Heb de chainsaw gun, longshot, een paar grenades en een pistool. Iemand tips??
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je deze thread even door leest kom je tientallen posts tegen met tips van mensen die RAAM al verslagen hebben.
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    @ Joene, die CoG tag ligt rechts om de hoek als je de deur uit komt. Dus als je naar die auto kijkt even naar rechts draaien en om het hoekje lopen.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx, maar waarom staat er dan helemaal linksachter een propain tank?
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat als je eigenlijk zo moet lopen, door dat huis, de propain tank schieten en zo kan je verder lopen. Jij bent het huis waarschijnlijk niet binnen gegaan en gewoon door het donker wezen rennen. Zo kan je het ook halen, maar dat is de iets moeilijkere manier.
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand met Pistol killed van een halfe meter krijg je dan Pistel kill of allen executie kill ?

    In de vorige Posts kon ik niks vinden over Raam killen op Insane!
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou denken dat je dan beide krijgt.
     
  8. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook
     
  9. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net verslagen op Hardcore. De truc is door een Sniper en die boog mee te nemen. Schiet eerst me de boog zodat al die vogels om hem heen weg gaan. Daarna met je sniper op z'n kop schieten. Je kan hem namelijk alleen maar raken als die vogels weg zijn dus het heeft geen zin om op hem te schieten zolang de vogels om hem heen vliegen.
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    I.v.m. Raam

    Gisteren einde van act5 geraakt waar ik Raam moet verslaan. Na een paar pogingen gemerkt dat je hem alleen kan raken als die vogels niet rondom hem zitten. Maar die vogels zijn ohh zo irritant...:mad: Daar moet je toch ook gewoon op schieten als ze naar u komen?
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    In het licht blijven staan en die vogels komen niet naar je ;)! En gewoon daarna RAAM een paar keer met sniper door de kop heen knallen en WHOOLA! He`s dead :D
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ma tuurlijk. In het 'licht' blijven staan. Was het al vergeten lol :eek:
    Thx for the tip!
     
  13. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook als hij vlak bij je is gewoon blind schieten met de magnum (had boog en sniper dus geen shotgun).. ik heb hem bijna helemaal met die magnum afgeknalt en slechts 1 keer naar de overkant gerend. Pas rennen als hij daadwerkelijk het hoekje van jou cover om komt..
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Mij schoot hij toen ik dat deed in 1 keer dood.. had een halve meter gerend :9
     
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Raam had ik op casual difficulty geen moeite, maar insane is dat wel anders. Heeft iemand tips?

    Het probleem is dat Dominic als een gek gaat rennen en binnen twee seconden dood is (ook nog eens op een plek waar ik meestal niet bij kan =( )

    Het grootste probleem is dat Raam gaat lopen en hij me al heel snel insluit. Dus als iemand weet hoe je hem moet doden... graag :D
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Op Insane denk ik echt dat je best een coop player invite, dan is hij zo dood. Je kan heel de tijd gewoon achter dat beginmuurtje in het licht blijven.
    Iedereen zal ondertussen al wel doorhebben dat het enkel zin heeft RAAM te raken als de Kryll niet als een zwerm rondom hem hangen.
    Ik heb het altijd gedaan dat iemand de sniper had en iemand de torque bow. Degene met de sniper komt heel even uit cover zodat RAAM op hem begint te schieten ondertussen laadt de andere de boog, de explosie zal de Kryll even doen verdwijnen.
    RAAM heeft nu degene met de boog als doelwit waardoor je tijd hebt voor een paar headshots. Herhaal dit gewoon tot hij te dichtbij je muurtje komt, dan blind throw(!) je gewoon beide granaten en zou hij zo neer moeten gaan.
     
  17. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    als hij langs links komt.. wel lang rechts weggaan natuurlijk ;) ik had hem in mijn 2epoging op hardcore neer.
     
  18. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het erg als je in het begin van Act 2 the hammer of dawn per ongeluk hebt weggegooit ?
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee. Elke keer als je die nodig hebt kun je de Hammer in de buurt wel vinden. Ik gooi em ook altijd gelijk weer weg als ik hem gebruikt heb :)
     
  20. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik the hammer of dawn kan vinden in act 3 op het punt waar de berserker (of hoe dat beest ook heet) op je af komt gerend?

    Dit is het punt binnen in met dat glazen dak, waar je moet zorgen dat hij die pilaren om ver rent.
     

Deel Deze Pagina